Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 Ogos 2010

ADA RASHIA TERSELIT TERSEPIT



ADA BATU DI CELAH BRA




KELUARGA TEOH SERAH KEPADA PEGUAM, AG BUKTI BARU DIDAKWA BUNUH DIRI - minsider

Keluarga Teoh Beng Hock enggan membuat spekulasi dakwaan bahawa setiausaha politik kepada pemimpin DAP itu telah membunuh diri ekoran “bukti baru” yang dibangkitkan dalam inkues diadakan untuk mencari punca kematiannya.

“Tanya peguam kami dan Peguam Negara,” kata adik Teoh, Lee Lan di sini petang ini.
Dia berkata, sebarang bukti baru yang didakwa wujud seharusnya telah dibangkitkan pada awal inkues.

“Ia seharusnya telah dibawa setahun lalu, bukan hari ini. Ini salah guna proses,” katanya ketika ditemui selepas dia dan keluarganya mengadakan pertemuan dengan Penasihat DAP Lim Kit Siang di sini.

Lim berkata, orang ramai hanya mahu mengetahui sama ada Teoh ditolak sehingga menyebabkanya mati.

Sehubungan itu kata beliau, apa sahaja kemusykilan yang wujud akan menjejaskan keyakinan ramai terhadap inkues yang sedang diadakan.

Kata beliau, inkues tidak seharusnya mengecewakan orang ramai dan kebenaran harus diketengahkan.

Lim menambah, beliau tidak berada dalam kedudukan untuk mengatakan sama ada bukti baru yang disebutkan hari ini benar-benar merujuk kepada kejadian bunuh diri.
“Saya tidak lihat (bukti itu), saya tidak tahu,” katanya.

KAH KAH KAH…

Woit… INI CERITA PELIK… kah kah kah..

Kah kah kah… SUDAH SATU TAHUN TETIBA JUMPA SURAT AKHIR TEOH… kah kah kah..

Kah kah kah…SELAMA INI DI MANA TERSIMPANNYA SURAT INI…kah kah kah

Woit… KALAU SAIFOO… DALAM LUBANG JUBUR… kah kah kah..

Kah kah kah…MACAM MACAM NAK MENIPU ORANG MELAYU... Kah kah kah..


Nota:
kes surat ini muncul kerana
pakar dari siam akan datang beri
laporan – jadi untuk alih cerita buka
cerita baru ini kah kah kah

woit… seluruh Malaysia tahu
ini hanya kong kali kong kah kah kah..

nota:
cuba teka dimana surat ini tersorok
selama satu tahun
hanya satu tempat yang selamat
dalam coli bik mama kah kah kah



8 ulasan:

mosabit berkata...

mak oiii..betapa besarnya bra dan spender bik mama...biar betul....

kah kah kah kah kah kah ....

sunsnake@budakbalun berkata...

kompom!!!
yang tersangkut tu milik perempuan puaka!!!

wakakakakak!

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha ..basau betul bra bik mama ye,lu betul2 lwak tt..mana dpt gmbo ni.
surat tersimpan d lubang jubur ag la tt..slm 1 thun dia xberak2 nk cover sprm punya pasal,ni minak rock dtg terus tercirit...kah kah kah ag

Tanpa Nama berkata...

Perhatian..bukti terbaru kes...

Video OOsama Lah Den mengumumkan TBH sebenarnya terjun sendiri dari tingkap..

Bukti terbaru (yg akhirnya didapati relevan oleh pihak Ahli Goreng) ini baru dikeluarkan dari underwear Mama Besar..aaaacoooommmm..bucuknyeeeee

huhuhu berkata...

saper yg jumpe surat akhir tu? sepatutnya peringkat awal lagi dah jumpe! kesian kt family derang... turun naik mahkamah. bukannya free!

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!!
1.Cina kapiaq bunuh diri!!itu jee!!
2.Bodooooo punya politik malaysia!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

aku pun baru dapat bukti baru
kawan aku ada bini baru
selama ini bukti bini baru ini disembunyikannya
untuk tujuan keselamatan
jika bini pertamanya gagal berfungsi

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama:
woi!woi!woi!!
1.Cina kapiaq bunuh diri!!itu jee!!
2.Bodooooo punya politik malaysia!!!!!! 2010 Ogos 10 12:36

KAH...KAH...KAH...
1. Mantan YB tembak gewe dalam keta 2x.
2. Siapa bodooooooo? Lepas tu 1 das terkhas buat kepala sendiri.
(kops kata bunuh diri dan bunuh org)...
3. Mana iman dan Islam demo selama ni..

(DAH TuTuP KES WOI!!!!)
dasat! dasat! org gerombolan)

rozak bagindo.