Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 17 Julai 2010

RAKYAT NAK TAHU DUIT SUNSIDI INI NAK BUAT APA?





RAKYAT DAHULU DI TIPU - KRONI DIKAYAKAN




AMBIL DUIT RAKYAT UNTUK BAYAR APCO : ANWAR – harakah daily

Anwar Ibrahim mempertikaikan tindakan menaikkan harga barangan termasuk petrol seolah-olah Najib sanggup mengambil wang rakyat untuk membayar bil APCO bagi memulihkan imej beliau.

"Di mana letaknya maruah seorang Perdana Menteri yang mengambil wang rakyat atas nama penstrukturan subsidi dan digunakan untuk membayar perunding asing seperti APCO sehingga mencecah RM77 juta setahun semata-mata untuk menaikkan imej beliau, sedangkan bayaran kepada APCO itu hampir sama jumlahnya dengan anggaran penjimatan subsidi gula sebanyak RM126 juta (seperti diumumkan PEMANDU)," kata Anwar.

Beliau mengulas kenaikan pelbagai jenis barangan mulai hari ini berikutan penarikan balik subsidi untuk rakyat oleh kerajaan.

KAH KAH KAH…

woit…. DUIT YANG JIMAT INI PERGI KE MANA?.... kah kah kah..

woit... SELURUH MALAYSIA NAK TAHU... DUIT SUBSIDI YANG DITARIK ITU BUAT APA?... kah kah kah...

woit…. NAK BAYAR GAJI ZIONIS APCO?..... kah kah kah…

kah kah kah…. ATAU NAK BELI BRA SIZE XXXXXL UNTUK SUAMI? …. kah kah kah…

24 ulasan:

merbok berkata...

nak buat belanja masa PRU13. nak sogok melayu masa mengundi

Tanpa Nama berkata...

Kalau branya sebegitu besarnya, jadi harus ditempah. Jadi tentulah harganya juga mahal.. Kah.. Kah..

mahaza berkata...

http://mahaza.blogspot.com/2010/07/minyak-naik-gula-naik-barang-naik.html

sekadar perbincangan

stoking berkata...

untuk beli bra la beeebbbbb nanti takdela bubi bergoyang-goyang hahaha boleh meletup bisul zul nordin nanti hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Laknat menteri makan duit rakyat, aku doakan terbarai isi perut dimakan gagak macam makan bangkai tikus kat tepi jalan raya.

Tanpa Nama berkata...

Ini Nasihat fengshui untuk Najib. Bukan Nasihat APCO.
RAMALAN PERCUMA SAINS FENG SHUI UNTUK NAJIB TUN RAZAK
(ULAR)
DARI 07/07/2010 HINGGA 06/08/2010
Mudah Terlibat dengan Hukum dan Undang-undang antarabangsa. Tidak dianjurkan untuk mengambil tindakan-tindakan yang bodoh dan cuai ini ialah didebabkan Kehadiran bintang sial "Dewa Kematian" yang menunjukkan ada kesialan dan nasib untung tidak stabil. Sangat mudah untuk mendapatkan masalah berkaitan dengan undang-undang dan mahkamah. Jangan mengambil tindakan nekat. Sangat penting untuk tidak mengambil tindakan berisiko tinggi dan berpikir bahawa Anda akan dapat lolos dan terlepas begitu saja. Ikuti aturan dan peraturan dan tidak melanggar undang-undang atau Anda akan terlibat dengan dalam masalah perundangan, Kerjalah dengan bijaksana, pertimbangkan baik-baik sebelum mengambil tindakan apapun. Keselamatan adalah perlu diutamakan. Jangan terlalu risau.Jangan terlalu cemas atau hanya akan menyebabkan kegagalan.Dari segi Keuangan bintangnya tidak berapa bersinar. Setiap kelalaian dalam menangani dan menguruskan kekayaan Anda akan menyebabkan kerugian yang berat. Masaalah kesihatan anda: kondisinya tidak ideal. Awas dan Hati-hati dengan masalah di jantung dan paru-paru. Jika anda kurang sihat, jangan bertangguh untuk menemui doktor dengan segera!
----------
kah kah kah bacalah guide to astrology and fengshui disana perjalanan hidup PM di pancarkan melalui ramalan yang jitu.

-----------
Ramalan nombor hari ini:
9913

Lynda berkata...

Rakyat jugak yang menanggung beban

Tanpa Nama berkata...

Salam Pak TT, tak yah bagitau rakyat duit subsidi tu Mat Mongol nak wat apa.. kitorang dah tau dah... salah satunye nak beli sarung tetek dan seluar dalam Bik Mama yang saiz XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL kah... kah... kah

Tanpa Nama berkata...

UMNO adalah Melayu bangsat.....

Tanpa Nama berkata...

Salam Pakcik TT, tau tak mana nak beli sticker kereta Tak Nak BN=Barang Naik, aku nak tampal kat keta aku... eeeiii geramnya dengan Mat Mongol ni....

Narina berkata...

kalau dah isu felda pun x dpt nak beri penjelasan, apatah lg isu ke mana duit 'penjimatan' subsidi dah pergi

Tanpa Nama berkata...

TT,

DSAI memsoalkan dimanakah letaknya maruah seorang Perdana Menteri...
Sorrylah DS Anwar,
Sejak bila ( PM ) ini dia ada maruah ??
sejak bila ????

adnan M

Tanpa Nama berkata...

bro isham,

inilah kedurjanaan wal kecelakaan wal malapetaka ciptaan gerombolan laknatul rakyatjelata....

imbas kembali: zaman PakLah Mendolah-ketika harga minyak naik RM2.80 seliter-ayat bangsatnya: pengurangan subsidi petrol telah jimatkan RM200juta duit kerajaan & akan digunakan utk naik-taraf pengangkutan awam di Lembah Kelang....JAWAPANNYA: hampeh wal harami mayiilek...gebang lebih kasik auta semua rakyat....KJ jugak yg kayo....ntah bilolah nak muncul airport kt Ghombau tu..ntah colah mano tanah nak di buek lapangan terbang tu...kakakkakaa

Ayat bangsat kembali diulang Najibunuhtuya: penjimatan rm175juta setahun...kakakkakakka....boringlah ayat ni...balik2 jawapan sama dlm bentuk perkataan berlainan...SUBSIDI DIKURANGKAn...panteklah....rakyat yg bersengkang mata berhempas pulas tulang berkerat2 nak cari rezeki.....

Lawan tetap Lawan..fight the gerombolan till die!

Tanpa Nama berkata...

Kehkehkeh!!!!

Tanpa Nama berkata...

masuk swiss akaun bik mamalah!atau,wang ni akan digunakan utk meraush polis perancis!

Tanpa Nama berkata...

kalu yg betanding nanti tinggal org gila n BN... aku rela pangkah org gila jadik YB dari BN yg tuut tut tutt %??*#*##!!!f--king !!!

...anti bebal...

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

DUIT SUBSIDI NAK BELI APA??

Apa punya soalan ko ni TT

BUAT BELI KONDOM LA!!
BAGI RAKYAT SORANG SEKEPING
BUAT MAIN BELON

macamlongkang berkata...

Aku faham sekarang...patut la...rupa2nya buat beli bra bik mama...yg 2 kena ada special attention, kena tempah. Nak buat pun bukan bole main hentam je, fabrik yg nak kena pakai, underwire...kehkehkeh..susah rupanya jd bik mama ek...

suis-media berkata...

Duit subsidi ni nak bagi makcik pakcik felda laa bro!itu hari kan bini rosmah dah janji nak bagi duit raya kat orang felda!orang felda ni talian hayat dia sebab orang felda bodoh macam lembuuuuuuuuuuuuu.Orang felda di timang,rakyat marhaen di tendang,pru nanti bn di-tendang oleh rakyat marhaen,hanyalah orang felda memangkah dacing.

Tanpa Nama berkata...

ok..sudah tiba masanya utk terajang BN kow kow..1st..ambik kelaur wang simpanan/current account dri MAYBANK dan CIMB!!Reject Proton!!Boycott berita meloya,hairan, n spank the STAR!!Ambik bujet airline yg lain!Maybank,CIMB,Proton,MSN,AIRASIA semua listed @ bursa kasino..bila reject mereka,harga mereka akan swan dive..lepaih tu shotsell secara aggressive..kasi mampuih para haprak pukimak GLC!!

Tanpa Nama berkata...

Ini lah tindakan Najib "Rakyat di dahulukan Pencapaian diutamakan".

Erti sebenarnya "Rakyat menanggung kenaikan harga dan Najib bergembira kerana pencapaiannya menaikkan Harga untuk rakyak menanggung derita!!!".

Nanti rakyat akan buat Najib "rasa pencapaian rakyat apabila PRU13 sampai dan tendang BEEND ganti dengan PR!!!

matlipat berkata...

Tanpa Nama 18.15,
UMNOputra dan Melayu kad Perkosa ni akan taat seomo pada Najib walau pun mereka makan pasir berulam rumput.Kalau hujung minggu ni diadakan perhimpunan UMNO diPWTC,pasti Najib akan menerima tepukan gemuruh dari perwakilkan UMNO.Percayalah!

Tanpa Nama berkata...

Najib's slogan "Rakyat di dahulukan Pencapaian diutamakan" sebenarnya bermaksud RAKYAT DIPERKOSAKAN,KEBANKRUPAN DIUTAMAKAN"..f*kin pooki basterds UBN n their pencacais should b charged for TREASON for killing this country and her citizens!!

Tanpa Nama berkata...

g string saiz nh koo.. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll,besau nye,msti ketapi bole u turn