Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 30 Julai 2010

BEITA BERGAMBAR





BERITA BERGAMBAR YANG SEDIH




MANA DIA KOUTA MELAYU ?
MANA DIA KOUTA INDIA ?
TAK KAN CHINA SAJE ?
CAKAP PERIKATAN
kah kah kah

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahaha... tangkap2 kes ni, kouta cinabeng jer la bang...

kuota melayu sudah lari!!!

kuota india sedang tunggu..

Tanpa Nama berkata...

TT, malas aku nak email ko. Tapi nak bagi pendapat sikit tentang kenyataan zul bisul kat malaysiakini baru ni.

Yang dia ni sengal nak mampus apa hal. Hartanah bernilai lebih RM500,000 tu yang mampu beli dah tentu GOLONGAN HARTAWAN/ BANGSATWAN. Takkan golongan ni pun nak diskaun 5% tu. Bahlol ke apa, dah kaya nak mintak diskaun lagi. La ni nampak siapa yang racist. Kalau bodoh, boleh nak diajar. Kalau bebal, bangang, tolol, masuk umno la. Tujuan diskaun tu agar Melayu dapat miliki rumah dengan sedikit murah berbanding kaum lain. Harga rumah pun sekitar RM100,000 hingga RM300,000.

Tanpa Nama berkata...

bn memang hebat bab2 main wayangnya... kalu umno dengan "wayang kulitnya"... mca dengan "opera"nya... percayalah semua ni wayang je.. sama mcm kes perwaja steell sapa kenamanya eric chia ke ape ke?

yg si zul katak tu dah lalok!!!

kalau aku yang hartawan & jutawan tu sendiri pun dah tentu aku malu nak terima 5% diskaun tuh!!!! tapi si katak ni memang muka x malu pun!

Tanpa Nama berkata...

Ling,Liong,Sick,
"Lu tarak tolong gua. Gua tarak tolong Lu!"
Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Tak yah caya le berita cukong ni kena dakwa di mahkamah... ingat kitorang tak ingat ke kat Eric Chia... berbillion duit Perwaja disebatnya... naik mahkamah saksi plak tak bleh pakai... bleh percaya ker... Jangan risau la... cukong ni gerenti lepas punye... Hakim tu semua dh kena bayar dah... duit PKFZ ni pun sama le... MCA pun sama le, jgn nak main wayang... buat-buat tergezut konon...

Tanpa Nama berkata...

TT,
PIEM sekarang mempunyai kebusukan yang begitu dahsyat.
Ling, hanya sebagai bangkai yang digunakan untuk selaraskan kebusokan itu.Sekurang-kurang buat seketika.
Di hati rakyat, menutup bangkai dengan bangkai tidak dapat mewangikan kubor atlantuya!

Tanpa Nama berkata...

quota melayu madey dh sebat ma..

Tanpa Nama berkata...

Jangan lupa baca TIUB BOCOR blogspot.com yang akan meletup sebelum bocor dan sebelum menukar tiub baru. Selamat membaca.

sakariya berkata...

Mana dia kotey melayau???

Tanpa Nama berkata...

Mak datok! Rasuah pun pakai kuota ka? Nak kena tangkap polis pun pakai kuota ka?Ini mana negeri? Oh!Bolehland.

Tanpa Nama berkata...

Fuiyo, mana dia rembat duit jamin rm1 juta??? Gaji menteri berapa det je? Nampaknya Dr Ling ni mcm warak je. Berpuasa satu keluarga anak beranak sepanjang dia menjadi menteri? Atau berapa banyak gigi dia cabut mcm toyo buat rumah rembat duit DisiniLand? Jgn bimbang wahai rakyat jelata, Dr Ling akan dicover baik oleh Guni4Tahil. Ini je keje dia sejak jadi AG. Pakatan kena masukkan MOTTO, tangkap Gani ni sama. Jgn lupa tangkap Zul no din, sbb bodoh. Buat satu akta baru, bodoh juga adalah satu kesalahan jenayah. Huhahuhah!