Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Ogos 2010

IMEJ DAN MARUAH



POLIS MULA SIASAT YB LEMBAH PANTAI
- berita hairan

KUALA LUMPUR: Polis akan memulakan siasatan terhadap Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar berhubung kenyataannya kepada akhbar Indonesia, baru-baru ini, yang didakwa menjejaskan imej dan maruah negara.

Musa Hassan, berkata pihaknya akan membuka kertas siasatan berhubung kenyataan itu sebelum meneliti sama ada ia disiasat mengikut Akta Hasutan.

Beliau berkata, siasatan itu susulan laporan polis yang dibuat berhubung dakwaan Nurul Izzah menyebarkan maklumat palsu mengenai Dasar Ekonomi Baru (DEB) dan memperkecilkan keupayaan kapal selam negara.

Bila sudah ada laporan polis dibuat, maka kita akan mula menyiasat. Sama ada kertas siasatan dibuka mengikut Akta Hasutan bergantung kepada penelitian yang dijalankan

nota :
sila bandingkan dua imej ini
sila nilai mana yang lebih bermaruah

siapa yang lebih di yakini
siapa yang boleh di percayai

siapa muka penipu
siapa muka kelentong

siapa muka tak cukup bulan
siapa muka bini lari kah kah kah

YANG MANA SATU LEBIH DI PERCAYAI ?





20 ulasan:

Saiful berkata...

hooi mat dungu musa ..jadi la pencacai sampai mampuih..jadi lah..mmg ug tu saja yg hang tau..

Tanpa Nama berkata...

Saya nak buat laporan polis SPRM tak buat kerja..Banyak laporan tapi sikit saja yang disiasat...saya nak lapor juga banyak rakyat tak mau sokong umno.....dan lapor juga....dan lapor...dan lapor....12000x....kih3.

-setapa

Tanpa Nama berkata...

Malang sekali orang tak boleh bezakan antara air muka yang bersih, ceria dengan yang berserabut akibat daripada melaksanakan banyak kerja kebatilan. Pondan Y2K memang tak tahu apa itu keadilan, cuma melalak Ketuanan Melayu dan cakap tanpa kandungan intelek yang memihak keadilan. Sama juga jika kita lihat air muka ramai pemimpin orang agama seperti mufti, imam atau ustaz ramai yang air muka mereka gelap dan tak jernih akibat daripa stres melakasanakan atau terpaksa mengiyakan segala kebatilan hidup. Lihat air muka Mat Sembab, Najis, Azhar,Ismail Ahmad, Tajuddin, Bung Mokhtar, Noh, Katak Ibrahim dan banyak lagi dan lihat juga perut buncit mereka.

Tanpa Nama berkata...

UMNO adalah sejahanam2 parti...
Kahkahkah..
You help me,I help you..

kingkonglee69@gmail.com berkata...

hai hicyam,

itu foto hishamuden kris, dia punya mulot manyak besar meh tapi cakap manyak sangkot2, dia punya ketawa sama nanges manyak sama. ini orang kalau dia tempek; kris, kris, keeriiiss.

Nurul Izzah MP manyak cun, anak gua pun simpan foto puteri reformasi. dari wajahnya,matanya, mulutnya terpancar jiwa-juang new generation/malaya angry young people; reformasi, reformasi, reformasi - lawan tetap lawan.

hidup Izzah, hidup marhen, hidup keadilan - jahannam kapitalist, racist zionist.

Tanpa Nama berkata...

muka potong stim tol mamat isham ni..

Tanpa Nama berkata...

taik betul..hampir2 termuntah tgk gamba mak nyah tu..mulut besar macam ikan talapia..kalau dia tempik mau tesembur air asid tuh

tak gune!

rattlehead berkata...

bloody moron UMNGOK and IGP...mampus lagi baik!!!!!

UMNO BODOH berkata...

Isham...nampak betul muka manusia munafik...penipu..

Tanpa Nama berkata...

Perjuangan PKR tidak mempunyai landasan yang tetap .... PKR akan terus berada dalam politik Malaysia ... TETAPI akan terus lemah dari hari ke hari ..... Percaya lah saudara saudari ....

Perjuangan & kebisingan PKR bukan untuk 20 tahun lagi. Reformasi hanya SLOGAN bukan perjuangan PKR untuk rakyat & kemajuan negara Malaysia.

Yakin lah saudara saudari.

Tanpa Nama berkata...

Si Polan Tanpa Nama@2010 Ogos 26 14:14 bukan tak nak caye kat ko.. ko cite masa hadapan 20 taun lagi, tanpa bukti hanya tohmahan. Tapi kalau ko kata jgn caye kat UMNgok dan BN serta slogan dan perjuangan UMNgOk & BN bukan untuk rakyat tapi semata-mata untuk mengisi perut buncit pemimpin UMNgOk BN, sah-sah memang aku yakin 101% pasal bukti kebejatan mereka selama 50 tahun.. terlalu banyak.. terlalu banyak beb!

moneyads4u @ abalzai@gmail.com berkata...

salam...

pernah kerja bawah dia dan untuk dia... memang kuat hisap rokok dan sudah tentu otak penuh dengan asap rokok. Macamana nak berlawan dengan orang yang otaknya bersih dari asap rokok. Tengok muka YB Nurul Izzah ahlil syurga siap dengan tutup aurat. Tengok hisham macam ahlil Neraka jahanam. Silap2 kawan iblis heheehehehe

Tanpa Nama berkata...

@tanpa nama 14:14

kau ni bodoh ke haper? camana gua nak yakin nih? sedangkan umno semakin teruk dan tenat...

20 tahun lagi, kita mana tau parti mana akan hilang, yang pasti, UMNO sudah nak hilang..bukannya PKR!!!

Tanpa Nama berkata...

kepada BRO 2010 Ogos 26 14:14

landasan pebendenyee??landasan ktmb pun umno dah jual nak citer landasan taik apebendenye??

percaye??
percaya ket sape??najib?
haktuih!!! la kat lu..
kalau caye kat lu mgkn agak sopan dari haktuih! kepada pundek hang la! woi..

tak kira la ape slogan ke,falsafah ke ape lancau..yang pasti RAKYAT tidakla BODO dab DUNGU lagi macam lu dan umno..
mase tu pasti tibe...tgu..

pasti tiba...

Tanpa Nama berkata...

Boleh buat poster kempen pilihanraya ni...

Tanpa Nama berkata...

woi...muka yang duk nampak baguih tu, depa cucuk botok, makan kolagen babi.

Tanpa Nama berkata...

Woit, tak baik kutuk2 muka nih. Ini dah serangan peribadi.. kalau tak caya dia org ikhlas, tengok dahi Sepol. hahaha

Tanpa Nama berkata...

ni lah muka lebai sauh...haramjadah,dr kecik smpi besar prabis duit rakyat je,otk udng..
YB N.Izzah nmpak keikhlasan d wjah,ni pejuangan baru rakyat malaysia...HIDUP PAKATAN..HIDUP RAKYAT,hancur kan be end

Tanpa Nama berkata...

Bro & Sis,

Ini bro 26 Ogos 14:14 ....

Ada aku cakap aku org UMNO .........

Ada aku cakap UMNO akan kekal buat 100 tahun lagi .....

LDP perintah 54 tahun di Jepun pun boleh hilang kuasa .... ini kan UMNO ...

Aku cuma nak gilakan org2 PKR yg dah tak boleh bezakan apakah maksud perjuangan bagi rakyat & negara ....

PKR itu adalah parti bagi orang-orang UMNO yang patah hati & bagi orang yang fahaman sederhana ... kalau masuk PAS mana boleh.

Aku bermukim di selatan tanahair, Selat Tebrau adalah teman waktu pagi dan senja ku ... Jiran negara ku terlalu hampir dimata .... Tambak Johor tetap tidak roboh ....

tok jenggot berkata...

aku tgk muka anak tun husin tu mcm lubang berak kena cucuk keris jer..
adalah sikit2 kuar kunyit dari lubang berak..