Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 28 Ogos 2010

PUTERI MONTOK YANG BANGANG




SILA KLIK YOU TUBE LIHAT SENDIRI




PUTERI UMNO : NAMEWEE SEMARAK API PERKAUAMAN - mkini

Puteri Umno mendesak kerajaan bertindak tegas terhadap seorang pemuda dari Muar Johor, Wee Meng Chee atau dikenali sebagai Namewee kerana mengulangi perbuatan yang dianggap biadap, kali ini dengan menerbitkan klip video yang boleh menyemarakkan api perkauman.

Ketua Puteri Umno, Rosnah Rashid Shirlin, berkata klip video terbaru Namewee yang disifatkan berbaur perkauman dengan merujuk kepada kes seorang guru yang dikatakan membuat kenyataan berbaur perkauman.

KAH KAH KAH

woit… BANGANG… KENAPA KOMPLIN…. kah kah kah…

woit… LAGI KOMPLIN …. LAGI TOP VIDEO INI… kah kah kah…

kah kah kah…BODOH… KALAU PUTERI MONTOK GEROMBOLAN TAK KOMPLIN…. SATU DUNIA TAK TAHU…. kah kah kah

kah kah kah… BILA ADA KOMPLIN … SATU DUNIA NAK TENGOK KLIP INI…. kah kah kah….

18 ulasan:

HajiKepalaLembu berkata...

itu bukan puteri..itu raksasa

Tanpa Nama berkata...

cina malaysia ini selagi dia tak dapat perintah Malaysia mcm Singapore selagi itulah perangai mereka. cina malaysia ini,jika nak dibetulkan kena buat macam lee kuan yew dulu, hentam habis-habis hingga cakap mandarin pun tak tahu...kah..kah..kah..TOLONGLAH dapatkan aku video CHUA SONG LEK yang dah ramai buat-buat lupa pulak..kahkahkah....

MUTHUMANIAM,Jinjang.

Tanpa Nama berkata...

dah nama pun UMNO, syarat pertama menjadi ahli UMNO mestilah bangang.
syarat kedua mestilah mengamalkan islam al-bodeki. syarat ketiga mestilah melayu yang solatnya dan ibadatnya nak menunjuk2 dekat orang. syarat keempat mestilah bercita2 menjadi kontrektor mana2 kelas.

seseorang tidak akan mampu menjadi ahli UMNO sekiranya tiada syarat2 bangang tersebut.

Tanpa Nama berkata...

Berkumpulnya ahli2 Persatuan Gay Antarabangsa. Baju Pink sambil tunjuk2 punggung kat orang. Gelagat2 sebegini menunjukkan kekecewaan atas apa yang mereka perjuangkan, tidak diterima lagi oleh orang ramai. Semiotik brader!

Tanpa Nama berkata...

hidup melayu...

http://www.youtube.com/watch?v=DRcD94iAHZ0&feature=related

Lang berkata...

gua bukan nak komen pasal pakai tudung... tapi kalau gua tengok pada gambar ni (gambar menceritakan seribu makna) pemakaian tudung dan aksi pompan ni langsung tak selari... apakah pemakaian tudung tu hanya fesyen atau nak tunjukkan dia tu lebih melayu dari melayu lain?

Tanpa Nama berkata...

apa heran...masing2 carik nama.. nak jdk popular..nanti dpt habuan.. masyuuuk... so, citer lawak pun nak heboh..citer bodohkan diri sendiri pun nak riuh... mcm khutbah tuuu...
org tua2 kata, kalau bodo, jgn kabor ke org, dok diam2..nanti malu.. tp, dah dasar tau der malu...ginilah jadiknyerr..

haluankiri berkata...

Salam TT
Nak kata cerdik tp mmg tak bleh diikut.... nak kata BODOH ... dekat nak BANGGANG ... sapa yg mula .. PEKASAM MELAYU PEKASAM CINA .. apa hal plak ..

Ikan Besar berkata...

tanya balik minah yang bongok nih, cikgu kambing yg rasis tu apasal kau tak bising?

sapa yang mulakan dulu?
bengong punya umno

TEKONG DARAT berkata...

MASALAHNYA, CIKGU JOHOR TU BERKEMPEN UTK UMNO...CIKGU TU ORANG UMNO...
BODOHNYA KETUA CIPAP NI...

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH KAH

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2010/8/28/nation/6939506&sec=nation

Madey nak bawak lebih banyak geng dia masok. Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah....setuju ngan TT...Puteri Montok buat promosi percuma....

Tanpa Nama berkata...

Bila guru terbabit membuat kenyataan bebaur perkauaman kenapa diam seribu bahasa.
Bila orang lain bercakap kenapa nak heboh satu dunia.
Kalau UMNO menipu rakyat itu ok bukan derhaka....pppiiiirrraaaah

mat lendir berkata...

yang depan tu, klu jual kat hatyai boleh laku berapa, Lang?

Tanpa Nama berkata...

memalukan puak puteri ni..pakai tudung tutup rambut tapi tak dapat tutup perangai bangang mereka....sapalah yang mengajar mereka perangai macam tu... sebab perangai bangang puak puteri tu lah ramai orang sokong PR

Tanpa Nama berkata...

Puteri UMNO patut bukak cawangan dia kat Jalan Cochrane malam-malam.

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro..

Puteri Umgok berimej pakai tudung sebab:

1) Rambut KETAK/Botak tengah
2) Tudung dpt sponsor
3) Nak tunjuk mereka ni
suci..iklas..bersih dari noda
rasuah!!
4) Ambil perhatian ketua Umgok..
nanti ada peluang jadi
pembantu peribadi..
Tu lah pasai otak banggang ..org suruh boo..dia boo..suruh kentut dia kentut...macam rumput ditimpa taik...

Tanpa Nama berkata...

kumpulan Bosia grombolan umno...