Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 September 2010

BORING LAGI MEMBOSANKAN !




SULTAN KELANTAN AKAN CABAR ISTIADAT PERMASYHURAN
– mkini

Sultan Kelantan, Tuanku Ismail Petra Sultan Yahya Petra berkata melalui peguamnya hari ini bahawa baginda akan mencabar pertabalan pemangku raja sebagai sultan yang baru - di tengah-tengah laporan bahawa istiadat permasyhuran itu akan berlangsung esok.

Menurut kenyataan media oleh peguam Rashid Zulkifli - yang menyatakan firma guamannya bertindak bagi pihak Tuanku Ismail Petra - baginda sultan telah memfailkan dua petisyen di Mahkamah Persekutuan.

Rashid berkata, mahkamah telah diminta untuk menentukan tahap kuasa pemangku raja sewaktu baginda sultan tidak berupaya untuk menjalankan tugasnya.

KAH KAH KAH

woit… LECEH MECEH LAAAA…. kah kah kah..

woit… KANTOI MANTOI LAAA…kah kah kah..

woit…. KUNTAU MUNTAU LAAA…. kah kah kah..

woit… GEDUBAK GEDUBAK LAAAA…. kah kah kah..

kah kah kah…. BOSAN…. LAGI MEMBOSAN KAN…. kah kah kah


nota:
nasib baik ada katoon ini
kalau tidak bosan sampai berpeluh kah kah kah




























nota:
ketawa lah kamu sebelum
ketawa di swastakan kah kah kah


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dalam utusan ada gambar orang kelantan sedang jumpa dia.macam mana hampa semua tengok.ada nampak macam orang yang ok ka?.atau nampak macam mana?.hoi utusan dan para pengampu,nak bodek pun carilah gambar yang tak bolih bagi orang gelak panjang.

Tanpa Nama berkata...

raja perempuan yg sebenarnya nak cabar ni.dia ni dah tak tau apa yang terjadi keliling dia.
kes cerai bini pun belum selesai,pasai bukan dia yang cerai bini dia,tapi bini dia yang cerai madu dia

Tanpa Nama berkata...

Si babun ni banyak kawan dengan porengek di Brickfields jom babun buat demostrasi keadilan untuk Sosilawati dan 3 nyawa Melayu yang dah dibnuh kejam...Babun nak buat demostrasi pasal 4 melayu nih kah..kah..kah...peeerrrahh...balik Keloeplah sook-sorok muka kunun...tau plak malu2...kah.. kahh.. kah...Babun kah..kah..kah..

eszol berkata...

muke masam je org tua tu dlm tibi Demokrasi Minoriti Hippie

Tanpa Nama berkata...

Sutan memang tak ade kerja..menghabih kan gharta rakyat..
Duduk diam2 le kasi besaq kan bontot sudahlar..tunggu elaun masuk je..

Berebut nak jadi raje..bosan betul lah aku...dunia dunia....ingatlah akhirat oii...bapak anak same je..

Tanpa Nama berkata...

Tak payah petisyen Sultan lantik aje raja perempuan naik taktha.Ini 1Malaysia semua boleh.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Ini baru betul..ini memang kerja dia orang tu.
Berebut nak jadi rajagopal..
Berlawan , tumbuk , curi , rampas ...ni lah kerja dia orang.
Memang tak ada kerja lain.

Kerja Raja Putar Kamarudin lagi mulia. Raja Putar tak habis kan beras negara.

Kita tunggu PAS dan Islam akan SAY NO to Royal Lanun.