Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 30 September 2010

KETAWA PETANG KHAMIS




KETAWA LAH SEBELUM TV DATANG MENANGIS





nota:
ari ari tv buat cerita
tentang pkr dan pakatan
macam macam cerita - duit
haram - bergaduh - keluar
parti - tapi yang peliknya
orang ramai tak ambil pot.

yang peliknya orang ramai
lebih percaya internet

yang peliknya orang ramai
lebih percaya laman web

yang peliknya orang ramai
percaya youtube
ni yang buat tukar tiub
susah hati kah kah kah

10 ulasan:

Lang berkata...

takde masalah cari masalah... nak cari masalah bukan lah masalah besar..

yang jadi masalah bila masalah orang dah jadi masalah sendiri sebab sebok hebohkan masalah orang...

tu yang menjadi masalah pada pemimpin bila pru13 datang nanti...

masalah... masalah...

cicit ngah layor berkata...

Saper nak percayer dgn demer ni,tambahan org muder lagiii ler.Teman yg yuer ganyut ni,yg dulunyer penyokong demer pun lari lintang pukang tengok surat khabor demer.Ater lebih bohong dr betoi,lebih fitnah dr yg benor,mcmaner teman nak pecayer.Lepaih teman bedek2 tulisan tukor tiup,betui2 teman nyesai akan kelaku teman dulu2.Sekarang ni,lantak ler demer nak cakap aper,tak teman sior dekat,bacer sorat khabor demer jauh sekali,memang betoi rakyat Malaysia dh ceghodik.Tahniah.

tuan komrad berkata...

betul tu bro...tv rumah gua dah naik bersawang...kira2 gua nak pajak je,tapi konfem dapat skit je sebab tv gua bukan lcd 42 inci...la ni ada 2 pilihan je..sama ada wat tukun atau akurium bela ikan tongkol...

malam2 gua layan tenet jee..bleh layan youtube,donlod lagu malah nak cari bakal isteri pon bleh gak..

tv aper barang ye tak???...seketul kotak jeee..

Tanpa Nama berkata...

yg ni tv tak buat cerita..... muhyiddin nak lawan bossnya najib rosmah !!!

tak lama lagi UMNO akan dapat presiden baru !!!

kah...kah...kah...

ygbenor berkata...

brilliant,kah kah kah geli hati Yop

Tanpa Nama berkata...

tv?

amende tu?

oit rakyat m'sia xbukak tu smualh...tu smua media zaman pak kadok kah kah kah

Orang Kelawar berkata...

Dah sampai masanya UMNO dah nak runtuh dan koyak rabak termasuklah surat khabarnya Utusan Layu.Eden sejak 1998 tak baca dan beli-beli surat khabar ni.Kalau dulu inilah satu-satunya surat khabar,kalau tak baca satu hari rasanya tak senang duduk hari tersebut sehinggakan iklan-iklanpun baca.Sekarang good bye la kalian semua.Padan muka aku.

The Poyo Me berkata...

gua tak suke dua2 belah.
satu terbuai dengan dunia indah sendiri, satu dah terkena sindom of denial.

bekas2 student council universiti yang gile kuasa, ginilah.

hahaaahahahahha

Kembara Jr berkata...

Daripada aku layan tv bapak segala auta lebeh baik aku layan internet. Ade juga faedahnya

harris berkata...

Haha..Layan internet lagi baguih dok ada!Nak arap berita kat tv cam gampang dia punye putar belit.Ngan akhbar perdana lagi la cam cilake!X abeh2 nak membodohkan umat melayu..