Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 9 Julai 2010

PEJUANG ISLAM SEDANG BERAKSI !




PEJUANG ISLAM SEDANG BERJIHAD!













nota:
inilah gambar pejuang islam
yang sedang berjihad dengan kah kah kah
apabila melihat insan dlam kesusahan kah kah kah

satu gambar ini lebih kuat
dari letupan c4 kah kah kah


nota:
untuk lebih jelas sila klik
di gambar ini untuk melihat
perangai pejuang islam kah kah kah

27 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woit! dia bukan gelak la tu... dia sedang cungkil kambing yg melekat kat gigi dia.. ataupun sedang mengigit jari kepanikan... tak baik sangka buruk kat pejuang islam bro...
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kalau da katak tu pegi mana pun tetap katak

http://malaysia-post.blogspot.com/2010/07/sekali-katak-selamanya-katak-18pl.html

mahaza berkata...

walaupun tak suka zul nordin tu tapi ikut gambar tu dia tak tau kot sebab mamat yang belah kiri dia (gambar kecik tu belah kanan) tengah gelak jugak.
tak baik lah buruk sangka..... walaupun dia berperangai buruk.....

Sam Kai Cheong berkata...

Apa nak susah jadi orang besag2? Tunjuk muka susah hati kunun. Nasib baik Zul dah pecah tembelang. Atas meja ada makan sedap2 pun susah?

Kami orang haluih2 ni tak jumpa la benda2 macam tu, paling mahai makan pun kat kfc.

Ingat kes makan durian ngan kambing? Ada yang kenyang sampai pitam! Sapa tu? Orang besag2 jugak. Sapa lagi yang ada situ? Ramai pembesag2 politik, buleh duduk semeja pulak, kuh kah kuh kah depa gelak, depa tak gelak kah kah kah macam tukartiub.

Zul? susah apa, buang la sepuluh kali pun, elaun dia dok jalan, buat kerja ka tak buat tu tak tao laa, tapi fulus tepat, senang jadi orang besag2 walaupun badan kecik.

Maki pi laa, hang maki mai aku maki pi apa ada kesah. Macam belacan kena kerat dua, yang pi busuk, yang dok tinggai hanyiagk.

Tanpa Nama berkata...

Aspalela... woi Zul Nodin, hang ni memang tak buleh pakai la.. hang ni memang la jenis katak yang makan kawan.. member nak mampuih putuih nyawa pun hang buleh ketawa macam tokan judi dapat lesen.. memang tak guna satu sen pun la hang ni Zul Nodin...

rattlehead berkata...

buang la ketayap tu zul...menyampah tgk hang pakai ketayap...buat malu pemimpin melayu je....cibai lu

Tanpa Nama berkata...

STANDARD, SUB STANDARD...GADUH JGN TAK GADUH...

KUALA LUMPUR, July 9 — Perkasa chief Datuk Ibrahim Ali has questioned Khairy Jamaluddin’s attacks on him, and asked the Umno Youth chief to either resign or shut up.

The Pasir Mas MP said his Rembau counterpart has become a liability to Umno over his reckless statements.

“I do not want to waste my time with this kid, Khairy, because today he was speaking nonsense and likened me to Wee Choo Keong.

“Is this the characters of a Youth chief that can bring back support to Umno. If these are his ways then I think he has become a liability to Umno because he talks without thinking.

“I am a veteran and experienced politician, and he wants to compare and accuse me as a chauvinist with narrow thinking but he is a global thinker,” he told reporters last night at PWTC.

Khairy yesterday called Wee a “substandard MP” on his Twitter microblog account and described the PKR turned independent lawmaker as the Chinese version of Ibrahim.

Khairy was making an apparent reference to the similarities between the Wangsa Maju

Tanpa Nama berkata...

YANG AKU HERAN...BAHIM KATAK NIE BUKAN AHLI UMNO...TAPI SIBUK JAGE HAL EHWAL RUMAH TANGGA UMNO....DIA PULAK SURUH KHAIRY LETAK JAWATAN...PELIK BETUI...

kingkonglee69@gmail.com berkata...

hai hicyam,
zoo norde kulim sedang tersenyum katak kodok. alangkah manis senyuman sorang pejuan reformist bagaikan senyoman sekor kambeng jantan yang terpanggil dengan kambing betena. senyom yang penoh kesantunan sambil tangannya menutup mulot kerna dibimbangi mulotnya yang terlalu busok itu mengganggu ketenteraman awam.
Kepala zoo norde dilitupi kopiah putih putih yang berjalor lebar adalah manifestasi sebagai seorang 'wakil tuhan kepala gajah' yang akan memberi mantram kepada lahanat umno-BN yang sedang kronikal.

tapi di manakah, di manakah, di manakah itu wee pu kee wangsa maju...?
hicyam, gua cakap sama lu, janan lu pra-sangka, wasangka & waka, waka kepada makluq ini.

OrkEd Desa berkata...

kami bdk2 tgh blaja ni kene mkn megi jer time lapar sbb nak jimat punyer psl...wpun meleleh air liur tgk durian tepi jln tp ttp x leh nak mkn sbb pk duit nak kene byr buku..tp ade org tu mkn dah kenyang pom still nak tambah lg makanan dlm perut...ape perut dia tu gerabak lrt ker??

ish..ish..ish..

bik mama leh gi melancong kat over c...kalo duit yg dia pakai wat shopping tu digunakan utk beli buku teks kami, mesti dah penuh library kami... tp nak wat cam ner...bik mama bkn ibu kami...dia juga bkn bapak kami...

ish..ish..ish..

Tanpa Nama berkata...

Apa punya kepala butuh punya artikel tak ada klass...memalukan...tak ada pendirian semua orang babun ni belasah...babun apa pendirian ekau sebonarnya...jangan malukan orang Jemapoh....

Tanpa Nama berkata...

orked desa..

kalau awak kat area perak, boleh contact tt, dia boleh belanja makan durian skrg jugak..hehehe

tongkat berkata...

biar lah dia ketawa sebelum menangis..woiii zooo katak aku sangat percaya akan tiba satu hari nanti kuasa rakyat akan mentertawakan kau dan pada masa itu aku yakin kau akan menangis kepiluan....aku yakin masa itu tidak lama lagi...so nasihat aku ketawa lah sepuas hati kotor mu itu di kala kau masih ada kesempatan....aku yakin pembalasan allah akan tiba samaada di dunia atau di ahkirat..aku yakin

eszol berkata...

obefiend punye keje lg

Obefiend Weiland berkata...

yo Hisham

boleh linkkan kembali artikel ini kepada karya asal gua?

http://blogserius.blogspot.com/2010/07/serius-zulkifli-nordin-gelakkan-orang.html

terim kasih well in advance :)

Tanpa Nama berkata...

salam bro isham..
ilmu semiotik skit.. gianla...
haha..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..

isham..lu punye artikel kalo petik nama zol mesti dapat sambutan punya.

zul bisul...politikus paling popular tahun ini di TT.

kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

cuba tengok gambar tu BETUL2 2 tempat dlm situasi & kejadiaan yg berbeza.. kumpulan tempat zul lepak berborak belum sedar YB tu kena heart attack.... sbb tu depa masih sengih2... aku rase bro hisham ni bukan sorang yg cukup teliti utk jadi soasialis.. byk sgt komen2 dia yg byk persoalan...& ketirisan... byk SAMPAH dari isi...

Tanpa Nama berkata...

Ooi...ketawa apa ???!
Ooi...dapat "Ginseng" belum ???!
Ketawa kerana ada "chans" dapatkan projek-projek !
Jangan dapat "Ginseng" yang untuk perhimpunan 1000 orang aje !


kah.kah...
Booo..bopt...bot..
Oopss....kentut lagi
kah...kah..kah...


"Dead man walking"
A dead man walking is someone who is in great trouble and will certainly get punished, lose their job or position, etc, soon.

Hamba Tuhan berkata...

Korang perasan tak kenyataan ZUl Nordin bhw dia disuruh menipu oleh PKR sblm ni sbnrnya memakan dirinya sendiri?
Kalau apa yg dia ckp tu benar, maknanya dia seorang penipu.
Kalau apa yg dia ckp tu tak benar, maka dia tetap seorang penipu.
Dua-dua pun menipu, dan mana kita perlu campak penipu?

Siakap senohong gelama ikan duri,
Bercakap bohong bolehkah jadi menteri?
- Jawapan - jadi perdana menteri pun boleh.

Tanpa Nama berkata...

@ Hero Kampong Jemapoh 2010 Julai 9 11:02

Wah...ini berita baik, lu sudah balik berburu ka? Ada bawak balik babi hutan tak? Gua lapar nih. Kah kah kah...

==================

Sebenarnya saya ada sama semasa majlis ini berlangsung. Saya duduh di bahagian tepi sebelah atas belakang tepi kiri kanan meja si malaun yang malang tu.

Ketika kejadian, zul mempunyai dua pilihan sama ada untuk ketawa ataupun menangis melihat si malaun banyak daging yang membalut muka tu sedang kenyang sampai pitam.

Dalam keadaan serba kelam kabut itu, si zul kote ni memilih untuk pitam. Gua rasa ok jer sbb dia ada dua pilihan.

"Salahkah teman memilih untuk ketawa?" Sampuk Zul sambil menangis terbahak-bahak bercampur dengan ketawa hiba.

Zul kote ini memberikan sebab mengapa beliau ketawa dan menangis pada keadaan tersebut. Cuba teka, apa sebab Zul ketawa dan menangis!

Hadiahnya,

1. Pantun yang indah dari mosabit:

siakap sehohong duri ikan gelama...
cakap bohong lama lama jilat burit bik mama.....

2. Pergi umrah dan haji untuk mencuci dosa ala Musa Hasan.

Lang berkata...

woit tt... ape da buruk sangka... zul norde tu bukan gelakkan peristiwa tu..

die sebenarnya nak senyum sebab dia tau gambarnya sedang dirakam... so kena bergaya la sket... noh bulat pon buat lawak sket.. tu yg zul norde ala-ala santun tu tergelak... kebetulan pulak sama waktunya dengan kejadian org tertelan biji durian...

cukup2 je la zul norde ni jd bapak penipu.. takkan tt pon nak ikut sama... hehehehe...

Tanpa Nama berkata...

Kenyanglah tu... Si Zul Nordin, Pejuang Islam sejati.

Tanpa Nama berkata...

Wow, wow, wow. Apa la lu TT. Nak gelak pun tak boleh ke? Zul Nordin Pejuang Islam mungkin gelak sebab dah bagi nasihat pada kawan tu, jangan makan daging kambing tu banyak sangat. Campur pulak dengan durian (apa la bodoh punya promosi oleh Kementerian Pertanian! Cari la makanan yang menyihatkan, pisang ke, tamar ke). Anyway, Zul Nordin yang call ambulan, dan bila ambulan tak sampai-sampai, dia yang hantar kawan tu ke hospital.. Tu yang aku dengar lah. Betul tak, memang tak betul. Wow, wow, wow.

qaseh bonda berkata...

MasyaAllah!!! Jatuh tersepuk depan timbunan hidangan??

Di Palestine rakyat berpuasa demi mempertahankan kesucian Al Aqsa..

Di Malysia ramai rakyat yang kebulor tak makan!!!

Fuuyoo!!!!

cash on delivery!!

Tanpa Nama berkata...

makan sampi kyg zoo nordin,esok2 belum th lagi..jgn arap jd mp,mangkok jmban punya olang

Lang berkata...

anon 21:39

kalau cerita zul norde hantar ke hospital tu.. terang2 bohong.. bohong lagi..

perhatikan gambar tu betul2... seorang lelaki memakai baju putih dibelakang mangsa tu adalah pegawai bulan sabit merah yg cuba membantu mangsa... kalau ada pbsm pasti ada ambulance...