Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 5 September 2010

HARI HARI AKHIR AYAH PA




INI DRAG QUEEN MUSTPHA MUHAMAD





KELANGSUNGAN MELAYU – PADA PILIHANRAYA AKAN DATANG - mkini

Mustapa Mohamed, berkata pilihan raya umum akan datang amat penting bagi orang Melayu kerana ia akan menentukan kelangsungan mereka.

Mustapa berkata, ini kerana perkembangan semasa menunjukkan hak orang Melayu sentiasa dicabar sekalipun telah termaktub dalam perlembagaan persekutuan.

Katanya, pilihan raya itu akan menentukan sama ada orang Melayu akan terus meneraju negara ini atau sebaliknya.

KAH KAH KAH…

woit… INI BUKAN KELANGSUNGAN MELAYU…. kah kah kah…

woit… MALAON INI SELALU BUAT KENYATAAN SILAP…. kah kah kah..

woit… YANG DI CABAR BUKAN HAK PERLEMBAGAAN… kah kah kah..

kah kah kah… YANG DICABAR DAN NAK DIHUMBANKAN IALAH GEROMBOLAN… kah kah kah…

kah kah kah …. SEBENARNYA GEROMBOLAN HILANG KUASA…. kah kah kah…

kah kah kah…. ORANG MELAYU AKAN TERUS MENERAJU NEGARA INI… kah kah kah..

kah kah kah…. KERANA MEREKA MAJORITI…. BODOH !.... kah kah kah…

nota:
gerombolan sedang menakut nakutkan melayu
bila orang melayu takut maka gerombolan pasang
lukah untuk orang melayu datang minta tolong pada gerombolan.
ini trik lama – sudah 50 tahun gerombolan main trik ini

orang melayu sudah muak dengan trik gerombolan
masa telah tiba kita semua humbankan gerombolan
ke dalam tong sampah sejarah kah kah kah..

13 ulasan:

Jamal Tongkol berkata...

bro TT

kata2 menakutkan ini akan sentiasa berlegar di kalangan rakyat malaysia...

mereka akan menerapkan fahaman kalo BN kalah & xdpt memerintah Malaysia maka akan kiamatlah Malaysia, org Melayu akan dibunuh, bangunan akan runtuh, makhluk asing akan serang Malaysia, semua makanan kat malaysia ni akan hilang automatik bila BN kalah, lagi..agama islam akan turun darjat, kristian jadi agama rasmi... byk lagilah..

rakyat jadi takut... maka mereka akan dtg... & berkata "undilah kami BN, kami akan teruskan hidup anda sentiasa teratur"... "undilah kami, Malaysia merdeka sb kami, ingatlah jasa pejuang2 dulu... simpatilah"...

Khun Pana aka johanssm berkata...

RajaGogal dan RajaMani chuma nak jaga periok nasi mereka.
Kalao umngok kalah teruk nanti..rajamana yang tak takut kena buang dan diganti dengan SiapaRaja.
Macham Mat Ngantuk jaga periok nasi anak dan menantu.

Tanpa Nama berkata...

Cara baca berita umno adalah jika dia sebut melayu maka ayat melayu tersebut kita kena tukar kepada umno...contohnya :-

Hidup 'melayu' = Hidup 'umno'

Kelangsungan 'melayu' = Kelangsungan 'umno'

Dah 50 tahun rakyat diperbodohkan, cukuplah...

mosabit berkata...

ayah pa ni jurucakap kerajaan LIANG LAHAT..


kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha,

Aku tak paham jika dalam Parliman ada 2/3 wakil pribumi...macamana hak Pribumi boleh tergugat...lainla kalau Wakil Pribumi dah melompat jadi wakil PM atau yang leebihhhhh teruk wakil FCHUKOG...ha ha ha.

Camana Karpal Sign nak ubah pasal 153..ha ha ha...Oksigen Please ..

Tanpa Nama berkata...

Apabila pilihan raya umum diadakan, tak kiralah bilapun..majoriti tetap di tangan Melayu...bodoooooooohhh punya gerombola....
You help me, i help you...
kahkahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

Hello brader brader semua. Janganlah jadi kurang cerdik. Memanglah Melayu penduduk majoriti. Ini tak perlu bagitau lah. Budak tak pergi sekolah pun tahu!!

Tapi yang nak diceritakan di sini ialah kuasa politik! Kuasa politik ya! Bukan birokrasi. Tengok sikit apa jadi di Perak bila Pakatan menang pada PRU 2008.

Siapa majoriti dalam kerajaan tiga parti?? Siapa majoriti dalam exco kerajaan?? Siapa jadi boneka??

Tanpa Nama berkata...

ANON 11:53
apa hal pon........................ lu sama amno dua2 gilababi!!!!!

omaq berkata...

woi takdak nama 11.33...hang pun sama bengap ngan puak2 umngok lain.kalau dah nak bagi Melayu majoriti dalam dewan pangkah la PAS ke KEADILAN ke...Jangan la pangkah UMNGOK pasai UMNGOK memang dah nak MAMPOS....

Lain kali pikiaq pakai otak jangan pakai juboq...

Tanpa Nama berkata...

Nizar di Perak jadi Boneka konon... tu yang bagi Pulau Pangkor kat apek laknat tu, gunung Genting tu kat apek laknat sekor lagi tu siapa punya angkara? Pakatan Rakyat jugak ke?

Kuman di seberang laut nampak, tahi gajah depan mata buat2 tak nampak...

Kalau nak disenaraikan perangai jahat boneka penjajah ni habis dakwat tak cukup nak tulis...

Tanpa Nama berkata...

Eeeishh... Takut nyaaaaa.

Menggigil kepala bana.

Tanpa Nama berkata...

11.33..kesian..kesian..

hang ni drebar ketua bahagian umngok mana????

bos gua skrg pun kalo nak lobi projek kerajaann kena bagi kompeni profile taukey china..

yg lobi pelantikan hakim tu melayu kpg mana?

yg dpt tanah kat sg besi tu bukannya pak isham...

hahaha..

org tak ckp 11.33 ni bodo tapi sendiri nak tunjuk dia bodo..

taik julur2 tu

Tanpa Nama berkata...

takdak nama 11.33

lu byk sgt tgk drama RTM ni..

hahahaha..

kalo rumah takdak astro & internet pemikiran mmg cam ni..dah tu malas membaca..