Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 Jun 2010

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA - TERKINI ! TERNOW !!




JAM 3.02 PETANG


Dilaporkan bahawa ada satu kumpulan warga Felda
akan datang untuk menghantar memo
kepada Suara Kaedilan.

Orang-orang Felda ini dari persatuan MBSKT
dikatakabn membantah keras laporan Suara Keadilan
yang melaporkan Felda telah jatuh muflis.

nota:
MBSKT : mat bangang suka kena tipu




KES GEROMBOLAN POLIS DI PEJABAT SUARA KEADILAN - JAM 2.59

Wartwan dan pekerja grafik Suara Keadilan
masih dakam bangunan bilik pejabat.

Mereka tidak dapat keluar.

Di luar pejabat Suara Keadilan wartawan
dan pelbagai media telah mula sampai.

Tetapi Tukar Tiub masih pemecah berita kah kah kah


GEROMBOLAN POLIS BERKELIARAN


Menurut berita dari Saudara Najib Sub Editor Suara Keadilan:
gerombolan gerombolan polis kelihatan beligar -ligar di hadapan
pejabat Suara Keadilan di Shah Alam.

Pejabat Suara Keadilan ini sama dengan bangunan dengan pejabat
Parti Keadilan Selangor.

Di hadapan stadium Shah Alam juga telah mula kelihtan
ramai gerombolan polis berligar ligar.

Suara Keadilan adalah akhbar lidah resmi Parti Keadilan Rakyat.

Akhbar ini telah dipanggil oleh Kementerian Dalam Negeri
berikutan dengan satu laporan dimana Felda telah diritakan
jatuh muflis.

Lapoarn polis telah dibuat ke atas Suara Keadilan.

Petang ini adalah mesyuarat sidang pengarang Suara Keadilan
untuk membuat lidah pengarang.

Petang ini juga KDN sedang membincangkan kes lesen/permit
Suara Keadilan.

(berita lanjut menyusul)

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Esok 'polis' Perancis pula akan berlegar-legar Jabatan PM dan PutraJaya.

melako.. berkata...

laju btl p0lis dtg ek..
lahanat sungguh...

Tanpa Nama berkata...

Adooi Isham babun bantut dari Jemapoh malu kan orang kampung yooo..Kalau cabut misai kau tinggal janggut sah macam babun bantut....Berita tak ada klas macam nak buat pengumumuan saja...adooi anak omak malu botul eden ari ni pasal babun bantut ni...Patut la belaja tak abis aliran sejarah Melayu jer broo..nak buat filem ala-ala broadway eden tau le kau minat seni persembahan dan filem...tapi filem ekau macam boadway of Lorong Hj Taib ape klas...Alahai anak omak apo kono kau jang....Balik motong gotah lagi baguih babun....

Tanpa Nama berkata...

PEMECAH BERITA LAGI PASAL Malaysian All Chicken Commission.

MACC cancels London interview with PI Bala

Jun 30, 10 2:54pm

The Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) will not record the statement of private investigaor P Balasubramaniam in London.


takut lah tu...

melako.. berkata...

woit tanpa nama 2010 Jun 30 15 : 20..lu bg k0men kat sini bt pe..menyemak je..gi la k0men kat parpukari@parpuparia tu..hahahaha

Tanpa Nama berkata...

oit anon (2010 Jun 30 15:20)
lu lagi mau kutuk gambar orang serupa babun.
itu berani kalu lu post lu punye gambar, kasi orang komen lu punya muka..
nama sendiri pun tak letak, bole la lu kutuk isham..
tiuniamachowhai ini anon..
wa respek sama isham sebab approve lu punye komen
banyak lawak la ini anon
kah..kah..kah..klakka-la.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Saudara,
Anon 2010 Jun 30 15:20 tu paria ciberwarrior Najis!

Tanpa Nama berkata...

lihatlah bertapa bodohnya sesetengah orang2 Melayu !! bangang betul.... UMNO dah rompak wang harta mereka tapi masih jadi lembu pada UMNO !! Celaka betul UMNO !!

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 2010 Jun 30 15 : 20..

anjing umnGOK ni....

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 2010Jun30 15:20.. lu ingat lu manyak hensem kah ?? kalau cabut misai lu sah muka lu macam 'cibai' Rosmah yg tak berbulu !!

Lang berkata...

tahniah dan syabas tt..

dah ada kutu2 cyber bukan saja masuk tp komen... kau telah berjaya wat org sakit ati... kah.. kah.. kah...

walau muka mu bak babun, walau pon kau tak motong gotah... namun lubang hidung mu tatap menjadi pujaan lebih 7 juta pengunjung blog... kah.. kah.. kah.. caya la lu tt.

aduih...lencong la pulak.. hmmm nak cita pasal felda...
biasakla... yg repot tu, yg demo tu mesti dah ditaja... mcm lawan bola wc... tak taja... tak lawan...
tak taja.. tak pangkah
dah taja.. kena pangkah...
yg buat siasatan dan lapor pon generasi felda jugak..
felda masih kaya wei... kaya ngan residence, hotel dan resort... cantik2 wo...

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 2010 Jun 30 15 : 20..
LANCHOW LAH LU..
LU MEMANG AHLI UMGOK KEPALABANA..

MeriamBuluh berkata...

Dah orang siar Felda Bankrap pergilah serbu pejabat Najib minta penjelasan...nie mai serbu pejabat SK buat apa..bodo betui geng2 AMNO APCO nie..nampak sangat otak kepala lembu...mungkin ini arahan gembala lembu kot.....
kah..kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Yang jadi lembu tu hangpa nak tau,
dah minum banyak sangat susu lembu.
Puak puak umngok lagi bongok ni...
kata p la apapun,puak gerombolan tipuka rompak ka, depa tak peduli,
memang lembu betoi, tak dak akai!

Tanpa Nama berkata...

Waaaa! ini sudah bagus TT
demo sudah jadi cara hidup
sudah berani demo bermakna sudah merdeka

ini hari pergi pejabat keadilan
esok kenalah demo depan pejabat amno pulak
kena buat demo tanya majelan, mana duit felda tu dah terbang

ari jumaat pegi demo depan pejabat sprm
kasi kejutkan sprm yang tengah tido nyenyak
kasi tarik selimut sprm supaya siasat duit felda sampai mati

itu baru panggil cool!
Betul tak Lang??

Pengarah Tugu Stadiung Natang berkata...

Tanpa name (2010 Jun 30 15:20)

Lang.....

budak tak ada nama di atas ni mungkin sekor daripada 36 hekor ularmak dalam semak amno yang memiliki phd dibeli dari juaseh

kemunculan budak tanpa name di atas juga timbul selepas amnongok mengumumkan akan menyediakan media barua bagi menjawab kenyataan pemuda cool di sini

mungkin jugak anon ni anak sedara belah bik mama yang masih duduk bawah kopek

bedasarkan ilmunya yang ciput tu, kemungkinan jugak natang anon ini dari spesis raja beruk atau kemungkinan besar dari jajahan takluk keluarga raja katak hem

anon ni marah sangat kat TT kerana TT tak bagi projek jambantan bengkok di Jalan Belakang Mati Lorong H Taib kat bapak dia. Dia marah sangat kerana omak dia dapat projek tuh.

Sekarang ko paham, Lang??

Lang berkata...

hahaha...

saudaraku tanpa nama... janganla marah ngan anon 15:20 sampai mcm tu... mungkin dia tak paham apa yang berlaku atau dia atau keluarga atau sedara mara dia tak kena lagi...

kalau udah batang idung kena esok, berdarah... luka berparut masa tu mungkin dia faham... kalau kita dok marah dia sampai teruk cam ni sok lusa dia dah paham takde la kita terus marah die... aku bersangka baik pd dia supaya dia akan paham juga satu hari nnt...

setuju saudaraku tanpa nama?...

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...

2010 Jun 30 15:20

org yg masih dibutakan mata & hati dek mainan sentimen perkauman UMCO..pemimpin songlap duit rakyat pun mau sapot lg..ni namanya ade otak tp x berakal..wakakakaka

A.B>U berkata...

hu hu
walau pun lu mcm babun di luaran..janji lu berani bro pada perjuangan.. itu anon baru kena nasi bungkus tadi kut itu pasal ada fening cek dlm kocek mesti ada 10@50@100 kalu tak de lu anon memang kodi..tahap tayar bas.