Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 5 September 2010

INI TRIK LAMA




GERILA VIET CONG - PERANG BERJANGKA PANJANG AKHIRNYA MEREKA MENANG




756 AHLI PAS MASUK UMNO , BOHONG ! – harakah daily

Laporan behubung 756 ahli PAS di Parlimen Larut menyertai Umno adalah bohong dan sengaja direka Umno.

Pesuruhjaya PAS Perak, Abu Bakar Hussain ketika menafikan perkara itu berkata, tidak ada sejumlah tersebut keluar daripada parti itu dan menyertai Umno.

"Kita menafikan dan percaya ianya sengaja diada-adakan.

"Yang sebetulnya, 26 pemuda Umno termasuk ketua cawangan menyertai PAS dua bulan lalu," katanya kepada Harakahdaily.

Media hari ini melaporkan seramai 756 ahli PAS dari 42 cawangan di kawasan Parlimen Larut menyertai Umno.

KAH KAH KAH…

woit… MAT MONGOL BARU KELMARIN KATA MEDIA ARUS PERDANA ADA FAKTA… kah kah kah..

kah kah kah… BERITA PALSU INI DATANG NYA DARI MEDIA ARIS PERDANA… kah kah kah..

kah kah kah…. BUKAN BERASASKAN FAKTA…. TAPI FUCK TA…. kah kah kah…

kah kah kah…. BILA DAH DEKAT PILIHANRAYA NANTI…. LAGI BANYAK MENINGGALKAN PAKATAN… kah kah kah..

woit… INI TRIK LAMA…. ZAMAN INTERNET TRIK INI TAK MASIN DI PAKAI…. kah kah kah..

kah kah kah... LIMA TAHUN DAHULU... OK .. BOLEH PAKAI TRIK INI...kah kah kah..

kah kah kah.... NAK PAKAI HARI INI.... TARAAAAK ORANG PERCAYA... kah kah kah..

kah kah kah.... ITU PASAL BLOG DAN LAMAN WEB LEBIH DI YAKINI.... kah kah kah

nota:
di zaman perang vietnam
media imperialis amerika telah melapor banyak
gerila vietnam mati – kalau di campurkan semuanya
telah habis rakyat vietanam mati – tapi akhrnya amerika kalah perang.

sekarang di iraq dan afghanistan pekara yang smsa berlaku
jumlah gerila iraq dan gerila taliban yang di bunuh
berganda ganda – kalau di campur kan – hari ini
iraq dan afgnistan sudah kosong tak ada penduduk
semua sudah mati kah kah kah


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

broker keahlian mau pau tokeh gerombolan da.
1 ahli 1 ribu.tembak 756,sudah masuk 756,000.
manyak sinang bikin duit ma.
senatak mana pigi.

Tanpa Nama berkata...

aku percaya ...... memang berita ini saheh. sebenarnya bukan tetakat 756 ekor yang berjanggut masuk gerombolan, malah jumlahnya mungkin mencecah 756juta ekor!! makhluk ni tak dapat dilihat menerusi mata kasat, cuma boleh dilihat melalui mata spr. tunggulah nanti pru 13.... sumanya menjadi kenyataan.

mosabit berkata...

kalau dikira dari dulu hingga kini ahli pas masuk umno...maka pas kini hanya tinggal nik aziz dan hadi jer......

tapi yg aku tau ahli umno yg keluar umno secara senyap tidak terkira...
dlm rekod memang dia ahli umno....tapi masa mengundi pangkah PR...

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

Bukan berjuta ekor...
Berjuta-juta kotak telah pergi..
Mana pulak senatak ni?..
wakawakawaka...

Tanpa Nama berkata...

@mosabit

aku tak percaya, ahli umno akan keluar umno secara senyap.. sebab mereka2 ini jenis bodoh dan bebal. kalau jenis suka makan taik sebagai makanan ruji, manalah boleh mereka tetiba nak tukar menu... susah...

sebelah rumah aku ni, memang ahli umno, tak puas hati dengan umno..tahu umno itu menipu dia... walaupun hidupnya susah tapi dia takkan tinggalkan umno.. kerana apa? kerana nabi sudah bitau, kemiskinan itu akan menyebabkan seseorang itu mudah kufur.. bukan kufur kepada nikmat, tapi kufur kerana bodoh.. aku percaya, memang ada manusia yang Allah ciptakan dia memang semata2 untuk jadi bodoh, macam dia ciptakan babi dan anjing jugak la... dan tiada sesiapa saja mampu menolongnya lagi.. lihat saja contoh2 kebebalan abu lahab, abu talib, abu jahal, firaun, si munafik abdulla bin saba'... ini telah soheh buktinya.. HAHAHAHAHAHAHA.. tak dapek eden nak nolong..