Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Ogos 2010

SEMUA BIKIN KACAU




INI DIA ARAHAN BARU





nota:
kalau negara tu dah buruh
nak buruk kan apa lagi

tak kan nak marah bila cakap
bik mama gemok kaha kah kah

kalau cakap ibrahim ali cerdik
boleh lah marah kah kah kah

6 ulasan:

mosabit berkata...

aiii.??..nurul izah baru cakap pasal kapal timbul pun buruk?..

kalau cakap pasal jet terbang tak pakai injin amacam?....

kalau cakap altantuya letupkan diri sendiri amacam?...

kalau cakap teo kirim surat wasiat dlm botol amacam??..

bukan buruk dah ntu...jadi beruk lah KERAjaan ni..

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

sumua manusia ciptaan Tuhan adalah bodoh... bodoh..bodoh...dungu..tongong tahap pukimak lol...

sbb itulah senang saja manusia-manusia itu ini dibodohkan... habis cerita...

sapa2 yang tak puas hati, senyap membodohkan diri ajerlah... sbb asal ciptaan pun sudah memang bodoh dari asal lagi... cerdik sikik pun tak boleh, akan ada orang lain membodohkan pulak...

kalo cerdik sangat, digunakan agama pulak untuk membodohkan orang supaya tak boleh jawab apa2... jawap tak pueh hati sikik saja, akan terkeluar agama, masuk neraka... hahahahha.. kene jaga akidah... ini penting konsep membodohkan orang ini perlulah diteruskan hingga bumi hancurrrr...

Tanpa Nama berkata...

kenapa tidak didakwa saja siapa yang menuduh teoh mencekik diri sendiri? adakah kerana dia bodoh, terus dakwaan tidak dapat dilakukan?

Tanpa Nama berkata...

Brader takkan tak tahu Jamil khir kaki bodek Najib tu tak sedar dia tu wakil rakyat mana.
Kerja kat MINDEF lu asyik berceramah membodek sahaja lain tak de, kerja KAGAT tak buat apa pun.

Tanpa Nama berkata...

hahaa.. xpasai2 pak im ali kena.. hahaha

WOLF218 berkata...

JAmil Khir bawak agama baru....Nabi baru..dan tuhan baru.....
berdosa kalau kutuk agama baru dia, nabi baru dia dan tuhan baru dia...hahhaha...nama agama dia..UMNO, Nabi dia NAJIB...TUHAN dia malaysia....hahhahahahha...FUCK!!!