Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 Jun 2010

TANGKAP ! TANGKAP TAIB MAHMUD




HARTA ROMPAKAN TAIB MAHMUD DI CANADA



RUMAH KELUARGA TAIB MAHMUD DI CANADA


RUMAH DAYAK KENA TIPU DI SERAWAK




DAKWAAN EMPAYAR RM3 BILION – ADUAN SPRM DIBUAT - mkini

Tiga rakyat Sarawak hari ini membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Putrajaya berhubung dakwaan rasuah dan salah guna kuasa oleh ketua menterinya Taib Mahmud.

Tiga pengadu itu - John Brian Anthony, Ting Cek Ming dan Kung Chin Chin menggesa suruhanjaya itu menyiasat 'empayar' perniagaan Taib dan keluarganya yang didakwa bernilai 'lebih RM3 bilion' berdasarkan apa yang dilaporkan di blog sarawakreport.org.

Aduan dibuat kepada pegawai kanan SPRM, Ranjit Singh.

Ini adalah aduan kedua yang dibuat berhubung perkara yang sama. Aduan pertama dibuat kepada SPRM di Kuching, semalam oleh Ahmad Nazib Johari.

nota:

TANGKAP ! TANGKAP ! TANGKAP TAIB MAHMUD
adalah slogan yang wajib digunakan untuk
pilihanraya serawak. slogan ini menjamin kemenangan!

nota:
untuk mereka yang sering membuat laporan polis atau
membuat laporan kepada sprm ingatlah:

MELAKUKAN SESUATU YANG SAMA
BERULANG ULANG KALI DAN BERHARAP
AKAN LAHIR SATU KELAINAN ADA KERJA ORANG GILA !!! kah kah kah

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inilah tujuan sebenar pemimpin haprak mengekalkan kuasa berkurunx. Kalau ada ubat utk panjang Umor sehingga seribu tahun walaupun harganya $100 billion, dia akan usahakan. "Rakyat yg Bangang, bodoh, tolol, dungu dan yg boleh dibeli" adalah aset bagi mereka.

Bila pulak agaknya org lain akan mengecapi kemakmuran dan kekayaan yg ada di negara ini??? Hanya pertukaran pemerintah dan kebangkitan rakyat saja yg dpt mengubah suasana ini. Jom bangkit buat kuih bangkit.

Tanpa Nama berkata...

Sama juga jika nak buat bandingan rumah KETUA BAHAGIAN UMNO dengan rakyat jelata. TT kena amabil banyak contoh rumah milik TOYO, PAK NGANTUK, ZAID ( Menteri Pertahanan), arwah Zakarai Derus(Klang), Madey(bekas Ketau Bahagian Kubang Pasu) dan banyak lagi. Bandingkan dengan rumah kos rendah milik rakyat terbanyak! Kena tangkap semua KETUA BAHAGIAN yang lain tiada cerita asyik mainkan sentimen ketidak selamat orang Melayu dan terus hidup dalam istana! Bangkit rakyat dan selamat tidur MACC/SPRM!

akiart berkata...

tangkaplah kalau berani..dayak2 sarawakpun takut nak tangkap

Tanpa Nama berkata...

uh! uh!

Tanpa Nama berkata...

Gerakan Tangkap Taib Mahmud !!

Woi, Koh Su Khoon , bila "Gerakan" nak tangkap sama Taib Mahmud ??? kah...kah..kah...

Lang berkata...

ala biarla tt... nama pon empayar perniagaan... memangla billion2... kalau dia kata empayar salah gunakuasa atau empayar rasuah baru la tangkap...

kah.. kah.. kah.. nak repot pon biar betul tajuk... nnt kena pusing ngan peguam... ternga-nga... habuk pon tarak...

kalau ko berada ditempat mamat tua ni pon belum tentu ko tak ambil kesempatan... kita tak pernah diuji dengan kekuasaan lagi... boleh la kita cakap berdegar2...

sanggup ke pemimpin2 parti tak kira parti ape pon yang tinggal rumah sederhana... kereta sederhana... punya gaji yang sederhana... sanggup ke? tetapi aku percaya ada yang dah buktikan sanggup... pada mereka gelaran pejuang rakyat patut dianugerahkan... yang lain tu... hmmm belum tau lagi 'true color' nya

Tanpa Nama berkata...

Tangkap Taib=TT

Tanpa Nama berkata...

Lang....

gambor 1 dan 2 - gambor duit balak
gambor 3 - gambor kena kencing tokeh raja balak

yang pangkah dacing senget memang bangang
derang pikir pangkah dacing senget boleh jadi kaya macam gambar 1 dan 2

maghrib la oooi!

Tanpa Nama berkata...

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2010/06/eksklusif-harta-taib-mahmud-di-canada.html

beshnyer...

sapa berani tangkap taib mahmud? SPRM? POLIS? ASKAR MELAYU? RMC? NAJIB? BIK MAMA? PEMIMPIN UMNO?
Depa pun sama mentekendarah harta rakyat...line cover baik punyer...

Listkan, takder kes la brader... prima facie pun takder...

Yang penting, SPRM akan pastikan Taib Mahmud sihat walafiat punyer...

Lang berkata...

anon 19:48

nasib baik umah aku tak mcm 3 gambo di atas.. kalau tak dihempap balak la jawapnya

Tanpa Nama berkata...

tada org brani tangkap taik ni.. dia pasang bomoh lagi..smua org pon tau la.