Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 9 Julai 2010

KETAWA PAGI JUMAAT




KAPAL SELAM TAK BOLEH MENYELAM LAGI !



KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH


woit.... BELI TIN BURUK KE ?.... kah kah kah..

kah kah kah.... INI BETUL BETUL KENA TIPU.... kah kah kah..

kah kah kah..... KAPAL SELAM TAK BOLEH MENYELAM?..... kah kah kah

nota:
kalau masukkan bik mama
pasti kapal selam ini
boleh menyelam kah kah kah
kalau tidak ikatkan zul nordin kah kah kah


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan menipu rakyat...
Lepas tu kerajaan kena tipu pulak...

safhamas berkata...

Tak boleh selam jugak tuuu...pasal orangnya full of shit!!! and shit floats!!!! muahahahahaha!!!!.........

Tanpa Nama berkata...

kah.. kah.. kah.. lawak la Pak TT.. sumbat Bik Mama ke dalam torpedo tube nak bagi sub menyelam.. Nanti aku forward cadangan Pak TT ni kpd Panglima TUDM Laksamana Tan Sri Abdul Aziz Jaafar bagi selesaikan masalah sub KD Tunku Abdul Rahman yang tak bleh nyelam tu... Panglima tu brapa bulan dah dok ngadu fenin-2 kepala tak bley tido mikir masalah ni sejak France deliver sub ari tuh...

sonduk solaie ado berkata...

Kah kah kah kalo ikat zul nordin terus tenggelam tak timbul-timbul

kah kah kah panggil mak cik pak cik felda tolong tenggelamkan

Tanpa Nama berkata...

bro,

apa kisah kapal selam tak buleh menyelam, janji masyuk...

sekarang ni dunia fulus, rembat, rasuah, belasah... halal haram tolak tepi, negara bangkrap takpa.., anak beranak semua dah kaya raya... bangkrap kalu, rumah, aset, betina, sundal, gundik semua dah ada.., mana2 buleh, london, paris, new york, korea, serbia, mongolia... kah kah kah...

ini semua menunjukkan betapa baghalnya kerajaan malaysia pimpinan amno di mata dunia, bahan jenaka antarabangsa abad ini.. beli kapal selam, tak buleh menyelam.. karut semua...

waranti berapa tahun tu..... kah kah kah......

Tanpa Nama berkata...

kenapa aku tgk muka zolnoden ni mcm nk tumbuk ha?

-zolnoden kimak-

Tanpa Nama berkata...

Yang betoinya DUIT kita
yang tenggelam dalam
perut Najis.
Kapal selam tu tak dak apapun.
Ni lah perangai puak2 jahanam ni!

Tanpa Nama berkata...

zul nordin ada bisul besar macam pelampung,tak boleh tengelam..KAH KAH KAH KAH!

FaridShah berkata...

bukan menyelam..tapi TENGGELAM !

kah..kah..kah

mi-phg berkata...

ALLAH ITU MAHA BIJAKSANA

mosabit berkata...

kapal selam pertama tak boleh selam......

jangan jangan kapal selam yg ke dua tu tak boleh timbul pulak.....

kah kah kah kah kah kah .......

Lang berkata...

tt.. kapal tu tak boleh selam...
nak sumbat bibikmama buat apa... nnt tenggelam terus tak boleh timbul...

nak ikat zul norde pon buat apa... kupiah dia je yang timbul.. elok2 kapal selam tu jujur cakap tak boleh selam... tang tu jugak kapal selam tu menipu kata nuar suruh dia jgn menyelam...

kapal yg kedua tu... bukan saja boleh menyelam malah boleh bertukar menjadi robot transfomer tau... terbang lagi.. aww..

Tanpa Nama berkata...

wei tu jari die laa nmpk cam senyum lebaq....camner pun zol tetap hampessss....aku ada kenal kenalan rapat yg dia bgtau dia ada niat nak lompat sebaik menang PRU12..apa nak heran

Tanpa Nama berkata...

Malaysian-politician-faked-pictures-of-knighthood-from-the-Queen!? Hebat.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/malaysia/7879374/Malaysian-politician-faked-pictures-of-knighthood-from-the-Queen.html

Tanpa Nama berkata...

So this is the submarine they purchased.
Wah. My tax money gone. You are too much PM may your days end soonest.

Tanpa Nama berkata...

nnti dah menyelam xtimbul2,dah kecoh pulak lagi...lwak 1 malaysia,be end bodoh

Tanpa Nama berkata...

cilakos lu sham..lu buat gua ketawa tara bunyi lah sham..takut org umah bangun jika aku ketawa berbunyi, nanti org umah bangun, dah satu kerja nak masukkan kapal selam dalam air.

Tanpa Nama berkata...

Siapa sangka satu malaysia
kepala pening dek putar alam,
Apa puaka hantu tantuya
Ada sabmerin takleh menyelam.

Kepala pening dek putar alam
menangis Saribuu tidak berlagu,
Ada sabmerin takleh menyelam
PMenteri apa muka tak malu.


vikmoro kombet.