Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 September 2010

SATU LAGI CARA UNTUK TIPU MELAYU




TUNGGU FATWA DARI IMAM KHALIFAH



NAJIB DILANTIK IMAM KHALIFAH AGUNG PSSGM - melayau

Najib Razak akan menerima anugerah Seri Mahkota Agung Seri Pelangi daripada Persatuan Seni Silat Gayung Malaysia (PSSGM) yang membawa gelaran Imam Khalifah Agung pada 2 Oktober ini.

Yang Dipertua PSSGM, Adiwijaya Abdullah berkata, Najib dipilih kerana peranannya sebagai pemimpin Melayu yang mampu memperkasakan lagi persatuan tersebut dalam kalangan masyarakat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… IMAM KHALIFAH… kah kah kah..

kah kah kah…IMAM KAHLIFAH AGUNG???…. kah kah kah..

woit… TUKAR NAMA KUALA LUMPUR JADI AL BAGHDADI AL LUMPURI … kah kah kah

kah kah kah….. BILA ADA KHALIFAH….KENA PAKAI DINAR… kah kah kah…

kah kah kah… YANG NI KELANTAN MENDAHULU MASA…. kah kah kah..

woit… KALAU JANTAN PANGGIL KHALIFAH?.....kah kah kah..

kah kah kah…. KALAU BETINA PANGGIL APA???... KHALITIT… kah kah kah…


nota:
hebat
lebih hebat dari semua khalifah
khalifah zaman harun aminulrasheed
hanya dipanggil khalifah ... tak ada imam

mat mongol ni betul betul hebat
kita semua kena tunggu fatawa tiap hari kah kah kah


17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KALAU JANTAN PANGGIL KHALIFAH?.....kah kah kah..

kah kah kah…. KALAU BETINA PANGGIL APA???... KHALITIT… kah kah kah…

KHALITIT ? . Hah...hah...hah........ Hebat punya gelaran ..................
bertetapan dengan watak betina . Inilah gelaran yag diberi pada bik mama .

Tanpa Nama berkata...

mat mongol ni betul betul hebat
kita semua kena tunggu fatawa tiap hari kah kah kah

Inilah imam besar puak gerombolan . Semua orang termasuk alfatawa fatawi dengar cakapnya .

Tanpa Nama berkata...

Bukankah ini satu bentok gangsterism???

Tanpa Nama berkata...

Kenapa Pukida telah lantik si bini Rosmah ni jadi pemimpin juga??

Tanpa Nama berkata...

gelaran gila babi tahap makan taik sendiri...

babi gila punyer gelaran...

matstimketum berkata...

bukan khalitit tapi khalentit!

Khun Pana aka johanssm berkata...

KHALITIT Kopek Rosmah

sedap dengar ponya gelaran..
Harap pihak rajaGopal , RajaManikam, jawi,jawa,jakim, jakun. jais, mais dan mawi akan setuju dengan gelaran tu.

Tanpa Nama berkata...

Ni semua bodek. Nanti kalau najib kena guling oleh muhyiddin, lantik muhyidin pulak jadi imam khalifah.
Nasib baik aku tak belajar silat gayung, memalukan je. Kalau aku pernah belajar silat yg org atasnya kaki bodek, sumpah aku akan lupakan semua gerak dan buah silat tu.

HantamSajaLah berkata...

Supa dupa yummy agung punya bodek.

Kah kah kah.


Tanpa Nama berkata...

bila plak glaran ni ada, x penah dgr pun

Tanpa Nama berkata...

Kalau ada mana-mana persatuan yang ingin memberi sesuatu gelaran demi menghormati Perdana Menteri Malaysia... tiada salahnya, tiada siapa yang akan melarang kalau gelaran itu bersesuaian dengan si penerima.

Bila disebut :
Najib Razak akan menerima anugerah Seri Mahkota Agung Seri Pelangi daripada Persatuan Seni Silat Gayung Malaysia (PSSGM) yang membawa gelaran Imam Khalifah Agung..

Akan timbul satu persoalan.. apa makna imam dan khalifah jika gelaran yang diberikan oleh PSSGM itu paling tinggi dalam sejarah gelarannya....?

Kalau imam dalam masjid akan bertindak mengetuai satu kumpulan penganut agama melakukan upacara menyembah allah, apa yang akan dilakukan oleh Najib setelah bergelar imam dalam PSSGM...?

Kalau khalifah pula dianggap sebagai ketua pejuang kepada agama, bangsa dan negara,
tempat rakyat yang lemah berlindung,
orang yang menjaga keadilan dan kesejahteraan rakyat,
tidak mengamalkan rasuah.... apakah gelaran itu bersesuaian dengan Najib..?

Kita tidak menghalang PSSGM ingin memberi gelaran itu pada perdana menteri, tapi kalau gelaran itu akan menjadikan perdana menteri bertambah hina dimata rakyat Malaysia, adalah lebih baik buat secara senyap khusus untuk ahli PSSGM saja.

Ekonomi Malaysia lebih penting daripada gelaran itu...!

Tanpa Nama berkata...

Gayung tu cebok ke? Sape yang tak cebok?...hau hau hau hau....pasti bukan Murujib....he he he

Tanpa Nama berkata...

to 12:38

kau ni bodoh betul, potong stim betul
Orang sibuk imam la khalifah la yg
ko ni ekonomi la , rasuah la. Apa ni
bini ko lari dari umah apa meroyan tak tentu pasal.

Ini pesatuan silat yg terhebat.Gelaran hanya untuk insan hebat aje. Aku tau la.
Tak bgi suka2. Wasiat dari mimpi orang Alim.Kita tak boleh main2 ini arahan dari langit.

Akhir zaman umat melayu akan mentadbir dunia. Perlu diingat Najib adalah calon yg di pilih oleh kerajan langit.

Kerajaan langit rejek bik mama cause very bik. Bimbang langit runtuh.Tuya tak mati dia dah diangkat kelangit ketujuh. Yg pasti ikut wasiat mimpi oran alim tersebut mufti Hairansanasini, Najius akan jumpa tuya disyurga.

KENAPA TAK PERCAYA
AKU TAU LA

Pemerhati berkata...

Imam khalifah kepale buto dia. Ape bende imam khalifah. Hak ptui la. Yang si silat gayung ni pun nak libatkan najib apsal pulak? Si najib tu bukannya tau bersilat pun.

Semua ahli gayung tau "bunga tanjung". Ko suruh najib buat "bunga tanjung". Tengok dia reti ke tak. Aku jamin dia tak reti.

Sebok nak jadikan dia imam khalifah tu pasal ape? Nak membodek? Hak ptui la. Malu aku sebagai pengamal silat gayung..

Tanpa Nama berkata...

p*kimak haram setan ape plak main pangkat2 nie?

tak cukup dgn kerajaan langit ayah pin, turun plak lg satu imam, khalifah, nabi, rasul, mufta ntah ape2 ntah otak melayu nie.

bodoh betol la, bangsa lain mengejar kemajuan teknologi dan ekonomi. bangsa melayu dok kagum dgn cerita-merita karot main pangkat-pangkat.

woi ko cipta pangkat ape sekali pon, xleh buat kuasa super magik jadik ultraman.

499 tahun sejak kejatuhan melayu melaka, inilah sahaja pencapaian tamadun manusia melayu berfikir.

magik, mistik, tahyul, daulat, ampun tuanku, bomoh, silat dan keris= masih menjadi teras minda manusia melayu.

pemikiran2 beginilah yg menyebabkan melayu teros bangang dan tak berupaya utk bersaing dan tiada harapan utk disedarkan.

dari sekecil-kecil transistor hingga ke sebesar-besar roket saturn-apollo, xde satu pon yg dicipta oleh bangsa melayu.

nak berjaya di peringkat global, kita mestilah mempunyai semangat sebagai seorang individu utk berjaya. main bangsa2 nie sampai bila pon kita xkan kemana.

nie semua salah melayu gak yg percaye ton mahadey mamak setan.

Tanpa Nama berkata...

Mati besok, gelaran pa semua tinggai habih...bawak binti mak saja..

Ikanbilis berkata...

khalitt panjang sangat... singkat kan saja.. Clit... kahkahkah