Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 30 September 2010

CUBA TEKA LAGI




APA YANG SAMA?




INI S KOTAPPAN














EEEE AZEEEZ



nota:

satu ori
satu eee
dua dua nak buruk kan pkr
kah kah kah
kah kah kah

tu pasal melayau
keluar berita muka
depan kah kah kah


21 ulasan:

C++ berkata...

Bhai TT...

Kenapa dua-dua tue spesis gelap.. sedara sepupu sepapat ker? Dua-dua ahli MIC ker? hahaha...

rattleah berkata...

nampak ular dan 2 ekor mamat tu...aku nak katok 2 ekor mamat tu dulu....

naim berkata...

dua-dua ada potensi ke sana.
Aku pun kurang pasti, sama ada dua-dua ini menyebabkan PRK di mana-mana kawasan...(kena semak dulu).

mat ron berkata...

Dua-dua tu Melayu. Melayu Penang, Baling dan Pangkor memang macam tu. Kulit gelap dan hidung tinggi sikit. Contoh Melayu Pangkor terbaik adalah Menteri Besar Perak la ni......

Sudin berkata...

Dua-dua auta keling.....!!!

Kah,kah,kah.....

Jumpa ular ketuk kepala mahathir dulu....
Spesis lidah berbelit-belit....

Tanpa Nama berkata...

PKR memang dah kalut dah,

Sebab tu ramai ADUN PKR keluar parti,

Pemimpin-pemimpin PKR semua dah bosan,

Halatuju PKR pun kabur..haha

Sekarang ni yang setia kat PKR pun ramai yang kalah dan taknak diterima oleh ahli,

PKR cuma hidup parti keluarga ANWAR,

haha.. Sekarang lak samseng2 india dah mula berebut jawatan..

Dijangkakan sebelum PRk 13 parti PKR akan bungkus..haha

MAKA TERTIPULAH SEMUA MEREKA YANG MENYOKONG PKR TERMASUK TT..

Tahniah Zaid kau telah menjalankan tugas mu dengan baik merosakkan PKR..wa salute sama lu

Bigfish berkata...

entah2 katil yg aney tu dudk katil yg sama eee dudk dulu, kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Aku tak paham yang gambar pertama tu. Kenapa ekk?

matstimketum berkata...

ahli kimma nak jadi ahli umno! hindia masuk melayau! tak boleh masuk suku sobab tak sodap! melopeh oghang nogori.

Tanpa Nama berkata...

oiii....C campoq campoq, kalau hang tau depa ni jenih paria angkut taik.

Tanpa Nama berkata...

kedua buat keputusan betul iaitu keluar MIC dan sertai GAS attack...

Tanpa Nama berkata...

:)

mosabit berkata...

ini adik beradik ker ni?..

dah bersunat ker belum?...

ini tentu A/L......

ini ker kaki botol yg dikatakan timb pengarah btn tu?....

kalau mereka ni kaki botol...elok sangat lah tu...dah mabok terperosok ke dlm lubang jamban... ngadu kena blasah la pulak...

kah kah kah kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

....nanti tentulah media gerombolan siarkan bahawa ramai ahli PKR Kota Raja yg geng kottapan dan sahari malik umumkan keluar parti dan akan masuk mic/umno...kita tunggu..lagipun PRK Galas dah dekat.....sahari malek tu nampak gayanya sebelah kaki dah masuk umno...

lizay_73 berkata...

saudara TT,
ketiga2 wanita tu saya kenal sesangat
tanyalah org2 di sri andalas klang,
macam2 ada....
bila masuk tv kami tergelak je mendengar statement mereka
ada yg kata statement "berbayar" tu
tu sbb bunyi over confident

Tanpa Nama berkata...

kedua dua gambar ada orang yang posing pasal gambar nak masuk surat khabar melayau.

Tanpa Nama berkata...

woi.....

mana ada beza daaa
dua2 sama aje aku tengok

cuba teka
dua2 tu idop lagi ker?
aku tengok macam dah nazak aje

Tanpa Nama berkata...

Ini semua actor actor hebaat, yang ada massyukkk.

sethu2105@gmail

Tanpa Nama berkata...

bro.. yang bersalah tetap bersalah... jangan sebab xavier jayakumar tu exco masih nak tunjuk samseng..

apa..!! ingat ada jawatan bleh buat PKR macam parti mak bapak ker..

UTUsan & gerombolan mmg sajer amik part.. itu dah tugas diorang..

zaid ibrahim pun dipergunakan Utusan utk pemilihan.. apapun kita serah pada ahli..

pemilihan kotaraja ni keling lawan keling... jadik keling yang ada kuasa mcm xavier tu nak tunjuk muka...

kebenaran tetap kebenaran

HantamSajalahLabu... berkata...

APA YANG SAMA?

Dua2 pendek.


Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,

Pdngan esey mudah jer...

esey pandang Xavier tu pemimpin utk semua....bilo tgk kotappan-esey nampak dio ni pemimpin utk satu kaum je....tak layak sbb masih nak wujudkan klan2 etnik dlm sebuah organisasi multiracial...

so, pado anggota2 PKR yg raso nak melobehkan2 klan2 perkauman masing2-BOLEH BLAH DAN SILA SEGERA KELUAR DR PKR...jgn somakkan PKR dgn agenda perkauman....ekau org boleh poie umno, mic, mca...jgn buek kepoh koleng, buek harek ketuanan melayu bangsat dan buek poyo kecinaan.....

fuck the gerombolan....fuck all racissm clan!!!