Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 22 September 2010

MACAM MACAM DI BUAT UNTUK TIPU MELAYU





BANGUN MENCARI UNDI






PENGUNDI BARU TAK LAYAK MENGUNDI JIKA PILIHANRYA UMUM DIADALAN AWAL TAHUN DEPAN – SPR – mStar

GEORGE TOWN: Para pengundi baru yang mendaftar tahun ini tidak layak mengundi sekiranya pilihanraya umum diadakan awal tahun hadapan, kata Pengarah Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Negeri Pulau Pinang, Selasa.

Kata Morat Pora, ini adalah kerana proses pengesahan daftar pemilih yang baru hanya boleh disiapkan dalam tempoh empat ke lima bulan.

Maka atas sebab itulah, katanya, orang ramai perlu mengambil kira tempoh tersebut dan mendaftar awal jika tidak tertinggal dalam proses mengundi pada pilihan raya umum akan datang.

Morat berkata, SPR akan mengemaskinikan daftar pemilih yang baru setiap suku tahun dengan menyaring nama-nama yang didaftarkan terlebih dahulu sebelum mempamerkannya sebelum mengesahkan senarai daftar pemilihan tersebut.

“Sudah tentulah proses ini semua akan memakan masa selama beberapa bulan,” ujarnya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MACAM MACAM AKAN DILAKUKAN …. kah kah kah..

kah kah kah… SEMUANYA UNTUK MEMASTIKAN GEROMBOLAN TERUS BERKUASA… kah kah kah..

kah kah kah… INI HANYA BUNGA BUNGA…. kah kah kah..

kah kah kah…. TUNGGU TAHUN DEPAN…ENTAH ENTAH PETI UNDI HILANG… kah kah kah…

nota:
jika piliharaya boleh mengubah
sesuatu pasti pilihanraya telah
lama diharamkan !


19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

T Tiub suka kepada FITNAH.
T Tiub Bodoh macam BABI
T Tiub Dungu Macam Bangkai
T Tiub Bangsat Anak Luar Nikah
T Tiub Jadi tisu cuci jubor cina
T Tiub PEMBANGKAI.....

Tanpa Nama berkata...

Dengar cerita PAS dah kaya dah sekarang..Dapat RM4 Billion..

haha..Dengar2 tak lame lagi kelantan akan menjadi negeri terkaya di Malaysia..

Bangunan Hebat Mengalah Dubai..haha

Tak yah lah hantar sampai 40 tok guru duk munajad kat kaabah nak menang royalti minyak lagi..

Ini projek menakut2 gelombolan menggunakan agama ke?

matstimketum berkata...

anon 02.46 dan 02.56 sememangnya baghal! dah tiada poin nak berhujah janganlah menyibuk diblog ini, pemikiran tahap pra sekolah kahas, hasil 53tahun umno-bn memerintah malaysia!

Tanpa Nama berkata...

Anon 02.46 dah naik meroyan! tapi apa nak diherankan. beginilah tipikal penyokong BN/UMNO, mereka tak ada fakta tetapi hanya maki hamun. Kita hendaklah bersyukur kerana sudah jelas bahawa orang melayu bodoh sokong BN, orang cerdik dan nak pakai otak, pakat sokong PR.

Kick Ass berkata...

Kepada Tanpa nama 02:46...

Mangkok ni dah takda idea dah... dok kutuk2 TT... inilah dasar orang gerombolan... otak udang... otak dok celah kangkang...

FileHippo berkata...

Pilehan raya umum yang ke-13 akan jatuh pada mac 2011 minggu cuti sekolah... Para pendokong Pakatan Rakyat, sila bersiap sedia...

mosabit berkata...

makk oiiiii....

itu minah kabaret 02:46..
sangat marah sama itu tt daa...

ini macam minah kabaret ni bila kena saman dengan polis pasal langgar lampu merah...maka berbakul bakul makinya pada polis.....

kalau ada yg sangat marah marah pada tt..itu tandanya apa yg tt tulis adalah sangat sangat benar belaka...

jerat telah mengena peeeweeeettttt...utk bro tt...

teruskan membabi...membangkai.. dan menjuborcinakan penganut gerombolan ....

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha...

Tuan TT, ramai sungguh PENCACAI umNGOK marah dengan tuan nie tapi jenis bacul tak berani tulis nama, Tuan tak buat fitnah tuan bagitau berselindung dengan fakta. Tapi masalahnya PENCACAI umNGOK nie jenis BODOH TAK MAKAN DIAJAR!. Dah la BODOH, OTAK LETAK KAT KEPALA BANA, MALAS NAK PIKIR PLAK TU.

Lain kali tuan TT, tulis la yang indah-indah tentang DEWA-DEWA depa nie, baru la depa akan memuji tuan kot.

-wakleman-

MT berkata...

Aparah bodoh gerombolan nie.. bg replika cek nak siasat, tak sempat2 cek betul2 kalau ia pun ha..ha..ha.. Ini sama macam pasang papan tanda projek pun siap

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah~~~ fitnah pee nyee~~ hahaha~~ kesian~~~ akhbar yang kuarkan berita 4 bilion tuu baru fitnah laaaa~~ hahah mangkuk~~

arjuna gegap gempita berkata...

tuh lah dia manusia dok dalam gua.
mana ada manusia nak derma duit sebanyak itu?
apa,kaya sgt kah dia nak derma sebanyak itu?
dalam senarai Forbes pon tak tertulis namanya.
wahai insan-insan yang masih belum sedar dan jaga,perhatikan molek-molek.bukankah mengarut lagi merepek secara tiba-tiba ada org nak derma 4 billion.
setakat nak dapat projek 300 juta.
baik duit tuh beli jek kelantan!!

*apa punya bangsa/org yang tak reti tentang hukum logik!!

Tanpa Nama berkata...

Kepada SPR dan Morat Pora...Poraaahhhh
Ini kakitangan awam yang bekerja ungtuk rakyat atau UMNO.Kalau nak bekerja untuk UMNO letak jawatan masuk politik.

KULI BATAK berkata...

ada lagi manusia-manusia bodoh yang tak tau apa-apa nak komen kat ruang tukar tiub ni.

umnongok berkata...

otak memang ke situ
ada duit sikit, buat skycrapers
studnets takde biasiswa pun takpe
mentaliti umno takleh lari

pengecut & bacul
komen pun tak tulis nama & no telefon

cicit ngah layor berkata...

tanpa nama 02.46. Tegak bulu idong teman bacer komen miker baghih yang no 4 tu.
Maghah benor ker. Sabor yob...sabor.

Tanpa Nama berkata...

Oii...tuan TT
nampak gaya kawan kita 02:46 tu sakit jiwa nampak...kesian....kat dia..apa bolih buat,kes ni tg rambutan yob.

mohamad helmi berkata...

ulasan paling sadist dari Tanpa Nama 02:46 dan 02:46-bangga jgk aku pada TT bila penjilat taik UMNGOK baca hasil nukilan Isham ni..

Isham-You my meng!!!!
aku register sebagai pengundi lambat gak masa PRU12, dimana menyaksikan Dr Lee Boon Chye menang besar di Gopeng. Rasa2nya, UMNGOK dah habis modal untuk membendung kebangkitan rakyat. Kita tunggu pulak tang mana depa nak menyelit lepaih ni.

ha ha ha berkata...

Ha ha ha..

Kalau tahu fitnah ..Jangan Percaya..Jangan Baca..dan jangan komen ..ha ha ha..ada Akai Ada pakai ka Bro!!!!

PAS dapat 4 Bilion replika Cheque aje ..ha ha ha...nak kayo camano..

Tak usah berharap kepada Cheque Replika..jangan jadi Bodoh..nampak Guruh di langit Air Di tempayan dicurahkan..

Lagi pun Mamat ni yang antar Cheque Replika ni berharap MB Kelantan bagi tanah kat Tumpat untuk buat projek beliau...Cuma ambe wase macam Projek Tipu Melayu a.k.a Projek Ala UMNONGOK ...ha ha ha...Nasib baik bukan MB yang datang majlis tersebut ..ha ha ha..ngok betul la...

Tanpa Nama berkata...

woi... sok aku nak gi kelantan , nak bagi chek polisterine nilainya empat billion seriyal, nak rasuah pas la pulak.