Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 September 2010

SEMUA BELUM MUKTAMAD !




LIDAH BERCABANG




PENAFIAN KU AN BUKTIKAN UMNO, BN MASIH SOKONG PERKASA – minsider

Pendirian terbaru seolah-olah Umno ‘menyerah’ manakala akhbar miliknya Utusan Malaysia secara terbuka mempertahankan Perkasa menunjukkan mentaliti pertubuhan bukan kerajaan itu dalam Barisan Nasional (BN) manakala konsep 1Malaysia hanya satu slogan kosong semata-mata untuk memikat undi, dakwa DAP hari ini.

Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng berkata, partinya tidak terkejut dengan kenyataan terbaru rakan sejawatannya dari Umno, Tengku Adnan Tengku Mansor yang menafikan BN pernah mengambil keputusan untuk menyisihkan Perkasa.

“Lebih-lebih lagi, Tengku Adnan tiada pilihan kecuali untuk menyokong kenyataan i Najib Razak semalam (kelmarin) bahawa Umno tidak mahu mencetuskan konflik dengan mana-mana pertubuhan bukan kerajaan seperti Perkasa,” kata beliau dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini.

KAH KAH KAH

woit… KALAU MACAM INI LEBIH BAIK BAGI BERAHENG JADI PRESIDEN GEROMBOLAN… kah kah kah…

woit… MANA PERGI NYA MENANTU AYAH?.... kah kah kah..

woit…. SONYAP JO…. DAH LARI KO KODAH KO…. kah kah kah..

kah kah kah… KONO HALAO DEK ORANG ROMBAO … kah kah kah..

woit…. MANA PERGI MALIKUL SEMBAB…. SENYAP AJE… kah kah kah..

kah kah kah… SEDANG UKUR BAJU KE… NAK AMBIL TEMPAT MAT MONGOL…. kah kah kah…

woit… DULU KATA DOLAH FLIP FLOP… kah kah kah..

woit…. DOLAH BUAT KERJA HINGGA MUKTAMAD …. kah kah kah..

kah kah kah… MAT MONGO BUAT SEMUA TAK MUKTAMAD… kah kah kah..

woit… DOLAH MASUK… KELUAR… MASUK .. KELUAR… FLIP FLOP… FLIP FLOP….kah kah kah

kah kah kah …TAPI MUKTAMAD …..KERANA LEPAS ITU DOLAH ZZZZZZZZZ… kah kah kah..

kah kah kah... MAT MONGOL.... NGANG PUN TIDAK...SEMUA TERBENGKALAI.... kah kah kah..

8 ulasan:

Ben berkata...

kah kah kah...

You know, one fine day, Malaysia would honor people like you.

I can see that by writing in Malay you're actively doing your part in educating the Malays.

At the same time I can see why many would disagree with you. I have done my research, I have read countless postings of your blog, watched probably every video of you on youtube.. And all I can say is that, your thinking and mindset is easily 100 years ahead of the average Malaysian.

I look forward to reading Tapai.

Ben

Tanpa Nama berkata...

Si Tukar Tiub aka Hishamudin Rais ni mcm anjing yg jilat taik dia sendiri.Masa merempat kat luar negeri dia bukan main kutok negara ini seolah Malaysia negara paling kejam dan korup dlm dunia.Tapi bila si juak2 Mat Salleh mula perasan mangkok ni kaki temberang mereka mula jauhkan diri dpd Si Petualang ni.Masa tu lah dia hari2 datang jumpa org Malaysia nangis2 merayu mintak nak balik Malaysia-konon dia dah insaf,rindukan kampong halaman dan nak balik bertaubat kerana dah lama tinggalkan tikar sembahyang.Dia datang ke Perwakilan Malaysia (HC) di London merayu agar Kerajaan M’sia membenarkan dia kembali ke tanah air.Orang yg beri dia peluang utk balik ialah Dr.Mahathir- yg kemudiannya Hisham Si Petualang ni fitnah dan cerca macam2! Tu lah sifatnya Hisham Si Anjing- dia akan mengigit tangan yg melepaskannya dari tersepit dan sebagai seekor anjing jalanan dia akan menghidu atau memakan taiknya sendiri.Pundek lu la Hisham..!!!

Tanpa Nama berkata...

Only one Chinaman MR CHUA MCA spoke to soon that UMNO never said about Ketuanan Melayu . Only a fool like him will lead MCA to destruction. Anyway he is only good in X=Film. Not to forget that other Chinaman GERAKAN Koh pretend to dont know.

Tanpa Nama berkata...

PM Najib bukan flip flop..PM Najib 'reverse gear' flop flip..macam gear Italiano..one forward four reverse gears..LOL

Ape Pak Najob niii..tak ade tontolou..kena gertak sikit dia flop flip..songsang lah..orang kata 'surung tarik tak ade kesudahan'. retak 1Malaysia dan pelabur asing pun lari takut dengan 'bik mama'.

Tanpa Nama berkata...

ben,gua masuk blog ni hari2 wo...kah kah kah kah kah!!!! hehe

bang budin bezt gilerr..

Tanpa Nama berkata...

Hola Ben

Pipel will aner Isham sun afte his 100th death anniversary. He will get Tun apa cilakak as well as that time, this kind of mentality was just suitable for the rakyat historical reference. No longer applicable at that time.

All his publication will be republished poscemosly sun after his 100th obituaries too.

FUCK OFF TO ALL HUMAN BEING. The credit will never go to someone when they are still being a living legend. But after they are no longer here anymore.

Prove that "BABI BOLEH TERBANG DAN IKAN TALAPIA MEMERLUKAN BASIKAL"

teganu-kite berkata...

hisamudeng tukor tiub,

mung ni berahi sunggoh ke nnatang bewok...
beraheng mulot besor, beraheng kkatok gomok, beraheng parti nombor empat puloh enang yang dok cukop omor memang hebat, Pekase hebat sokong umnu, umnu hebat sokong Pekase.
Pakatang doh tahu, rakyat malaya pong doh tahu - umnu itu la Pekase, Pekase itu la umnu. Tadok yang lain Pekase dengang umnu macang ketot dengang tahik, macang gusi dengang gigi.

Aku nok kkabor ke mung hisamudeng, kalu mung hingat umnu, hingat Pekase - hingat Pekase, hingat Beraheng - hingat beraheng, hingat Najib Rosmah - hingat gerombolang, hingatlah nnatang bewok lidoh ccabang...

Kalu dok ccaye tanye la Mat Said Kemamang yang bijok itu,.. guane gamok gganu kite.

di bawoh rang ikang

Tanpa Nama berkata...

bagitau kat bini bik mama tu, 1malay(si)a boleh terjadi kalau bagi skim galakan kpd rakyat malay(si)a utk kahwin campur, bagi tanah ker mcm peneroka felda tu, bagi rumah ker.., bagi elaun tiap2 bulan ker mcm pencen.., buatlah sambutan majlis beramai2 dan besar2an (free semua kerajaan tanggung). tapi yg kulop tu kena khatan dululah yeopp ooii.. (ditanggung bersih lagi bertangga.. haa3x)
siapa2 org islam yg nak berbini 2 ker, 3 ker atau 4 dipermudahkan dan diberi skim galakan lagi dgn syarat bakal isteri2 tu dari yg bukan beragama islam...

boleh buat ini, barulah boleh cerita pasal 1malaysia bukan 1malay(si)a..

saya sahaja nak booking 3..!!
kah..kah..kah..100X..

cheers..!!