Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 22 September 2010

BERITA AMAT PELIK




APA YANG SUDAH LOPONG



nota:
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


MALAYSIA ANJUR SIDANG WANITA PERTAMA – berita hairan

Malaysia buat julung kali akan menganjurkan Sidang Kemuncak Wanita-Wanita Pertama 2010 di sini, pada 11 hingga 13 Oktober ini.

Suami Najib , Rosmah Mansor, berkata sidang kemuncak bertemakan Anak Hari Ini, Pemimpin Hari Esok bermatlamat memperkasakan kanak-kanak yang bakal menjadi pemimpin negara pada masa depan. Ia juga menjadi platform perbincangan bagi meningkatkan kesedaran global mengenai kepentingan setiap negara melabur dalam pembangunan, kebajikan, pendidikan, dan kesejahteraan kanak-kanak di negara masing-masing, katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI PELIK…. kah kah kah..

kah kah kah… MAK JANDA BOLEH KAH JADI WANITA PERTAMA?.... kah kah kah

nota:
dah lohe kah kah kah

18 ulasan:

Saifudin Isa berkata...

dah lohe kah kah kah

ayat keramat ni..haha

Tanpa Nama berkata...

aduh penat la bro,

Konfirm kakitangan Kerajaan juga dikerah nie, sapa BINI NAJIB nie nak kerah kakitangan Kerajaan nie?

Bajet mana plak BINI NAJIB nak pakai plak nie? Kerajaan pun tengah sengkek nie la weiii.

Hasil diskusi Persidangan nie nanti NAJIB juga jadi KUDA TUNGGANGAN nak laksanakan idea-idea habuk depa nie, makan duit lagi. Aduh payah la RAKYAT MALAYSIA dapat BINI PM LEBIH DARI PM.

-wakleman-

cicit ngah layor berkata...

Atucara wajib: Melawat sekolah baru buka kat Melaka tu,perasmian disempurnakan wanita pertama dari Brunai.ANAK HARI INI 1MALAYSIA. Macam2 komer buat utk glemerr......KAH KAH KAH... Diton sungai teghap aper habor? Munoh dibuat dek demer ni...

opisboi berkata...

dah loheQ dah lamo den tak dongar ayat nie.....memang layak buat laki najib.

mosabit berkata...

sama dengan dah bolong...

sama dengan dah jembewek....

nak tau apa itu bolong dan jembewek?..sila tanya pengusaha pencen pasir haram.....

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Janda banyak pengalaman,kalau mak janda nak jadi dara, masok bakul angkat sendiri, BIK mama sudah banyak kali janda.

Tanpa Nama berkata...

sapa wanita pertama yang sebenarnya?
aku rasa wanita pertama kat Malaysia nie adalah permaisuri Agung.

Tanpa Nama berkata...

hidung bik mama sita mcm paris hilton..tapi beza paris hilton dgn bik mama berat badan bukan tahap org mcm obesiti dan paris hilton tiada gelaran janda.

Tanpa Nama berkata...

rasanya ada perkataan terselit yang disembunyikan, bukan Sidang kemunchak Wanita Pertama 2010 tetapi SIDANG KEMUNCHAK NAFSU WANITA PERTAMA 2010... ada nafsu lagi ke yang tengok?

Tanpa Nama berkata...

ni la dikatakan "kera di hutan disusukan anak di rumah mati tak makan"..

pernah kenal anak rosmah? mana anak dia? dah kena buang dah ngan diaaaaaaaaaaaaaaaa...ahahahha...camni nak buat sidang kemuncak...

pi cari anak sendiri dulu laaaaaaaaaaaaaaaa...

Tanpa Nama berkata...

hahahahaha.....makin hari makin byk benda bangang berlaku kat malaysia nie.

Aku pon dah fedap ngan posting ko wahai TT. Leh x ko ulas ckit benda2 yg lebih berilmiah.

Bosan lah berita2 bodoh camnie, rasa tensyen plak aku ari nie.

Ko citer la betapa indahnye dunia nie dari persepsi ko.....plis...

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro

Muke bik mama ni macam ponthan pun ade..macam lepas kena sengat tebuan pun ada ..susah nak cakap le..erti kata lain mcm mana laki najis ni boleh kenan kat dia ..
Licin lagi muke bontot kuali kat dapur aku!! ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Bagi dio syok sendiri tapi hanya satu saja masalah duit kito di godamnya.
Hampeh punya betina.

Tanpa Nama berkata...

Dah lohe
Dah lohe
Dah lohe

Bro, lum lunyai laei
janji bulih goli-goli
dah goli tepancutla bro

kah kah kah kah
bik mama dah lohe

Tanpa Nama berkata...

haha

anak sendiri pun dia buang

nak jaga anak orang

hidup bik mama !

Tanpa Nama berkata...

persidangan untuk tunjuk bini sapa paling terer sekali dalam mencucuk hidung laki....

OrkEd Desa berkata...

ari tu kalo x silap dh penah ckp yg first ld ni permaisuri agong kan???kan??dia ni sape ekk??sblm wat smua2 tu, bg dulu elaun kami yg dh tertunggak ni...

dok kerah keringat rakyat utk wat bende2 karut cam ni.... ade bik mama jenguk dlm kampung, kotorkan kaki dgn tanah selut tanya kaba kat makcik2 yg tanam padi??

remma berkata...

alaaa.. antara negara yang akan datang bersidang adalah zimbabwe, nigeria, afrika,cameroon, ntah mana negara ntah..

abis abis bawa ke central market shopping... hehehe

syabas bik mama.. ;)

remma