Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 Jun 2010

RAHSIA RACUN ARSENIK 1998 TERBONGKAR




AKHIRNYA TERBONGKAR JUGA RAHSIA RACUN ARSENIK



SUKARELAWAN KE GAZA DAKWA DIRACUN ARSENIK OLEH TENTERA ZIONIS- melayau

Sukarelawan Malaysia yang ditahan oleh tentera Zionis setelah flotila bantuan kemanusiaan ke Gaza diserang 31 Mei lalu mendakwa sukarelawan misi itu diracun dengan arsenik, yang dimasukkan dalam makanan diberikan kepada mereka sepanjang penahanan itu.

Ketua Misi Lifeline for Gaza Malaysia, Noorazman Mohd. Samsuddin berkata dakwaan itu terbukti benar apabila tiga sukarelawan dari Indonesia disahkan mempunyai kandungan arsenik yang tinggi dalam badan, sekembalinya mereka dari misi itu.

"Bagi sukarelawan dari Malaysia, setakat ini lima hingga enam sukarelawan sudah buat pemeriksaan kesihatan termasuk termasuk petugas media dari Astro Awani dan keputusan mendapati ia negatif.

KAH KAH KAH..

woit… MACAM PERNAH DENGAR CERITA ZIONIS BUBUH RACUN ARSENIK INI… kah kah kah,,

kah kah kah… BARU INGAT… RUPA RUPA NYA TRIK RACUN ARSENIK INI DATANG DARI ZIONIS…. kah kah kah..

woit… PATUT LAAA TAHUN 1998 DAHULU…ANWAR KENA ARSENIK…. kah kah kah...

woit.... ARSENIK INI RANCANGAN ZIONIS TEMPATAN.... kah kah kah

woit… SEKARANG BARU TAHU SIAPA TUAN GURU ARSENIK INI…. kah kah ah..

6 ulasan:

Lang berkata...

kah.. kah.. kah...

arsenik... arsen... arsenal... ah sengal...

mane ade arsenik bagi orang mati... dalam awani kata kalau makan sikit2 mcm colet sambal belacan tak apa.. tak mati... kalau makan banyak pon tak mati... rambut ngan gigi je luruh.... tu pon sebab faktor usia.. arsenik ni memang untuk dimakan mcm serbok asamboy letak dalam jambu batu...

sinuar tu sampai la ni idup lagi... hanya kondem sket je...

Tanpa Nama berkata...

ayoh kita bangkit menentang apa juga bentok kebejatan tindakan menghalal dan berbaik dengan zionis.

umar al khattab berkata...

ha ha ha

itulah dia arsenik yg selalu digunakan utk membunuh pemimpin politik secara perlahan2. kononnya sakit lemah2 badan yg melarat2.

pengecut. bacul. itulah umno.

berdepanlah secara ilmiah & anak jantan wahai pengecut,,,,,,,

Tanpa Nama berkata...

@Lang

... kalo kami bagi hang makan makanan yang ditaruk arsenik, rasa2 ko rasa2 nak makan tak?

kalo ikut ulasan umno, depa kata arsenik ini adalah makanan harian orang2 di afrika sana. depa makan arsenik ni macam kita makan nasik jer. tak tau la pulak apa bahayanya arsenik ni. depa dah makan beribu2 tahun dah macam tokak jambu batu tu, tak der la pulak mati terkejut atau kojol tak tentu pasal... hidup jugak 80-100 tahun macam orang lain jugak.

selain itu, kassim baba dan dr asri masa, depa makan arsenik ini macam makan ulam jer. buktinya, depa sihat walafiat jer? takder la lembik macam si nuar tu...

moral: marilah kita makan arsenik. arsenik tu sedap. percayalah hanya propaganda pembangkang sahaja mengatakan arsenik itu bahaya. jom makan baja arsenik. sedapppp...

Tanpa Nama berkata...

Lang....

arsenik nih lebih kurang ngan ky jelly ker??

mana nak dapat Lang?

Lang berkata...

tanya lebai google pasal arsenik, manfaat dan mudarat...