Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 4 September 2010

BERITA BAIK DI BULAN RAMADAN




KERUSI TERBANG - NASIB BAIK POLIS ADA






UMNO BAHAGIAN SUNGAI PETANI MASIH BERGOLAK
- mkini

Kemelut perebutan jawatan di Umno bahagian Sungai Petani, masih jauh daripada selesai.

Gerakan Anti-Ali (GAA) mengakui bahawa ketua Umno bahagian Sungai Petani, Ali Yahya masih lagi memegang jawatan berkenaan.

Bagaimanapun beliau dikatakan tidak lagi mempunyai kuasa untuk mengurus dan menjalankan program di bahagian itu termasuk menyampaikan ucapan dalam program yang diadakan.

"Majlis Tertinggi sudah menyerahkan kepada Umno Kedah untuk mengambil alih keseluruhan pentadbiran, majlis dan program yang diadakan. Dia (Ali) tidak boleh menguruskan program.

"(Dia) tak boleh sampaikan ucapan. Tak boleh... Macam kita pergi kerja ke pejabat, atas meja ada surat. Tapi kita tak boleh tandatangan surat, (dan) tidak boleh beri ucapan (dalam program)," kata setiausaha GAA Khairul Anuar Zainol.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BERITA BAIK INI TAK ADA PULAK DI LAPORKAN MEDIA ARUS PEDANA… kah kah kah..

kah kah kah.. BILA TIGA AHLI PKR KELUAR PARTI JADI BERITA MUKA DEPAN… kah kah kah..

woit… KES BALING KERUSI… BERTUMBUK…. DAN KENA PELEMPANG DI SUNGAI PETANI INI MEDIA BUAT SENYAP AJE…. kah kah kah…

kah kah kah… INI GADUH BESAR… BEREBUT NAK JADI PEMIMPIN…. kah kah kah…

nota:
apakah pengaruh baling kerusi mic
telah sampai kepada gerombolan?
ini mesti di bawa oleh kimma kah kah kah

5 ulasan:

Jamal Tongkol berkata...

bro TT..

ramai pemimpin sekarang hanya betul2 pentingkan pangkat... sendiri menyua-yuakan muka untuk dicalonkan... sendiri menyua2kan muka untuk popular.. kununnyer diri sendiri lebih baik...

buruk perangei... puji diri sendiri..

kita nak cari pemimpin rakyat... ciri2 pemimpin rakyat adalah pemimpin tu sendiri dipilih rakyat..

pemimpin yang baik ialah tidak memuji diri sendiri lebih2 & memburukkan kredibiliti lawan...

pemimpin yang baik adalah dia sendiri tidak minta dipertandingkan..

pemimpin yg baik tidak minta menyua2 kan muka utk dipilih... tidak berhasrat utk dipilih tetapi apabila diberi amanah, akan melakukan tggjawab dgn terbaik..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah...adat baling kerusi dibawa oleh kimma..kah kah kah kah..

dollah qatar berkata...

berita lu ni bikin gua senyum pagi-pagi kat qatar ni.media di malaya ni dah macam palat lagi berkurap.baca kenyataan najib pasal media lagi jijik gua.gua ingat kalau gua baca blog lu time nak buka puasa kompem gua terus sambung puasa 2 hari serentak.kah kah kah...

Alkafaza berkata...

Rasakan bila hidup jadi pembangkang !!!

Tanpa Nama berkata...

lu xpyh bising la TT...mesyuarat pemilihan PKR ada gak baling krusi...cabang belah utara nun...jgnla bodoh malas membaca