Isnin, 13 September 2010

SAMA SAMA TERKEJUT



DAIRI SAEKOR BEROK



SAYA AKAN BUAT KEJUTAN SAMA ADA BERTANDING ATAU TIDAK : IBRAHIM ALI - mStar

Ibrahim Ali berkata beliau akan membuat kejutan pada pilihan raya umum kelak sama ada bersedia bertanding mempertahankan kerusi yang disandang atau sebaliknya.

Mendakwa mempunyai strategi tertentu, Ibrahim berkata beliau tidak mempunyai masalah jika PAS atau Umno tidak membenarkannya bertanding mewakili parti berkenaan pada pilihan raya umum akan datang.

"Mungkin saya boleh adakan kerjasama dengan parti lain seperti bertanding dulu ataupun tubuh parti baru.

KAH KAH KAH
kah kah kah
kah kah kah.
.

woit…. KEJUTAN INI AKAN BETUL BETUL MENGEJUTKAN… kah kah kah..

kah kah kah... JANGAN TAK TERKEJUT... kah kah kah..

kah kah kah… TUAN PUTERI MAHLIGAI KAYANGAN AKAN MENCIUM BERAHENG… kah kah kah..

kah kah kah….. BERAHENG AKAN KEMBALI MENJADI KATAK…. kah kah kah…

nota:
the ugly and the ugly kah kah kah

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

temgok gambar terbaru brahim lepas raya ni, memang gua terkejut. brahim memang buat kejutan besar!!!!

Tanpa Nama berkata...

Jangan takut Brahim. Kawasan Pasir Mas akan kekal milik mu. Pedulikan UMNO dan PAS yang kedua-duanya semakin kehilangan sokongan. PERKASA akan benar-benar menjadi "perkasa." Daftarkan parti itu untuk bertanding pilihanraya nanti. Bersedialah untuk mengambil-alih Putrajaya dan menjadi Perdana Menteri Malaysia ke-tujuh. Hidup PERKASA!

Tanpa Nama berkata...

08:07
nak buat lawak pun carilah hari raya lain.hari raya katak ka,hari raya monyet ka,baru lah kira ok.

Tanpa Nama berkata...

Brahim ni dah meroyan kerana mengkhianati Nik Aziz/Pas.
Itu saja.

Tanpa Nama berkata...

kalau katak ni menang ...gua nak raikan kemenangan dia dgn lari meraton dari kl sampai kb TELANJANG...
amacam idea gua...
ke.......ke...ke...................ke

Tanpa Nama berkata...

kalau katak ni menang ...gua nak raikan kemenangan dia dgn lari meraton dari kl sampai kb TELANJANG...
amacam idea gua...
ke.......ke...ke...................ke