Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 17 Julai 2010

BERDIRI LAH SENDIRI SEBELUM KAMU DI DIRIKAN





BELAJAR BERDITARI DAHULU SEBELUM BERDIKARI




BELAJAR BERDIKARI , BUKAN TERIMA BANTUAN KEBAJIKAN SEMATA-MATA: NAJIB – berita hairan

Najib Razak berkata kesungguhan kerajaan membasmi kemiskinan bukanlah hanya melalui bantuan kebajikan semata-mata tetapi menggalakkan golongan miskin terbabit, berdikari.

Katanya, menerusi pelbagai projek membasmi kemiskinan, kerajaan mahu golongan terbabit dapat meningkatkan taraf kehidupan mereka dan keluar dari kepompong kemiskinan.

Biar miskin, tapi jangan miskin jiwa, guna kudrat yang ada, walaupun miskin dari (segi) pendapatan tetapi tidak miskin jiwa dan semangat untuk berubah," katanya.

KAH KAH KAH….

woit…. CAKAP SENANG LAAAA…. kah kah kah..

woit… MACAM MANA NAK BERDIKARI – BERDIRI ATAS KAKI SENDIRI…. kah kah kah..

woit… NAK BERDITARI PUN TAK DAPAT… kah kah kah..

woit… BERDITARI INI ADALAH YANG PALING SENANG... kah kah kah...

kah kah kah... BERDITARI PALING TAK BANYAK BELANJA… kah kah kah..

kah kah kah… BERDITARI ADALAH HIBURAN UNTUK ORANG MISKIN… kah kah kah..

nota:
berditari ialah berdiri dalam tangan sendiri
tak perlu china doll kah kah kah…


5 ulasan:

budakbalun berkata...

BERDITARI??

wakakakaka!! siot tol~!!!

Tanpa Nama berkata...

chessss.... tt lu memang sama dengan gua, BERDITARI memang cara kita yang tak berduit untuk melanggan chinadoll..... ikut selera sendirila, kalau nak rasa bawah umur, cekik kuat sikit... kalau rasa nak taste lepas kavita,..... sendiri mau adjust la!!!!!!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kalau betul -betul berdikari , buang NEP.

Buang Ketuanan melayu sebelom cakap berdikari.

Barisan NAZInal chuma mampu berdikir barat di depan rakyat.

Berdirilah SEndiri sebelom Kamu di Diri kan....hahahah..tepat dan betol

Sudin berkata...

membasmi kemiskinan....???

Kah,kah,kah.....Sah perdana menteri melayu ini tak ada ugama...!!!

Kata Islam....kata melayu Islam...tapi sebenarnya tak ada ugama....kah,kah,kah.....lagi teruk dari bangsa kapir melayu Umno ni...!!!

Patutlah perdana menteri melayu ni suka berjubor dan berboghit....rupa-rupanya tak ada ugama !
Sanggup membunuh pulak tu...!

Kalau nak basmi/hapus kemiskinan maka tak adalah perintah zakat wahai perdana menteri kaki jubor boghit oooiiii....!

Perintah zakat dalam Quran tu sampai hari kiamat.....ada faham ?
Maka orang miskin akan kekal ada sampai hari kiamat...tak faham lagi...?...memang sah melayu kapir perdana menteri ni...!
Ini mesti belajor dari mamak Mahathir haram jadah ni....!
Menggunakan ayat-ayat Syirik yang terang-terang menentang hukum Allah S.W.T.

Eloklah tu....!
Telan...lingkup....!
Siang baca kitab malam berjubor...lepas tu bunuh guna C4...

Haram jadah punya perdana menteri..!!!!!
Serupalah menteri-menteri melayu yang lain...cakap syirik memanjang...!!!!

Tanpa Nama berkata...

rakyat di suruh bedikari,kroni kaya di beri subsidi,ape hal bangang punya pm ni