Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 5 September 2010

CIIIS DURHAKA KAU !




TAK ADA SAPA AMBIL POT - GEROMBOLAN BUKAN NABI





nota:
sedih pilu
tak ada sapa ambil pot
terhadap larangan gerombolan

ini kerana agama islam itu bukan
hanya milik gerombolan
hegemoni kebenaran bukan milik gerombolan

inilah di namakan kuasa rakyat
ini lah hasil dari 8 september
gerombilan yang lemah adalah
geromblan yang baik kah kah kah


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gerombolan =569(ghoow lak khaw)

Jamal Tongkol berkata...

bro TT..

kali ni YB Serdang dah pakai tudung & tidak berucap di ruang utama solat..

gua rase xde apa2 kontroversi lagi.. YB serdang pun dah memahami...

setiap manusia bukanlah sempurna, ada kesalahan dilakukan walaupun dia di puak yang baik.

setiap manusia bukanlah sempurna juga, ada kebaikan dilakukan walaupun dia di puak yang jahat..

kita semua bukanlah maksum.. kita semua tidak boleh menghukum seseorang masuk syurga atau neraka. yang menentukan adalah Allah SWT..

semoga orang bukan Islam diberikan hidayah memasuki Islam..

seperti dlm hadis nabi. Islam akan bangkit dari sebelah Timur...

Tanpa Nama berkata...

Salam, dikampong gua apek tua buat batu nesan tulis jawi bersama surah AlQuran, Tulisannya cantik lebeh bagus dari gua maaaa. Ulamak APNO tak nak memantau ke apek tua ni.

Tanpa Nama berkata...

Salam, apek tua dikampong gua,yg membuat batu nesan untuk orang Islam, berugama Budha, menulis surah Al Quran. Dah bertahun dia mengusahakan kerja ni. Ulamak APNO tak nak tahan ke aapek ne. Kah kahhhh

aziz jembal berkata...

itu perempuan ada basuh kencing ke masuk surau..?

Tanpa Nama berkata...

aziz jembal

perempuan ni bukan saja basuh kencing, malah siap dengan spray freshener sekali. jadi lu janagn nak lebih alim la..sampai nak cek kat benda private tu. Apa, you ni sex maniac ke?
You sendiri ada basuh kencing ka? atau pakai lap dengan daun kering?

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

aziz jembal...ape barang tanya kencing basuh ke tak...puak2 betina hang tu masuk masjid xpakai tudung atau tudung sejempol xtanya lak ape hukumnya....kalu bodoh(jahil) jangan bagitau orang laa

Tanpa Nama berkata...

jis dia bukan islam,agama dia xth la ada suruh ke x,lain la dia dh dpt hidayat dn masuk islam,dia wajib bersuci..ko tu ada cuci ke lps kencing.
pelawat2 bkn islam yg melawat masjid kristal tu ada cuci jg ke..klu xde baik ko cucikan ye..dsr umngook

dukun melayu berkata...

soalan pertikaian

1)horray...teo tak boleh masuk masjid sbb dia kafir, x mandi wajib

2)horray...teo masuk masjid,bila nak masuk islam

Tanpa Nama berkata...

Islam yg tak pernah masuk surau xde plak org kecoh