Isnin, 13 September 2010

CUKONG MULA MARAH





SEMUA KENA KENCING



MCA KESAL KOMEN MADEY

MCA kesal dengan pendirian bekas perdana menteri Mahathir Mohamad semalam bahawa Umno tidak harus membelakangi Perkasa jika tidak mahu Barisan Nasional (BN) hilang sokongan dalam pilihan raya umum ke-13.

Sehubungan itu, Setiausaha Agung MCA Kong Cho Ha juga berkata, BN tidak harus sama sekali berkompromi dalam soal menjauhkan diri daripada Perkasa.

Kata Kong, MCA mengalu-alukan komen pelbagai pemimpin Umno yang mahu menjauhkan diri mereka daripada Perkasa yang dilihat mengambil pendirian berbaur perkauman atas alasan sebarang kerjasama dengan pertubuhan itu hanya akan menghakis sokongan kepada Umno.

“Kami kesal apabila membaca kenyataan seorang pemimpin terkemuka yang mendakwa Umno masih memerlukan sokongan Perkasa jika ia tidak mahu berhadapan dengan risiko Barisan Nasional kehilangan sokongan (dalam pilihan raya),” kata beliau.

Ujar Kong, BN tidak hanya terdiri daripada satu parti politik, sebaliknya merupakan anggota 13 komponen yang mewakili pelbagai kaum.

KAH KAH KAH

woit… CUKONG SUDAH MULA BERANI LAWAN…. kah kah kah

kah kah kah…. MADEY INGAT CUKONG TAK BERANI LAWAN… kah kah kah..

woit… KALAU KAYU DAH CONDONG…. ANJING PUN BERANI BERAK…. kah kah kah..

kah kah kah… KALAU SUDAH TAK ADA KUASA…. SEMUA BERANI KENCING…. kah kah kah

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alaa...cukong ni pun dah nak rebah partinya. Dan Madey pun bukan PM lagi. kalau tidak, tentu dia tak berani nak cakap macam ni... apa Madey cakap dia angguk saja. Dia terkencing dalam seluar kalau kena gertak oleh Madey masa Madey jadi ketua dia dulu.

sri hartamas