Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 22 Jun 2010

TAK PERCAYA - KAJI KES AL-MAUNAH




DUA EKOR LAGI YANG DI SIRUL DAN DI AZILAHKAN



JI : PAS CABAR KERAJAAN DEDAH BUKTYI DI PARLIMEN - harakah daily

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub mencabar Hishammuddin Hussein supaya mengeluarkan kenyataan rasmi di Dewan Rakyat dalam masa terdekat berhubung kewujudan semula gerakan pengganas Jemaah Islamiah (JI) di beberapa universiti tempatan.

Kami semua selaku Ahli Parlimen PAS kesal dan kami minta suatu kenyataan rasmi oleh menteri dibuat di Parlimen dalam kadar segera yang kononnya wujud JI ini yang melibatkan pelajar-pelajar IPTA kita,” jelas beliau yang juga Ahli Parlimen Kubang Kerian mewakili Ahli Parlimen PAS pada sidang media di lobi Parlimen, pagi tadi.

Menurut beliau, dari maklum balas yang diberikan oleh universiti, KDN dalam suatu taklimat bersama Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) berkaitan isu JI, pihak KDN gagal menjelaskan bukti-bukti wujudnya gerakan bawah tanah tersebut di beberapa universiti tempatan.

KAH KAH KAH..

woit… INI TRIK LAMA….kah kah kah..

woit...TRIK INI DILAKUKAN ...BILA KERAJAAN SEDANG NAK RUNTUH...kah kah kah..

kah kah kah... DI AMERIKA BILA KONGRES NAK TAHU KEMANA PERGI 3 TRILION DOLLAR...kah kah kah..

woit...DI MALAYSIA... BILA GEROMBOLAN TAK DAPAT SOKONGAN...kah kah kah..

woit…. INI TRIK PSYWAR INI DIPANGGIL TENSION THEN SOLUTION….kah kah kah..

woit… SENANG SAJA CARANYA…. kah kah kah..

kah kah kah… PERTAMA : BUAT KACAU DAN TINGGIKAN SUHU KECEMASAN…kah kah kah..

kah kah kah… INI MENJADI TENSION… SUASANA TEGANG…kah kah kah..

woit… KEMUDIAN: WUJUDKAN CARA PENYELESAIAN…. kah kah kah..

kah kah kah…. TENANGKAN KEADAAN… kah kah kah..

kah kah kah…. WARGA AKAN MERASA LEGA DAN BERTERIMA KASEH…kah kah kah

nota:
yang buat kacau orang yang sama
yang beri jalan penyelesaian orang yang sama

cia rancang 9/11
dunia kacau bilau
wujudkan dasar : war on terror
lacarkan perang
semua sujud pada amerika

sila kaji kes al-maunah zaman mahafiraun:

tetiba muncul cerita senjata 4 tan hilang
dilarikan dalam sebuah pajero
keadaan negara tegang
tuduh al-maunah nak mengganas
tangkap al-maunah

tapi sebenarnya al-maunah ini firaun sendiri yang dirikan
tujuannya agar orang ramai tak bagun menentang
mahafiraun di zaman reformasi


cerita terbongeng tak ada orang percaya:

1 boleh kah 3 buah pajero membawa 4 tan senjata
2 boleh kan 4 tan senjata di masukan ke dalam 3 pajero dlm masa 15 minit
3 masuk akalkah kem gerila al-maunah nampak dari tepi jalan raya
4 masa itu belum ada blog maka kelentong ada orang percaya
5 masa itu ada yang percaya – kalau hari ini berlaku semua akan kah kah kah


16 ulasan:

mi-phg berkata...

INI SEMUA CERITA GEEEEERTAK AGAR MUNGKUS/ANAK IKAN MUDIK KEHULU KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

muktamat ke ni??
kalau muktamat knapa tak tangkap??

umar al khattab berkata...

keh keh keh

..memang gomen takdo modal dah tu. nak kalih cerita.

aku grad tahun 2005. aku anak muda. aku tau apa yg ada & tak ada kat Universiti. aspirasi & pro-aspirasi. haprak & tak haprak.

mana ada JI bengong! anak muda tanah melayu sekarang dah waras. menentang & menyuarakan bantahan ikut saluran yg betul.


sokong PR. sokong pembaharuan. sokong usaha2 ilmiah. matang & wibawan.

sokong TT. kah kah kah

Penanggah berkata...

dah sebijik macam filem tamil... biasa orang politik upah gangster buat kacau kat orang kmpung.. kemudian orang politik ngan polis pun datang kasi settle.. habis gangster kena hambat.. lalu orang kampung pun berkumpul ramai2 ucap trimo kasih kat polis ngan orang politik.. tapi byg x best hero plak datang potong stim..

Tanpa Nama berkata...

KAKI SONGLAP HARTA RAKYAT LAGI BAHAYA DARI JI !!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Apa kangkong-kangkang kat ubinisiti tu buat sampai tempat diorang menjalar pun banyak pengganas nih!

Ini mesti sebab kangkong-kongkang ni banyak baca buku tapi tak tulis buku

Ini mesti sebab kongkang-kangkong ni jenis telor lembek

Ini mesti sebab kongkang-kongkang ni beli phd kat mana-mana

Tempat kangkang-kangkang banyak pengganas. Heheheh!

faezal berkata...

kalau tak silap kes almaunah dulu tu, masa tu tak lama lepas pilihanraya 99.. PAS banyak menang kerusi.. dan ada cubaan utk mengaitkan al maunah dgn PAS, dan seterusnya mengharamkan PAS

Bigfish berkata...

Kesian betul kat kerajaan BN yang akan tamat hayatnya tak lama lagi. takde modal lain dah.

Marilah kita rapatkan saf, teguhkan janji, kuatkan azam supaya negara malaysia ini kembali aman dpd cengkaman rejim BN dlm PRU 13.

Tanpa Nama berkata...

hahahah..tangkap saja kongkang2 kat universiti tu, dia orang ni duduk mengangkang jer hari2...

kemudian tuduh la dia orang "BERPERANG DENGAN YANG DIPERTUAN AGONG".. abih cerita. kendian ganti kongkang2 yang baru.

banyak dah filem2 tunjuk dan londeh kebejatan penguasa2, menteri2, polis2 dan penjawat2 awam menyalahguna kemudahan dan kuasa yang diberikan oleh rakyat.

atau tangkap menteri2 dan menteri KDN sendiri sbb membiarkan pengganas2 JI tercipta dan wujud di kampus atau dimana2. Sbb dia yang membenarkan semua orang luar masuk Malaysia. ini buat gempak sikik, kerja nak tangkap orang.... kelemahan sendiri, kebodohan sendiri tak pernah mahu dibetulkan. semua orang lain yang salah, depa saja yang betul, betul, betul, benar lagi suci macam breeze.

tongkat berkata...

satu lagi projek memperbodokan orang melayu.....

MeriamBuluh berkata...

Ini semua pasal Najib nak tutup isu Felda dan altantuya..
Kalau ada pemimpin PR yang kena tangkap aku rasa barulah ada kaunter pendaftaran ahli2 JI kat Malaysia nie....kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Skang ni musuh no 1 negara ialah dadah

pengganas bukan musuh lagi dah sebab chin peng dah tak boleh masuk sini

ada lagi ke pengganas?
kompius aku

Tanpa Nama berkata...

Tentu israel @ zionis suka berita macam ni

Tahniah la peeeeeeee mmmmmmmmmm
wakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Kem Kemunting dah kosong ...minta diisi lah tu...warden2 kat situ menguap jer kojer mereka pagi petang. Udah2 lah tu gomen jangan nak menakut2kan orang melayu....

Tanpa Nama berkata...

terbaik la bro TT..kahkahkah..mari berterima kasih

Tanpa Nama berkata...

1. 1Malaysia akan kacaubilau sebab ditadbir oleh isteri bik mama.
2. unibersiti juga boleh hara-huru sebab pentadbirinya / vc spesis punya cop tiga segi.
3. sekolah2 dipengetuai oleh spesis tiga segi itu juga, para muridnya tidak taatkan sekolah, tak mau belajar.
4. masyarakat akan punah bila spesis punya cop tiga segi ini berleluasa dalam hiburan, kelab2 malam, melacur diri, menggoda dan lain2.
5. KISAH wujudnya JI di kampus2 atau kumpulan pengganas sengaja digemburkan ...... gerombolan UBN adalah TONTO....Tolong Orang Nak Tipu Orang...


vicmoro kombet.