Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 September 2010

GEROMBOLAN JUAL UBAT




MINAH INI WAKIL KEPADA ORANG RAMAI DISINI




MAIS : LARANGAN BUKAN ISLAM MASUK RUANG SOLAT LIPUTI SEMUA - minsider

Larangan ke atas bukan Islam memasuki ruang solat masjid dan surau di Selangor tidak terhad kepada Ahli Parlimen Serdang Teo Nie Ching yang kini berhadapan dengan kontroversi.

Majlis Agama Islam Selangor (Mais) menegaskan larangan dikenakan ke atas Teo menerusi surat amaran, yang diterima wakil rakyat itu semalam, merangkumi semua orang bukan Islam di Selangor termasuk wakil rakyat dan ahli-ahli politik.

Setiausaha Mais Mohammed Khusrin Munawi berkata larangan itu perlu dipatuhi demi menjaga kesucian dan kehormatan masjid dan surau.


LARANGAN MAIS : PRPGRAM DAP DI SURAU TAK TERJEJAS - mkini

Timbalan setiausaha DAP Teo Nie Ching berkata, walaupun beliau mendapat amaran daripada Majlis Agama Islam Selangor (Mais) berhubung lawatannya ke surau Al-Huda di Kajang, program semua wakil rakyat parti itu tidak terjejas sama sekali.

Ahli parlimen Serdang itu berkata, ini kerana surat Mais yang diterimanya semalan hanya melarang orang bukan Islam memasuki dewan solat surau dan masjid sahaja.

"Bagi kami (wakil rakyat DAP), perkara ini bukan isu. Kami masih boleh hadir di perkarangan masjid," kata Teo.


KAH KAH KAH…

woit…. TAK ADA AYAT KATA ISLAM INI MAIS YANG PUNYA… kah kah kah..

woit…TAK ADA AYAT KATA ISLAM INI RAJA GOPAL JADI KEPALA … kah kah kah…

woit… TAK ADA AYAT YANG KATA ISLAM INI GEROMBOLAN YANG PUNYA… kah kah kah…

kah kah kah… SIAPA KHUSRIN ?....MALAON IMAM BESAR MANA?.... kah kah kah..

woit… TANYA SI KHUSIRIN INI…. KENAL KAVITA SINGH ATAU TIDAK… kah kah kah…

woit... PERNAH TENGOK JANGGUT KAVITA SINGH ATAU TIDAK... kah kah kah..

woit… JANGAN BUAT BUIAT TAK TAHU…kah kah kah…

kah kah kah… JANGAN BUAT BUAT PEKAK…. kah kah kah…

25 ulasan:

TEKONG DARAT berkata...

salam...
mintak tunjuk ajar tentang ni...
sila ke http://debatapasaja.blogspot.com/2010/09/bonuskalau-macam-ni-buleh-ke.html

LibangLibu berkata...

Tuan TT,

dah jenuh memerah kepala hotak ni, tapi kelibat hint-hint Kavita Singh tak jugak timbul.

sapa Kavita ini tuan?

BAGI TAU laaaaaaaaaaa...

Tanpa Nama berkata...

hahahaha...islam ini melayu yang punyo...hahahaha

hahahahaha...ada dalam kitab melayu lama...orang lain boleh memeluk islam dan menjadi melayu sekali... hahahaha

hahahaha...tanya zul nordin ... islam ini jugak milik abah dia.. hahaha

hahahaha... sebab itulah dia ada geran boleh berbahagi2 kepada siapa yang dia mau.. hahahaha

hahaha... tak mau dengar cakap dia.. berdosa..masuk neraka...hahahahaha

hahahahaha...munir ni sapa?.. dia ada islam macam geran tu ka?... hahahahaha

hahahahaha... besok hari.. cina india kapir mana2 pun..tak boleh lalu depan masjid... hahahahaha

hahahahaha...mai pengarah yang baru...tak boleh pulak lalu depan rumah orang islam..najis... hahahahaha

hahahahaha... makan makanan runcit yang cina india buat, taruk babi, kuku babi, tulang babi, taruk cop halal... boleh pulak doh... hahahahaha...

hahahahaha... itu tin, cina yang buat, itu kilang, duit cina punya... jangan pegang la bongok... hahahahaha

hahahahaha... peruncit2 melayu islam...jangan pergi beli kat kedai cina dan india bukan islam..... hahahahaha

hahahahaha... cina india bukan islam, tak boleh berniaga jual beli dengan orang islam... hahahahaha...

hahahahaha... nasib la ko cina india... ingatkan melayu saja kene dibodohkan... hahahahaha

hahahahaha... sekarang merebak ke cina india pulak doh... hahahahaha

hahahahaha... china doll, ok... boleh pegang, bukan najis.. yang serbu, melayu jugak... hahahahaha...

Tanpa Nama berkata...

MAIS dan barua - sinonim. MAIS dan UMapcoNO lah yg merobak-rabek Islam. Bukan Teo. Bukan org2 bukan Islam.

MAIS dan UMapcoNO. Berselindung di sebalik Bin & Binti.

Barua agama.

mata-lembu shah alam berkata...

Bacalah ayat ini;
WAL-ASSRI, INNAL INSAANA LAFII KHUSRIN .. (suratul Assri)

DEMI MASA/WAKTU ASAR, SESUNGGUHNYA MANUSIA BERADA DALAM KERUGIAN...

KHUSRIN maknanya rugi.
KHUSRIN maknanya rugi.
KHUSRIN maknanya rugi.
KHUSRIN tidak untung, rugi, merugikan, dirugikan, kerugian.

hoi tukar tiub, engko pergi report sama JAIS, MAIS & NAGIS, aku baca ayat ini tak ada tauliah/permit/lesen dari 'kandang-kandang' yang telah mendapat kontrak monopoli agama.

Zikir/ratib baru untuk seluruh rakyat SElangor Darul Ehsan adalah KHUSRIN, KHUSRIN, KHUSRIN - JAIS, JAIS, JAIS - MAIS, MAIS MAIS.

Masih ingat sejak dulu lagi di Selangor, surau & Masjid yang dibina mesti cukong kafer China yang supply barang @ kontraktor ptojek, termasuk pejabat JAIS, MAIS & i s t a n a ...

Tanpa Nama berkata...

Apa hal la Khusrin & MAIS ni.. dlm bab hukum hakam ni sapa? Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan ke MAIS? Ni la jadi kalau bos MAIS ni pengampu UMNO BN.. bodoh giler

Tanpa Nama berkata...

ha ah lah bang Isham..apasal lak diheret2 nama kavita Singh@ kaur kat sini? Yang anehnya setiapkali ada isu raja gopal, adalah kavita Singh menempek, heran bin ajaib sungguh..citer ah skit...aku fening nih!

Tanpa Nama berkata...

bila orang yang tidak faham agama nak berlagak jadi juara konon2 pembela agama...punah abih...la

tungkaran hati.blogspot berkata...

Nak menjalankan hukum hudud pun kena tunggu rakyat mahu ke tak mahu. Boleh pakai ke PAS hari ini? Bukannya takutkan Allah tapi DAP...
Begitulah ulamak dan pemimpin penipu dizaman akhir ini demi kuasa dan nikmat dunia.TAHNIAH PAS.

Tanpa Nama berkata...

libang libu, kavitha singh tu skandal raja gopal. raja gopal mana lu cari la sendiri. jangan tanya lebai google dia tak tau

ha ha ha berkata...

hA HA HA,,

TUKARANG...Ha ha ha a..

Buat masa ni biarlah niat PAS ke Putrajaya terhasil sebelum kita cerita pasal Hudud...jangan kita berlari sebelum berdiri..kalau tak tersadung jatuh berdebuk ke bumi....ha ha ha...

Itulah maksuh Rakyat mahu atau tak ..kalau rakyat tak mahu Hudud maka PAS tak akan berjaya ke PUTRAJAYA...ha ha ha ..ngerti!!!!

Tanpa Nama berkata...

klau mcam gini rameilah org bkn islam akan pelik ngan islam dan org melayu. Pelik pelik.... Macam macam. Dulu mak saya, kalau anak anak kecil terkejut tak mau tido mintak imam di masjid bagi air. Sekarang tak buleh lah lagi....

Tanpa Nama berkata...

Tanya Mais , Duit boleh bawa masuk masjid atau tidak ? .
Duit kertas itu kekadang beredar dikedai cina jual babi . Tentulah sedikit sebanyak terkena darah babi . Lepas itu duit ada dalam poket kita , hal itu macam mana pulak ?

Minta Khursin jawap lah perkara ini . Atau tanya majlis fatwa Raja Gopal .
Tapi Raja Gopal , pasal duit pula membujur lalu melintang patah .

golok-jangok berkata...

tungkaran hati.blogspot 12.35 jenih nnatey bewok bengong lagi jahel.
nok royak kat mung PAS nok laksano hukom hudud bukey nyo takot dengey DAP, tapi desekak oleh puok2 umnu-BN.
bengong sunggoh mung 'tungkaran hati' sapo pegey kuaso kera-jaey di pusat. DAP ko umnu? mungkeng tungkaran hati ni jenih antu putang-ranggah hok tok se ko hukum hudud ..
soh puok2 umnu -BN jenih jahel lagi bengong dulu, kini & sokmo...

Tanpa Nama berkata...

@Kesian hang LibangLibu,

Refer sini kalau nak tau: hint la.. jangan jadi bebal lagik yer ie tanya balik siapa Kavita Singh tu.

http://mindsay.11.forumer.com/a/pesta-liar-di-pd_post929-15.html

Kalo tak paham jugak2, sila hantuk kepala di dinding.

Tanpa Nama berkata...

sami masuk masjid, ok jer... siap semayang lagik ha...

http://www.iluvislam.com/v1/forum/viewthread.php?forum_id=2&thread_id=11281&rowstart=30

forward kat 100 orang lagi.. kalo tak forward, besok ko akan mampus!!!

Tanpa Nama berkata...

apalak korang ni kavita singh/kaur ngan rajagopal di selangor pun tak tau kisah ke,,,dah lamaaa dah tapi tak putus sampai laaa ni...itu kavita lu olang mesti ada pernah tengok tv ka wayang ka...mesti ada nampak dia..haa itu singh ka kaur ka..sama itu rajagopal selangor sudah lama maaaa...haiya

orang sedih berkata...

perkembangan yang amat menyedihkan. biar dr asri jelaskan: http://drmaza.com/home/?p=1219

Tanpa Nama berkata...

Ini cerita benar kawan aku, arwah bapa mertua dia seorang serani yang memeluk agama Islam. Masa bapa mertua dia berkhidmat sebagai polis di sebuah balai polis di Terengganu dalam tahun 70an, dia selalu mendengar azan subuh terutamanya, di surau berdekatan balai polis tersebut, beliau tertarik dengan kemerduan suara Bilal mengalunkan azan, maka mula berkenalan dengan bilal, dijemput oleh bilal ke surau, beliau kata dia kristian bukan islam tapi bilal kata tak apa, nak kenal dan dengar azan apa salahnya....like they said the rest is history... komen aku itu Islam di Terengganu, Islam di Selangor lu pikirlah sendiri..hanya kaur/singh yang itu je boleeehhh masuk, jangankan surau/masjid apapun dimanapun boleeehhh MASUK...kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

apala...tanpa nama..11.05...tu pun tak tau ke..penyedap raja gopal.. la tu kavita singh...kikuk kukik

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro.

Itu Kusrin sudah tengok itu Kavita punya janggut lar..Raja Gopal sudah kasi izin..Kusrin kata kena tengok itu janggut..kalau tak nanti RUGIIII..

Tu lar pasal jadi bebal..ikut cakap Umgok..Kalau tak nanti miss soru...
Rugi lagi............

Tanpa Nama berkata...

Bro TT. Saya bimiputera sarawak. Saya baru nak peluk agama islam. Kalau ada fatwa macam ni seganlah saya nak peluk agama islam. Banyak pantang larangnya. Nanti keluarga saya pandang serong dengan saya pulak..

Tanpa Nama berkata...

hahaha lol kavita tu pon x tau ke??hahaha tu la gundik raja gopal.negeri ahem2...paham2 la.hahahaha!ckp islam ni islam tu lol dorang ni baca al quran tak?paham ayat2 al quran ke tak?lol ada ke tulis ayat2 orang kafir tak leh masuk surau or masjid?haha undang2 apa dorang pakai?hahaha!kalo x paham pergi mengaji lg la oi.

Tanpa Nama berkata...

Bang Isham.
Pembengkal dan kontretor Cina telah bersetuju tidak akan membekal barangan pembinaan dan kontrektor tidak akan mermbina masjid dan surau
kerana mereka tidak dibenarkan masuk dalam masjid.Orang Islam Malaysia juga tidak boleh lagii menunaikan haji kerana pesawat-pesawat dibina oleh orang kafir. pembekal bukan islam juga bersetuju tidak mahu lagi mwnjual barangan kepada orang islam -- orang islam kena pergi tagkap ikan sendiri, tanam sayur sendiri buat rumah sendiri, buat tekstel sendiri , kasut sendiri, bela ayam itek sendiri beras keluaran kilang beras orang islam, Bolehkah orang Islam lakukan semua ini?

Tanpa Nama berkata...

hoi tukaran bodoh,undang2 ni parlimen luluskan,apa kena mgena dgn dap