Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 22 Jun 2010

SEMUA BERSEDIA - KENDURI BESAR




MALAYSIA DENGAN BANGGANYA MENERIMA SEBUAH LAGI PARTI BARU




PILIHANRAYA KECIL DI SERI SERDANG


Media reporters had hoped to get Selangor Umno liaison secretary Mohamed Satim Diman to comment on his rumoured intention to quit all his political posts, but he was not at the committee’s management meeting last night.

They had waited until 12.30am at the Selangor Umno office for his comments on a rumour that he would relinquish all his political posts including as Seri Serdang assemblyman.

Attempts by the media earlier to reach him via the phone and SMS were also futile.


SATIM TIDAK HADIR MESYUARAT UMNO SELANGOR MALAM TADI - minsider

Setiausaha Perhubungan Umno Selangor Mohamed Satim Diman tidak hadir pada mesyuarat pengurusan Badan Perhubungan Umno Selangor malam tadi.

Sebaik mesyuarat tamat pada pukul 12.30 tengah malam, Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor Noh Omar ketika ditemui pemberita berkata Mohamed Satim ada menghubungi dan mengatakan beliau tidak dapat hadir pada mesyuarat kerana ada urusan.

Beliau berkata selain Mohamed Satim, bendahari Fateh Iskandar Mohamed Mansor dan Ketua Pemuda Suhaimi Ghazali juga tidak hadir kerana mereka ada urusan di luar negara.

Kelmarin, Noh dilaporkan berkata beliau akan mendapatkan penjelasan daripada Mohamed Satim berhubung khabar angin yang mengatakan Mohamed Satim akan melepaskan semua jawatan politiknya.

KAH KAH KAH

woit… LEPAS KAN SEMUA JAWATAN POLITIK?.... kah kah kah

kah kah kah…. KESIAN…. APA SUDAH JADI DENGAN APNO…. kah kah kah…’

woit…. KALAU SETIAUSAHA TAK DATANG…. BOLEH MESYUARAT KE?.... kah kah kah..

woit….SELURUH MALAYSIA BERDOA AGAR MALAON INI LETAK JAWATAN…kah kah kah..

kah kah kah… ADA DUA PILIHANRAYA… DI BATU DAN DI SERI SERDANG…kah kah ka

kah kah kah... BEROLEK GODANG KITO JANG OOOOiii...kah kah kah..

kah kah kah... MELAMBAK PROJEK MASYUUUUK.... kha kah kah

Nota:
agaknya apa yang sedang berlaku?
1 tian chua dan satim kautim nak tibai mat mongol dengan prk
2 ibrahim ali beli satim untuk prk - ada ajenda besar
3 ini rancangan toyo nak tekan noh omar
4 ini rancangan noh omar nak tekan toyo
5 ini rancangan noh omar dan toyo nak tekan bekas mufti perlis
6 ini rancangan felda nak naikkan harga sawit
woit… apa hal degan bekas mufti perlis?
kah kah kah…. cari makan …kah kah kah


nota:
pilihanraya kecil seri serdang nanti
sebuah parti baru akan muncul
perkatak kah kah kah


19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

http://thekelantaninsider.blogspot.com/2010/06/posting-20-penjelasan-mengenai.html

Libaran Kini berkata...

Ya Ampunnnn... Itulah antara logo tercantik dan terkreatif pernahku lihat...

Tanpa Nama berkata...

Ya ampunnnn... itlah antara logo tercantik dan terkreatif pernah ku lihat...

Tanpa Nama berkata...

jgn pulak lepas ni ada macai pkr yg buat sidang akhbar kata si satim nak lompat masuk pkr...lepas tu adun2/mp2 pkr pulak yg menjelma jadi katak! bukan boleh percaya puak2 nih!

SyawaL berkata...

Bekas Mufti perlis pun kena jugak ke?

umar al khattab berkata...

haha. mesti letih otak TT nak design logo ni keh keh keh.

satim diman.acapkali nama ini kedengaran.mana taknya.rumah mamat ni kat padang bola serdang belakang rumah aku je.
keh keh keh.
ungkapan famous orang serdang, "kalau MPSJ nak saman renovate rumah setingkat jadi 2 tingkat,saman satim dulu"

keh keh keh

tapi aku tak penah nampak dia.apa yg dia buat.rasmi sini rasmi sana.makan besar,bergaya dgn baju batik lengan panjang.ucapan berdegar2.bosan sungguh.

*utk makluman pembaca TT,bilik gerakan umno kat taman sri serdang masih lagi mengekalkan gambar khir toyo sebagai gambar menteri besar.

bodoh sombong. kah kah kah

mosabit berkata...

acah ajer....duit tengah takda tu...bila dah kena ulur...dia kan napikan ....satim ke sitam ker...bila nampak fulus....lembik ler....kah kah kah kah akh ...

Tanpa Nama berkata...

Oi...nyo.....!
Pilihanraya lagi ?!
Tak takut ke ?!


Tak kira pilihanraya kecil atau besar dimana-mana, maksudnya RAKYAT-rakyat akan dapat "WANG EHSAN" extra..............kah...kah.......kah........

Salute anak-anak bangsa Malaysia

Tanpa Nama berkata...

Satim Diman nampak duit nanti jadi stim demand..kah kah kah!

Gua orang Seri Serdang,gua tau la!

Lang berkata...

ini lah dinamakan trend baru mcm jibun ckpkan ari tu... trend ugut, trend majuk, trend nak lompat... nanti byklah sms berbau kepala agong... ramai dlm gerombolan dah hidu trend ni...

boring gak diorang yg setia berbaju batik tu.. yang bekulit sejuk lembab, suka kan ujan, melompat2 dan makanan ular boleh dapat juta2... apa yg diorang buat... jual kerusi je... yg baju batik lengan panjang ni punya la kusyuk dan tawaduk kat dalam... habuk pon tarak...

idup satim.. demand jgn tak demand.

Tanpa Nama berkata...

yang tercantik adakah logo to
apa pasal tuan blogger ni polis tak kacau? logo umno di ubah /gambar rosmah yg terburuk digunakan
kuda kepang ke atau kuda trojanm?

Tanpa Nama berkata...

dia cakap masa dia tengah setim ni kot?

kalau setim nak letak semua jawatan politik, maknanya esok salji akan turun di malaysia

Tanpa Nama berkata...

Klau PRK kat Seri Serdang kali ni memang bungkus le Barisan Najis UMNO... masa PRU ke-12 dulu pun majoriti 45 aje.. itu pun Satim menang pasal tup-2 timbul lagi kotak undi ajaib.. PRU ke-12 dulu pangkah bulan Ahmad Izam... kali ni pun kalu ade bulan juga aku pangkah.. memang tak puas ati pasal ari tu menang parlimen Puchong aje aku pangkah roket En Gobind.. bengang siot ngan anak satim.. tau la pakai keta mewah tapi jgn kuang ajar kat jalan raya.. ingat Seri Serdang bapak ko punye ke? Anak Satim ni tak sekolah ke tak pun ponteng sekolah mase kat SMK Seri Serdang... bawak keta dlm area bandar 60km sejam bukan nya IKUT SUKA AKU KM Sejam...

average joe berkata...

berehem dah lama berjenama katak,
ezam dah lama berumahkan kotak,
kalau asri pun join maka fatwa2 syor2 & kata2 dia juga akan diperkotak!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

Tanpa Nama berkata...

Nanti mesti ada pemimpin PKR yang lurus bendul mengaku yang Satim ni dah kecewa dengan perjuangan UMNO dan akan masuk PKR. Bila harga dah up betul-betul, geng PKR juga yang akan kecewa dengan perjuangan peribadi Anwar Ibrahim, langsung keluar parti dan jadi BN-friendly independents. Satim juga akan kembali ke pangkal jalan dan akan meneruskan perjuangan dengan UMNO.
Pilihanraya Kecil (PRK, kalah dengan Portugal 0-7 lah)hanya akan dibuat bilamana mana-mana YB kembali ke Rahmatullah. Let's hope for the best ...

Tanpa Nama berkata...

aku pun dah naik stim dengar cerita mamat nih kat serdang

nak muntah

duduk aje ler kat rumah usang umco tuh
buat apa nak pindah rumah
tunggu ler rumah usang tu runtuh dulu
dah runtuh nanti barulah pindah

Tanpa Nama berkata...

Quote SyawaL / "Bekas mufti pun kena jugak ke?"

Mana ada mufti dan bekas mufti masuk PR kecuali Allahyarham bekas mufti Selangor

Itu trend belum tukar daaa
Sapa kena jerut mesti masuk APNO
Grenti selamat
Grenti tak masuk jel
macam 2 ekor katak perak tu!!
alah.... yang gitu2 tu.....

rattlehead berkata...

kalo tak letak jawatan pun takde harapan UMNGOK a.k.a BN nak menang pilhanraya dun sri serdang...satim pun menang tipis je dgn pas aritu... mentua aku yg tegar sokong BN pun dah menyampah dgn BN....itu semua keje aku la cucuk jarum....takbir!!!!!

rattlehead berkata...

org2 sri serdang dengor nama satim terus tak stim!!!!ramai yg terlepas projek mlm jumaat kalo ada kedengaran org sebut nama satim......hahahahha....kalo bukan rakyat yg menghukum, ALLAH S.W.T pasti akan menghukum kedurjanaan BN al pukimak...