Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 September 2010

BERITA PALING PELIK




HAIRAN BIN MAJIK



GAMBAR:
Ahli Pekida membakar kain pemidang di Ampang hari ini mengecam Majlis Peguam kononnya cuai hingga menyebabkan jutawan Sosilawati dan tiga yang lain dibunuh. — Foto Bernama






KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit... MACAM MANA PULAK MAJLIS PEGUAM JADI SALAH.... kah kah kah...

kah kah kah... BILA PUAK MAJLIS PEGUAM JADI POLIS.... kah kah kah..

kah kah kah....YANG PATUT MENYIASAT POLIS... BUKAN PEGUAM... kah kah kah..

woit.... MELAYU BANGANG INI.... ADA MACAM MACAM.... kah kah kah...

nota:
atau ini helah
nak selamatkan polis
kerna banyakk laporan
orang hilang di banting
satu habukkkkkk taraaak apa apa?

apa apa apaeeeee ke? kah kah kah


26 ulasan:

cikgu berkata...

PEKIDA ni nak cari publisiti murahan.

C++ berkata...

Bhai TT...

Siapa KP IPD Banting.... dier mesti jawab ini.. hahaha

Khun Pana aka johanssm berkata...

IKLAS nak bantu anak jutawan (anak bukan jutawan tak perlu dibantu)-
http://www.mmail.com.my/content/49596-ikhlas-offers-help-sosilawatis-children-carry-business

Apno indera mahkora sedia tanam mayat pemandu kereta Jutawan -
(kalau bukan pemamdu untuk Jutawanm sendiri tanam sendiri lah)
http://www.mmail.com.my/content/49490-umno-division-willing-bury-murdered-drivers-remains

Kalau nama organasasi dah Pukidah , apa yang kita boleh buat?
Yang banggang tetap akan jadi banggang.
"2 adik beradik loyar ni dah kena gantung lesen guamam sejak March 9, 2007 .

satu dah kena CBT kerana tipu dalam jualan tanah berharga RM200,000. Klang Sessions Court yang kasi ikat dan jamin RM50,000 .
http://www.mmail.com.my/content/49382-sosilawati-murder-and-legal-system-takes-no-further-action

Yang utusan meloya cetak pasal loyar itu ialah ahli DAP...
Sebenarnya nak jadi ahli MICkey..
http://www.mmail.com.my/content/49213-datuk-lawyer-had-wanted-join-mic-murugiah

Itu semua pon dari berita arus perdana...kalau Pukidah dah bodoh macham telor..apa boleh buat?
Jadi telor lah..hahahaha

Tanpa Nama berkata...

PUKI DAA...

sakariyaakop berkata...

PUKIDA betol-betol bangang!!!

kamisokongpas | O | berkata...

Pelik juga bro Isham....biasanya orang bakar tanda tak setuju...contoh kita bakar bendera Israel sebab tak setuju tindakan diorang....

bila pekida pergi bakar kain rentang sendiri bermakna mereka tidak setujulah atas apa yang tertulis di kain rentang tersebut....hahaha

Tanpa Nama berkata...

pukida akan selama BODOH

Khun Pana aka johanssm berkata...

Berita lagi pelik dan melik.

Kawan rapat kepada sosilawati pon mati. Di jumpai tergantung.
Pasti Pukida akan terkejut dan enjut enjut.
Sarina Jaafar yang juga kenalan rapat jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya ditemui mati di rumahnya di Taman Pauh Jaya di sini hari ini. -polis kata ini mati terkejut- melayau jenayah

Harris berkata...

Faking PUKIDA!!!!Geng2 hipokrit taik kuceng!Kaki tonggang,betina,gadoh2 n tnjuk kuat ssama melayu n etc..BONGOKKK!!!

Tanpa Nama berkata...

Pukida celaka. Dengan cina takut.

Tanpa Nama berkata...

Temuduga terbuka utk menjadi ahli purkida:

1) Veteran Umgok yg dah pencen
2) Gigi mesti rongak ..atas atau bawah
3) Kelayakan akedemik: Sek ren je..
4) Yuran/pengeras: Kain rentang warna putih
5) Perwatakan: 5B - BENGAP, BONGOK, BAHLUL, BODOH DAN BANGANG

* Pak turut diberi keutamaan..
Kecik2 taknak mampus..dah tua menyusahkan org...

Salleh PJ berkata...

Kojo bangang - kahkahkah. Ayahanda la, AbangLong la - semuo eh bangang anak beranak! Kahkahkah. Salam nak laga-laga pipi - kahkahkah.

Tq

Tanpa Nama berkata...

sial punye pekida...sape ahli pukida yg baca ni,ko mmg bodoh...pukida babi..kalo aku jumpe bdk pukida,kompem aku berak kat muka drang,sial pukimak pukida

Tanpa Nama berkata...

BRO,

Pekida ni kuat2 orang dia. Aku dengar nama pekida dah cuak. Aku ada pengalaman g kenduri doa selamat. Tuan rumah tersilap jemput..
Dia g jemput ahli pekida.. sorang aje, siPekida bawak ramai jannggut aka kiai kuntau.

Kuat2 kiai ni.Aku tengok depan mata, janggut aka kiai kuntau ni melantak nasi beriani. Kuat2 makan diaorang ni. Habis nasi ngan lauk ayam tanduri tuan rumah. Apa bini diaorong tak kasi diorang makan?
Itula pasal. Aku tau la.

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 2010 September 19 12:13

lagi ko da miss..

6) pandai sebut perkataan "allahyarham" (ko tengok video diaorg kat malaysiakini mesti gelak punya)

7) untuk jadi ayahanda PUKIDA, mesti pandai baca teks SB yang disediakan.

almighty bongzilla berkata...

"bahalol takde ubat" moto baru pukidahhhh.. kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

itu lah pasal.. hairan bin terkejut.. rupa2nya... dh banyak kes org hilang dan di bunuh yg disabitkan dgn layer nih.. dan hampir semua kes itu.. ada laporan polis.. tp.. kenapa polis x ambik tindakan..kan??? kalau ambik.. mesti x jd kes dato susila ni.. kalau yg jd mangsa terbaru ni bukan dato susila.. org yg dikenali.. mau kes tu dipandang sepi mcm kes2 yg lain..

terima kasih media.. terima kasih internet.. terima kasih tukar tiub..

suis-media berkata...

kalau nama kaumpun dah bernama PUKIDA...hina sungguh lah siapa yang nak melayan.

Tanpa Nama berkata...

salamz..

saya sokong bodoh ni mmg jenis..yg mcm ni bodoh bangang gamak nya...udah2 leh mencari glamour murahan.

mohd berkata...

ya ampuuuuuunnn....ayahande..eh silap, abangde..eh eh, silap da...puki da....

POORAH berkata...

Bro Isham, aku seronok betul baca komen PUKIDA tu. Dah lah bakar kain rentang sendiri, marah majlis peguam pula... kan ke majlis peguam telah gantung lesen suspek bunuh tu tahun 2007 lagi? Orang nak tubuh kongsi gelap, Mereka pun nak tubuh kongsi gelap konon, tapi bodoh dan tak rajin membaca. Aduhai ayahnda! Aduhai Kekanda! Pelihara lah lah mereka ni, siapkan makanan banyak-banyak, tempah gigi palsu kat mereka bagi gantikan gigi yang ronggak tu! Sambutlah mereka bila datang ke rumah seperti sambut Raja Gopal. Bodoh punya Melayu...., nasib baik aku cerdik sikit, kalau tidak aku pun nak jadi ahli PUKIDA tu!

anti pungkid-da berkata...

pungkid-da= gengster melayu cap ayam. cakap bela nasib melayu tp bila melibatkan hal peribadi (contoh: gadoh, berebut tapak niaga, berebut jawatan ajk, jkkk, ketua kampong, kereta aksiden dll) diorg akan gunakan kuasa ayahanda, neneknda ntah ape ke jadah punye pangkat bodoh lg, utk setelkan masalah.

masalah sebesar semut pon akan dibesarkan menjadi gajah kerana taksub dgn pangkat yg dibuat sendiri.

dulu pernah sorang member aku eksiden ngan satu ahli pungkid-da. member aku x salah pon. tp budak nie call member2 pungkid-da die datang dan backup. padahal salah die sendiri bawak kete membabi buta tak pedulikan keselamatan pemandu lain.

mau tak mau member aku kena paw ratus-ratus ringgit. tp yg lg peliknya, member aku tu melayu gak, sebangsa ngan diorg nie.

bukan setakat agama Islam, semangat bangsa pon disalah gunakan utk kepentingan peribadi.

kepala bu**h diorg......

Tanpa Nama berkata...

PUKI DA ni pertubohan manusia yang terencat akal.....tu sebab buat kerja tak pakai akal...
Dah lah bodoh bangang pulak tu..
ni semu specis berok kena belacan...
terkinja2..pakai baju tak pakai seluar..telor terkonteng2..orang dok gelak..dia orang ingat orang sokong..
Baruah...punya manusia..

Tanpa Nama berkata...

kerja orang tak pakai akai memang la macam tu

kodok berkata...

Pukida ni dah kira cam balaci UMCO..sama pe'el dgn perkosa..org bodo camni x yah dilayan,nnt berjangkit penyakit bodo tuh..wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah ..
sapa berani kalau ini loyar?? undang2 pun xleh nk lawan dia.. polis2 selangor pun bawah kontrol dia... kah kah itu pasal bukit aman turun amik kes... pasal polis selangor banyak kene suap... kah kah kah....