Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 3 Ogos 2010

ELLLO ORANG ORANG PENCEN




BEBERAPA JAM KEMUDIAN !




Datuk Abdul Aziz Moh Noh bekas ADUN UMNO dan pembantunya seorang perempuan
telah ditembak mati pagi ini.

Bekas YB UMNO ini ialah YB untuk Permatang Selangor.

Bekas YB UMNO berumur 64 tahun.

Bekas YB UMNO ini menjadi YB pada tahun 2004 -2008

Pembantunya dikatakan seorang pembantu muda.

Kejadian pembuhunan bekas YB UMNO ini berlaku
jam 10. 00 pagi tadi di atas
jalan raya tidak jauh dari tempat perhentian
rehat Sungai Buluh.


30 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang yang ketakutan menghadapi maut biasanya adalah ekoran dari apa yang mereka lakukan sebelum maut.
Orang yang menjalani hidupnya tanpa
Rasuah dan kezaliman dan mengikut dan mengamalkan ajaran ugamanya bersedia untuk mati bila-bila masa jasa.
____________

Tetapi Mati kena Tembak adalah kematian yang skandalistik!
kematian yang penuh dengan timbusan tandatanya!

Tanpa Nama berkata...

erk! apa citer?

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah

lu mula2 buat cerita, kemudian lu sambung kat sini

anyway, sedekahkan al - fatihah untuk si arwah

jaga2. awek muda selalunya bawa bencana kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

romeo n juliet...

yb berkata...

Di sebuah badan dunia, Mexico dan Malaysia berjiran. Pintu mengadap pintu namun saling curiga mencurigai.

yb

Tanpa Nama berkata...

Pembantu muda??? woit itu umur dia 43 tahun la... muda ke?

LibangLibu berkata...

Tuan TT,

macamana ni??

udah mati yob...

Tanpa Nama berkata...

woit! 43 tahun masih muda dan bergetah laa.. 80 tahun baru tua... kah kah kah

mosabit berkata...

laaaa...adun pencen yg mati....
tak dapek la den nak mengundi....

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

power hampa.. org mati pon hampa gelak.. Ooo hampa tak mati.. hampa mampouih...nnti aku bakaq duit kertas bg hampa..

Tanpa Nama berkata...

tuan TT, kambing hitam ada ke tak ada masa itu...

Biar Polis siasat siapa yang kena...

sharipdon berkata...

43 thn kira muda tu....padan la ngan YB umo 64 tahun...ada geli lgi tuu...hehe

Tanpa Nama berkata...

yb..yb malaysia penuh skandal...mudah2an yb ni tak kot..kena samun .ke?

Tanpa Nama berkata...

to Tanpa Nama 2010 Ogos 3 16:45

al-fatihah semoga Allah SWT mencucuri rahmat ke atas roh allahyarham..

janganlah sesiapa berprasangka buruk mengenai kematian seseorang kerana hanya Allah SWT sahaja yg berhak menjadi hakim bukannya kita sebagai manusia yg lemah pandai2 menghakimi seseorang..

Saidina Umar Al-Khattab juga meninggal dunia dgn dibunuh apabila perutnya dirodok...

Adakah kematiannya skandalistik!
kematian yang penuh dengan timbusan tandatanya!

Tanpa Nama berkata...

kematian versi umngok..jadi bongok..alfatihah

Tanpa Nama berkata...

dinasihatkan semua adun dan mp beeend yg kalah serahkan semula senjata api takut kemalangan tertembak diri sendiri.

Tempe Name berkata...

Yg nak tengok gambar, pegi ondascene

http://ondscene.blogspot.com/2010/08/bekas-adun-dato-abdul-aziz-mohd-nor-dan.html


Polisi sudah kelaskan bunuh-bunuh diri

Tanpa Nama berkata...

You shouldn't be making jokes of the dead.

What if one of the family members read this?

Insensitive.

And you bloggers call yourselves ethical?

My foot.

I don't think Islam teaches this kind of attitude.

This is sickening.

-God's Servant-

dariana berkata...

Quoted : " dinasihatkan semua adun dan mp beeend yg kalah serahkan semula senjata api takut kemalangan tertembak diri sendiri."

Anon 2010 Ogos 3 22:12

Sokoooooooooooong amat...
Malang tidak berbahu...ops tak berbau..

-inspektor sahab

Tanpa Nama berkata...

TT, you knew something was going on because your entry was for the dead.Did someone give you a lead?

Tanpa Nama berkata...

pelik?
yb memiliki pistol n lesen,
S/U seorang pompuan,
tiada tembakan dari luar,
tiada kesan cermin kene tembak,
sblom kematian S/U call mak die kate nak pi manentah utk menghadiri sambutan hari guru...

der...
wa guru...
sambutan hari guru 16 May,
la ni dah masuk bulan 8...
sambutan hari guru jadah ape?
bagi la alasan logik sket,
sambutan hari merdeka ker
hari pahlawan ker...

aduyaiiii....

Tanpa Nama berkata...

Ye ke dia telipon mak dia sebelum mati? Alamak kalau betul dia ckp nak pegi sambut hari guru kat mak dia. Memang dosa besar dowww...Tipu mak.

hanz berkata...

tak baik la ketawakan orang yg dah meninggal..itu urusan dia dgn tuhan la..dia yang jawab..kita yg hidup ape citer...

Tanpa Nama berkata...

tanpanama 2010 Ogos 4 01:30,
nak pecaya pon susah,
x pcaye pon susah...
aku tgk tv3suku tadi kul 8,
memang dlm tv3suku tu kate die ade call pagi tu kate nak pi sambut hari guru, n trus aku ckp kat fmly aku,
jadah ape hari guru bulan 8?!!!

tv3suku ni bleh pcaye ke?
wahahahaha...

Tanpa Nama berkata...

oh maaf,
bukan S/U, tapi pembantu peribadi.
heheheheee

Tanpa Nama berkata...

Alfatihah ...

Tanpa Nama berkata...

jangan gunakan agama untuk membonsaikan fikrah bloggers... pergi mampus la lu kalau nak bawa nasihat2 agama kat sini... lu orang boleh pergi semayang pagi petang siang malam kalau nak masuk syurga sesangat..

di sini tempat berblog, rasa tak puas hati boleh diterbitkan di sini. nak beragama, pergi la masjid surau mekah sana. nak masuk syurga, bukan berblog kat sini.

sini untuk tempat ketawa orang yang tak puas hati dengan kerajaan.

-gua bloggers yang pukimak!

Tanpa Nama berkata...

hanz,
tak baik ketawakan orang meninggal ? ....
kita masih ketawa dan tetap ketawa bila nonton p. ramlee, hj bakhil, ahmad nisfu...bujang lapok...labu labi....dll...

dan ALIF + MIM + NUN tendang WAU = SARKIS .... kah...kah...kah...

rozak bagindo

Tanpa Nama berkata...

Hoi korang semua, mati tu urusan tuhan. So, tak yah sebuk buat spekulasi itu ini.

Tanpa Nama berkata...

To:

-gua bloggers yang pukimak!

2010 Ogos 4 11:44

Hang mmg pukimak hang! HAwat blog tak dak dosa pahala? kuasa Allah tak termasuk dlm dunia bog! sampai mcm ni otak hang penuh taik! hang mampuih nnti nak tanam dlm blog? Apa bodo orang mcm ni... khakk tuih! loya aku nak reply kat hang.. tapi pasai bodo hang dah melampai batas... hang free thinker ka bodo oi... mampus la hang dlm anu mak hg balik... buang masa dia beranak kat hg. besaq jadi bodo mcm ni...