Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 Ogos 2010

MELAYU KENA TIPU LAGI




EEE MERAJAKAN KAN EEE




EEEEEEE TIPU MELAYU

Ahmad yang memutuskan tidak bertanding semula jawatan ketua bahagian - walaupun sebelum ini ahli jawatankuasa bahagian meletak jawatan untuk memberi laluan kepadanya - masuk ke dewan dengan diiringi pembawa bunga manggar dan paluan kompang.

Ia diikuti dengan persembahan pencak silat sebelum bahagian tersebut menganugerahkan dua gelaran kepada Ahmad - 'Bintang Kuasa Melayu Jati 'dan' Wira Bangsa'

KAH KAH KAH..

Woit… AHMAD ISMAIL INI EEEEEE …. Kah kah kah..

Kah kah kah… BILA PULAK DIA MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah... KERIS MADE IN CHINA.... kah kah kah..

kah kah kah... KAIN MADE IN TAIWAN... kah kah kah..

kah kah kah... BAJU DI JAHIT OLEH SAM PONG TONG TAILOR... kah kah kah..

kah kah kah... BALIK RUMAH.. DEI PANI LAU.. ENGE PURENGEE..YE NE WU NE. kah kah kah

Nota;
perhatikan orang yang berdiri disebelah
jamin ini eeee totok
ini rupa eee ori kah kah kah

22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..., lawat siot....
bintang kuasa melayu jati... melayu ke dia ni...? tgk warna kulit ngan batang hidung pun dah tau...melayu...
kah kah kah... tak caya buat analisis dna.., kompom dari benua keling...

melayu konon...

dey yenna... lu ini jenis berak dalam botol.. toksah ngaku melayu la....

Tanpa Nama berkata...

Ni...

Geng KUTTY MELAYU..

PERKOSA pun tak mau!

faezal berkata...

siann budak sekolah kat belakang tu.. kena paksa jadi pak pacak... keje sekolah belum siap lagi tu...

C++ berkata...

Bhai TT,

Takder sekor pon yang gua nampak macam muka Melayu.... hahahaha

Ini sure Melayu Kerala nih... hahaha... atau Melayu Malayalam... hahaha...

mosabit berkata...

nasib baik anwar bukan dari golongan eeeeee.....

kalau tak...susah nak jawap..
berbelit belit..
dah lah melayu kena tipu dengan melayu seumur hidup ..
sekarang kena tipu dengan eeee pulak....
kelmarin dah kena tipu dengan ejen ah seng.....
dulu kena tipu dengan mamak bendahara.....

kah kah kah kah kah kah .....

Tanpa Nama berkata...

ini olang kasi jerit2 sama wa punya olang..sulah jali WIRA ka..ini olang punya macai kasi koyak2 lia punya kawan punya gambar..sulah jali WIRA ka...haiya itu penang itu hali sulah lama lia punya olang sama lia punya kawan2 ada perintah..talak buat apa2 sama malayu...belakang jerit sana jerit sini sama wa punya olang...WIRA BANGSA ka?? lu pi mampuih solang sulah la...

apopo berkata...

mana aci main silat.
kah kah kah....kena main silambam baru benar...
bila la melayu nak sedaq.......

Tanpa Nama berkata...

ni semua angkara bnyk sgt minum todi la ni...dey tambi pooorraaahhhhhh cittt!!!

digger berkata...

sebenarnya, WIRA BANGSAT

IbnAbdHalim berkata...

Hello Isham,

Kat Penang ni semua mamu, mami, macang adalah Melayu DKK (Darah Keturunan Keling) la. Depa semua cakap Melayu, tengok filem Hidustan. Anak Mami rempahpun Melayu jugak. Depa tak kenai pokok padi jadi depa tanya: Pokok beraih (beras) tu macam mana?

Jadi, kalau engkau tengaok depa macam rupa khan-khan sikit itu bukan Shah Rukh Khan tapi Ahmad Ismail bin Maidin atau Mohamed Pitchay Kadeer Mydin. Kalau depa guna nama M.M. Naina Muhammad ka atau S.O.K.Ubaidulla ka atau M.M.N Kadeer itu confirm bukan Melayu. Depa ni cakap Melayupun terhegeh-hegeh sikit.

Tanpa Nama berkata...

TT nampak tak sebelah kanan foto tu ada sorang eee yang lebih eee daripada Ahmad Ismaeel. Itu geng Kadeer Sheik Fadzeer.Dia punya nama Moosa kot.

sri hartamas

ahmed ishmael berkata...

deii isham, saya punya nama suda salah tulis la thambi. tulis kasi betoi la - ahmed

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,

Dei! Anne! Mahca!, Maplier!
Buat DNA lah komfirm genetik makan sireh punya! Cit! ta dak tahu ka ini melayu klon!
Jadi Wira? kah kah kah...
Woit... Wira maskot SUKOM 98 ke? kah kah kah
Woit... wira Shat tangki le kilometer Talala! kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kenapa nak guna keris zaman millenium nih. gunalah pistol laser ke, takpun usb modem. barulah canggih.

woit, panggil ahmad idham ngan david teoh wat movie mesti meletup jd filem lawak tahun ni. abang berahim katak @ perkasam jange maroh ngan jeles deh?

Tanpa Nama berkata...

ahmad ismail ni muka tak malu.
umno tu melayu yang punya.
lagi muka tak malu mengaku melayu.
madey
kj
sharizat
noh omar
nor yaakob
mukriz
ali rustam
zamry (lagi teruk)
zahrain
(tengku?) adnan
ramai lagi.
nak tau tanya tt.

- loqman musa

Saiful berkata...

tok wan sebelah tu...semcm saja ..melayu ka..mamak tosei..juai cendoi ..paseeeeemboq..pdg kota..mlm2 pi lrg gaharu...ppodah..melayu ..kuasa jati..pi jadi ultraman la ...poodah ...

Tanpa Nama berkata...

wirawan dgn wirawati plkn tak ckup wira ka ??? wira bukan bahasa sanskrit ka.. hahahah weeeeera.

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah...
muka macam bawak beca dah jadi WIRA!!
kah..kah..kah..gmbar nih bley simpan kat tumbdrive buat tatapan generasi akan datang..

tak pon buat banner masa pilihanraya nnt..kah..kah..kah..

*banggunlah bangsa ku dari tunduk layu.

Tanpa Nama berkata...

bagi dia pakai bintang 3 ke,ape jadah ke ape kami kisah..g mmpus la ngn umngok..ketua2 umngok makin ari sume nye jenis eeee je,melayu jati xde ke,gknye melayu dh join pekasam kot..geng raja katak..bye bye umngok

Tanpa Nama berkata...

Pundekmawenah ni GAY!!

Tanpa Nama berkata...

woit ingat lu orang melayu semua kena tipu oleh mamak penang yang dlm ic bapak depa pakai son of tapi boleh dapat lesen kontraktor kelas f yg hanya khas untuk bumiputra, depa nie cakap melayu pun tak tau pegi chek kat pkk semua depa nie bukan bumiputra tapi depa berlakun sokong umno utk dapat lesen kontrak, melayu yg dibodohkan oleh mamak penang..

Aku Jawa berkata...

Lanchowwww lah MELAYU !!!,
kah kah kah, kalau keturunan PARIAH tetap PARIAH jugak, jangan nak mengaku MELAYU, KONTOL !!!

Patut selempang tu tukar ayat jadi 'Bintang 3 Kuasa Pariah 'dan' Barua Bangsat'

Koh koh koh koh