Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 September 2010

SEORANG ANEE NAK JADI MELAYU




EEE GILA NAK JADI MELAYU


nota:
tengok betoi betoi muka aneee ini
cakap jujur jujur - ada muka melayu?
takkan orang melayu tak kenal siapa melayu
tak kan bodoh sangat kah kah kah

FITNAH ZAM : PAS LAPOR POLIS – harakah daily

PAS Pusat hari ini membuat laporan polis berhubung kenyataan fitnah bekas Menteri Penerangan, Zainuddin Maidin terhadap parti itu.

Ianya ekoran kenyataan Zainuddin sebelum ini yang mendakwa PAS meminta Allahyarham Tunku Abdul Rahman Putra al-Haj ‘merampas’ harta-harta orang Cina semasa Tragedi 13 Mei 1969, manakala ketika Konfrantasi Malaysia-Indonesia, PAS menyebelahi Indonesia supaya ‘mengambil’ Malaysia.

Beliau membuat kenyataan tersebut dalam temuramah bertajuk "Zam Dedah Hasutan Jahat Pas" bersama umno-online dan kemudiannya disiar akhbar Utusan Malaysia pada 30 Ogos lalu dengan tajuk 'PAS parti ekstrem'.

KAH KAH KAH

woit…. BUAT APA KACAU MAMAK ANEE INI…. kah kah kah..

kah kah kah… INI MAMAK TAK LAKU LAGI . kah kah kah…

kah kah kah….ZAMAN ANEE INI TELAH BEAKHIR… kah kah kah..

woit… INI MACAM MADEY… DAN SEMUA EEEEE…. kah kah kah..

kah kah kah… SEMUA GILA NAK JADI MELAYU…. kah kah kah…

nota:
sila ambil perhatian
sila buat satu salinan laporan polis itu
dalam bahasa melayu untuk zam
jika tidak si zam ini tak tahu hujung pangkal kah kah kah



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Didalam UMNO memang ramai anee yang berlagak lebih melayu daripada orang melayu.
Sapa yang tak kenal mamak kutty yang tak mengaku asal keturunannya.
Ini kaki libas no 1 malaysia yang dapat gelaran TUN kerana kehebatan melibas.
Pppooorrrraaahhh....

Tanpa Nama berkata...

buat malu sekolah aku jer.. ustat aku pernah bitau.. tak semua ngaji agama.. boleh dipakai..

Tanpa Nama berkata...

Nama pun MAIDIN...mana ada melayu nama maidin.

Tanpa Nama berkata...

mereka ni banyak makan sireh..pasl tu cakap berbuih mulut.. semua temberang aje...

Mai....dieen

Melayu minang

King berkata...

Memang cucu cicit mendeliar dan kitul ni jenih muka tebal.Puak2 ni snaggup ngaku melayu dan tak nak ngaku asal usul keturunan mereka yg sebenar nye.

Kalau bangsa sendiri pun dpa khianat, maka apa nak heran kalau puak2 ni sanggup kencing dan berak atas kepala melayu.

Lagi satu keturunan kitul dan mendeliar ni zikir harian depa ni ialah fitnah.Tanpa fitnah hidup mereka tak sempurna.Sejak dari pemerintahan kesultanan Melaka hinnga ler kini mereka tidak dpt memisahkan diri dgn fitnah.

Seumpama setiap kita yg perlu makan dan minum setiap hari, begitu ler puak2 ni dgn fitnah.Tak buat fitnah mereka akan kebulork...

Tanpa Nama berkata...

Mamak nih pernah menipu! Sewaktu temuramah dengan Al jazeera dia kata kita orang malaysia mengamalkan prinsip demokrasi, kita erection tiap 5 thn sekali!

Sapa yang erection 5 thn sekali,sila angkat mouse. Aku erection 1800 kali sethn! kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

kalau BN tak amalkan racism, tentu puak2 ni berebut nak jadi melayu.. tak malu nak ngakua asal keturunan..

MeriamBuluh berkata...

Tak pasal2 naik court...nak glamor cari tempat lain la...

Tanpa Nama berkata...

ini mamak memang sudah biol meh.. mamak badigol!

Tanpa Nama berkata...

Dah le menyamar melayu, kuat tipu melayu plak tu...

Bravo!

Yg melayu pun satu, suka kena tipu.

Kahkahkah

Lang berkata...

tolong tambah sket syarat jadi melayu yg masukkan nama yg melayu, raut wajah...