Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Ogos 2010

PETANG ESOK DI BANGSAR UTAMA




ANAK MUDA BANGUN MELAWAN




INGATAN KOLEKTIF REFORMASI



UNIVERSITI BANGSAR UTAMA – UBU

semua aktivis dan simpatisan ubu akan
berkumpul kembali pada petang esok -jumaat -
di bangsar utama – bumi asal universiti
bangsar utama.

bertemu jam 6.00 petang untuk berbuka
puasa di restauran mydin bangsar utama.

kalau simon de bevoir dan
jean paul satre bertemu di café les fluers
di paris untuk mengubah dunia – anak anak muda
dari 1998 telah bertemu di mydin untuk menggodam
madey mahafiraun.

sama seperti, kmm, pkmm, api, awas, pkm - UBU juga
adalah sebahagian dari lakaran sejarah harapan dan
mimpi anak anak muda untuk melawan kezaliman
dan menegak keadilan.

semua di jemput hadir – mereka yang belum menalipon
sila pukul talipon untuk memastikan kedatangan mereka.
sesiapa yang telah menalipon pukul talipon sekali lagi
untuk kepastian agenda pentang jumaat ini.

kita bertemu di bangsar utama !



NAMA MEREKA YANG TERPAHAT DALAM SEJARAH UBU


Jonah - Koy - Rahmat - Din - Nusrat
Ijan- Hasnul - Eelam - Farid Hatta - Marsha
Angela – Jacelyn - Mat Kedah - Amin Jambu
Kambing-Sam – Ted – Hakim - Adi Tetek
Lan Badak – Amir – Hasmi – Fathi - Mat Daud
Ajan – Bal – Shikin – Pesot - Mas
Raja -Jessie Tayai – Jackson - Wasiah (Cikgu Tuition)
Anne (Cikgu Tuition Nina (Cikgu Tuition)
Madon (Cikgu Tuition) Yan - Yahya Jusoh
Farid PP - Malieq (budak Gapi turn UBU)
Azlim – Khairil – Boyak - Kharis – Amzari – Joe Kidd
Elan – Nani – Peter – Alex – Kean – Miss Lina – Sayur
Dum Dum Tak, Caburetor Dung, Fatul, Mat Ariff, Ayen, Hanif dan dan dan...

KAWAN KAWAN DAN PENYOKONG SETIA UBU

Abg Nasir - Pak Din - Abg Wahid - Jonson Chong
Latheefa Koya - Nora - Anuar Gondrong - Miss Lee
Pak Chong – Salbiah -Malek Husin – Hunter -Kak Yus
Pak Uda -Pak Amjal –Nordin – Darat, Isham Kecik, Nizam,
Kamarazaman, Yunus, Khoo, Bashi, Haris, Siva rasa
Marimuthu, Syed Sahril, S Husin dan dan dan...

UNTUK MAKLUMAT BERAT SILA HUBUNGI :

jonah - 019 – 205-74-98
blak – 012 -252 – 17 -11
hasmi – 019-230-23-27


5 ulasan:

The Clown berkata...

Kalau benar 'mahazalim' anda tidak akan dapat menulis dengan bebas hari ini.

Tanpa Nama berkata...

Alah Babun ni memang gampang..hasut orang jer buat demo bila demo dah panas si babun pon mola le angkat kaki babun yang pendek tu..heheh lari pon kengkang...sudah le babun kalu nak buat demo lu kasi kedepan le babun..kelope botul le budak pilah ni...kau balik pilah rayo nanti mamang nak kono kotuk kepalo kau ngan kayu ponak...

Suku Samdol berkata...

TT ... hati2 ngan agen gerombolan.
kemungkinan besar SB depa akan pantau aktiviti korang nanti.
Apa2 pun selamat berbuka puasa kepada semua yg hadir sessi UBU nanti.

starlight berkata...

kalau saya berada di KL pasti saya akan datang tapi sekarang masih di eropah.Benar juga kata Suku Samdol, hati hati pasti gerombolan, SB, polis akan cuba buat hal. Sediakan 'disposable' baju hujan dan garam setiap orang yang akan ke sana.

Tanpa Nama berkata...

Sejarah babun hasut orang memang dah lama sebab tu bila orang bergelumang buat demostrasi dia angkat kaki cabut lari ke oversea...Omak kau pun tahu maso kocik2 dulu kau memang penakut dalam golap ada hati nak hasut orang demo siang hari pulak...kelontit la kau...kalau kau orang nak tau omak babun ni bilo dah marah suka sangat mencarut sobut bijik tu...