Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 4 Ogos 2010

NAK KONTROL LAGI




JAMBATAN DIBAKAR - BODEK PUNYA PASAL I CHANGE MY MOOD





EMPAT AKTA KAWAL MAKLUMAT BERANKAI DALAM LAMAN WEB
- melayau

Persidangan Dewan Negara dimaklumkan kesemua jenis kandungan berangkai termasuk kandungan laman web di internet adalah tertakluk kepada empat akta yang telah digubal di negara ini.

Rais Yatim berkata, undang-undang berkenaan adalah Akta Hasutan 1948, Kanun Keseksaan, Akta Keselamatan Dalam Negeri 1960 (ISA) dan Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 (AKM).

AKM 1998 mengandungi beberapa peruntukan mengenai kandungan terlarang termasuklah Seksyen 211 dan 233 yang melarang pemberian kandungan lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat mengacau, mendera, menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… MENYAKIT KAN HATI?… kah kah kah..

woit… KALAU SAKIT HATI HARGA BARANG NAIK MACAM MANA?... kah kah kah…

woit… JELIK SIFATNYA?.... KALAU GEMOK PENDEK DAN HODOH GAMBAR ADA DALAM AKHBAR MACAM MANA?.... kah kah kah…

woit… LUCAH?.... LUCAH MACAM MANA?.... BERBILION LAMAN PORNO… kah kah kah..

woit…. SUMBANG NI MACAM MANA?.... MENYANYI SUMBANG TAPI MASIH NAJK MENYANYI MACAM MANA?.... kah kah kah…

nota:
kalau dah bakar jambatan
boleh bukan internet tak?
kah kah kah


nota:
i change my mood
but i really want to
change my wife kah kah kah

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1948 SEBENARNYA PERANG ANTI-MERDEKA

http://tongkatbahaman.com/component/content/article/34-tongkat-bahaman/51-darurat-1948-sebenarnya-perang-anti-merdeka.html

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kandungan lucah?.,,kalau tv3 suku dan rtm siar video Soi Lek tu..macham mana kira? Walaupon lanchao dia di mosaic kan.

kalau Bung KinaSebatang tu kata "Lu Bocor " dalam parlimen..ini bukan sumbang dan lucah ke?

" ke Maluan saya amat besar"..hahaha..ni masok kategori yang mana pulak?..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Kih.. kih.. kih.. Oi Rais boleh blah la.. skema betul la org tua ni...

Ak berkata...

Apa lah tukar tiub ni !
Masih tak tahu kah lagi
Macam mana nak kontrol lagi
PM sedang bercuti

Semua orang dah mula berpuisi
Masing-masing dah buat puisi
PM kita sedang bercuti
Bersama anak dan juga isteri

Soal 1 Malaysia serah pada Tan Sri
Khabarnya perlu diwarwarkan lagi
Supaya faham semua Menteri-Menteri
Pasal PM masih bercuti

Entah apa yang dicari
Semua orang main teka-teki
Kecoh sana dan kecoh sini
Kerana PM kita masih bercuti

Apalah tukar tiub ni
Buat macam tak reti
PM dan isteri nak menyendiri
Pasal tu PM pergi bercuti

Kita tunggu lah bila PM balik cuti
Baru kita ketok ketampi
La ni biak la dia pi
Kesian PM dia pun nak cuti

Tanpa Nama berkata...

rais ni memang peguam bodoh jer sebenarnya... tapi bila dia bercakap, nampak macam ala2 cerdik...

sudah la bodoh, nak paksa orang jadi bodoh macam dia pulak dah... oit rais, ko pegi la entot2 kat mana2 sebelom ko mampos yer... kalau sudah bodoh, jangan membangankan orang lain pula yer...

Tanpa Nama berkata...

Asal namanya Bakar. Kerjanya jual air batu, maka jadilah AIR BATU BAKAR.

Barakangkali samalah En Bakar suka duduk atas jambatan kita gelar dia BAKAR JAMBATAN.

Marahkan internet: MARI KITA BAKAR INTERNET!!!

vikmoro kombet.

Tanpa Nama berkata...

betul betul betul!
kalau kerajaan mulakan operasi atas blogger pro-pakatan,
kita semua mesti bangkit melawan dengan menyaman pula setiap laman web pro-kerajaan yang 'jelik' dan 'menyakitkan hati' seperti yg tt senaraikan
- cthnya laman web yang memaparkan gambar datin rosmah bertujuan mengagung2kan dia, kerana kita jelik dengan sifat tubuhnya yang berterusan overweight yang tidak langsung menggambarkan gaya hidup sihat apatah lagi menyokong usaha mengurangkan penggunaan gula dan ini tidak sepatutnya dilakukan oleh wanita pertama negara!;
begitu juga laman2 web termasuk akhbar2 online yang menyiarkan kenyataan2 atau temuramah yang menyokong kenaikan harga petrol dan gula dsbnya, kerana ini menyakitkan hati kita akibat perbelanjaan barang2 perlu yang makin mendesak sedangkan pekerja swasta rata2 tidak menikmati kenaikan gaji yang setara dengan kenaikan perbelanjaan!
setuju sangat2 dengan tt dalam hal ini!