Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 September 2010

BELUM APA APA SUDAH LEMBIK




ADNAN KETIKA
DITABALKAN
SEBAGAI TENGKU




KU NAN NAFI KOMPONEN BN AMBIL PENDIRIAN JAUHI PERKASA - minsider

Tengku Adnan Tengku Mansor menafikan rakan-rakannya dari Barisan Nasional (BN) pernah mengambil keputusan awal bulan ini untuk menjauhkan diri daripada Perkasa atas alasan pertubuhan bukan kerajaan itu menghakis sokongan mereka.

Penafian beliau itu muncul sehari selepas Najib Razak kelmarin bahawa Umno tidak mahu mencetuskan konflik dengan mana-mana pertubuhan bukan kerajaan meskipun pemimpin-pemimpin Umno termasuk beliau menolak Perkasa.

Lebih seminggu lalu, Tengku Adnan dilaporkan bahawa rakan-rakannya dalam BN telah bersetuju bahawa menjauhkan perikatan itu daripada Perkasa adalah langkah terbaik untuk mengatasi sokongan bukan Melayu kepada BN yang didakwa semakin merosot.

Sokongan itu antara lain merosot kerana bukan Melayu melihat Umno menjalin kerjasama dengan Perkasa.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH…


woit… KECUT TELOK BILA DAPAT AMARAN DARI ANAK BUAH BERAHENG…. kah kah kah…

kah kah kah…. ITU BELUM BERAHENG BAGI AMARAN…. kah kah kah..

woit…. BILA BERAHENG BERI AMARAN … BUKAN 24 JAM… TAPI 48 JAM… kah kah kah..

kah kah kah... TAK SEMPAT MALAON INI LARI... kah kah kah..

kah kah kah… NI BELUM FIRAUN BAGI AMARAN…. kah kah kah..

woit... KALAU FIRAUN BERI AMARAN... MALIKUL AKAN JADI PM... kah kah kah

nota:
bila pulak malaon ini jadi tengku?
berapa sekilo harga tengku sekarang ? kah kah kah


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sekilo harganya tak kurang dari RM 5 juta brader... untuk jawatan Datuk, 10 gram = RM180k.

Boss aku, tiap2 kali Sultan Pahang nak jalan2 oversea atau mana2, siap dia bank in RM50k. Dia tak amik datuk Pahang pun, tapi dia amik tanah hutan rimba Pahang jer... Orang Pahang baik2, dia orang tak kesah dan amik pot pun, tanah Sultan bagi free jer kat Cukong... buat R&D katanya..hahahaha, akhirnya berkoyan2 balak diamik keluar tanpa sebarang pengetahuan sbb tanah dah kene rembat dah... ini sumer mana pejabat tanah pahang tahu.. dia orang rakyat bayar gaji untuk urut telor sendiri jer..

Tanpa Nama berkata...

mana mana yb/jkkk yang belum buat rumah terbuka raya sila buat sekarang pasal kalau lambat nanti habis bulan syawal jamuan akan dikategorikan rasuah pulak pasal pru dah dekat. aku, Allah dah paksa buka rumah pada subuh raya ke 4, habis lenchun semua, jamuan air free!! jkkk tak ambik pot mungkin pasal lain kem. lalu aku pon berfikir: alangkah baiknya kalau kerajaan yang memerintah negara ini tidak dikuasai oleh satu parti. maksudnya bn atau pr hanya memerintah di negeri negeri tertentu seperti sekarang, jadi rakyat akan lebih mendapat manfaat. lumrah manusia akan berlumba melakukan yang terbaik daripada pesaing nya sebagai contoh terdekat, pemberian duit raya oleh kerajaan negeri pr dan bn, yang nikmatnya rakyat jugak.orang yang gila ketika berkuasa adalah lebih bahaya daripada orang gila nak kuasa! macham sekarang ni la, belum memerintah malaisia, baru dapat memerintah negeri tupon menumpang tuah majoriti kemenangan pakatan,jkkk pon lagak macham dah memerintah dunia. lanchow pukimak punya jkkk, mengalahkan perangai kkkp amno! dulu sebok kata kat amno, sekarang sendiri sudah rasa nikmatnya camana kalau jadi jkkk.

SHAM berkata...

Nasib baik o;ang macam Ibrahim Ali nie tak masuk Pakatan.. Ini olang macam Virus..

Nanti olang lihat ini Ibrahim Ali macam penting sangat....

"self indulgent"

Tanpa Nama berkata...

UMNO patut pecat najib...naikkan ibrahim ali jadi presidennya ....yg najib tu memang 'lalang' cakap pon tak steady....lagi takut sama ibrahim ali !! kah...kah...kah...