Isnin, 13 September 2010

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU




INI BUKAN IKLAN ALONG




JANGAN BERSANDIWARA DALAM ISU PERKASA – ANWAR – harakah daily

Anwar Ibrahim menyelar Umno yang cuba mengelak dari dikaitkan dengan isu PERKASA.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Tengku Adnan Tengku Mansor yang menyatakan Umno dan Barisan Nasional(BN)terjejas dengan tindakan pertubuhan yang diterajui oleh Ibrahim Ali itu.

Menurut Anwar lagi, Umno dan BN sepatutnya menyedari sokongan yang semakin hilang terhadap mereka bukannya kerana pertubuhan tersebut semata-mata.

Sebaliknya tindakan kepimpinan Umno dan BN sendiri telah menghilangkan keyakinan rakyat khususnya terhadap kepimpinan mereka.

"Mereka tidak sedar apa yang telah mereka lakukan itu adalah faktor kepada kehilangan sokongan. ISA yang mereka laung-laungkan sebelum ini untuk dipinda terhenti setakat itu.

"Rasuah yang berterusan tanpa had menyebabkan rakyat semakin bosan dengan kerenah mereka. Yayasan Satu Malaysia yang mereka tubuhkan untuk manfaat rakyat seperti didakwa hanyalah untuk kroni. Pemberiannya juga tidak secara telus.Melayu yang mereka bela adalah Melayu kroni mereka. Bukannya Melayu yang miskin dan perlu diberi pembelaan."ujarnya lagi.

KAH KAH KAH

woit… PEKASAM DENGAN GEROMBOLAN SEDANG MAIN WAYANG…. kah kah kah…

kah kah kah…HANYA NAZRI… MENANTU AYAH DAN KUNAN… TIBAI PERKASAM… kah kah kah..

woit… WAK SEMBAB… SOKONG…. kah kah ka..’

kah kah kah…YANG LAIN … SENYAP… TENGOK DULU…kah kah kah..

kah kah kah… KALAU MADEY MATI…. BERAHENG AKAN DI TANAM SAMA…. kah kah kah..

kah kah kah… KALAU MADEY TERUS HIDUP…. BUAT DIAM DIAM DULU…. kah kah kah…

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hidup Tun Dr Mahathir dan Dato' Seri Ibrahim Ali... PERKASA semakin banyak sokongan. UMNO dan PAS semakin kehilangan sokongan. Tun Dr Mahathir diramal bakal mencipta rekod dan akan menjadi Perdana Menteri Malaysia ke-tujuh. Ibrahim Ali akan menjadi Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Barisan kabinet banyak kekosongan.. sila apply segera!