Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 1 September 2010

NAK KETAWA KE ?




JANGAN KETAWA TAPI PANDANG DAN INGAT




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

nota:
jangan ketawa
ini kita yang jadi hamba
nak buat apa ketawa
hampeh 53 tahun anagkat biawak
sampai tercabut buku lali kah kah kah

11 ulasan:

AzamDin berkata...

assalamualaikumwarahmatullah slamat menyambut merdeka yang ke 99 untuk semua rakyat mongolia tima kasih

ANUAR berkata...

saper atas tu bro!! raja gopal kew?

Tanpa Nama berkata...

Dah lah makan minum dan segalanya ditanggung kini hak rakyat pun mereka sapu.
Rajagopal pun di suruh sembah sekarang tambah lagi satu Rajaapco.
Sembah kepada tuhan aje yang lain tu pppiiirrraaahhh.

UMNO BANGANG berkata...

BAIK ANGKAT BIAWAK BETUL...DARI ANGKAT BIAWAK JADI-JADIAN..SEKSA..

Tanpa Nama berkata...

salam isham.

raya nanti den nak melawat ekau kek kg buleh ko?

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham, saya suka baca puisi ramadhan bro... bestlah.

Petang ni kita bukak puasa sama nak tak bro...


Husin Kg. Baru

Tanpa Nama berkata...

Iya lah... siapakah bewak yg bertuah itu?

Tanpa Nama berkata...

baju apa pun kalau dipakai lanun2 ni rakyat x akan nampak sebab kjadah ni dah dipakaikan grombolan dgn topeng agama...


hidup rakyat..musnah sistem yg mkorupkan agama...

Tanpa Nama berkata...

bro umno bangang...

bewak bertuah tu kita pakai kan baju kuning..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

aku tengok, kartun zunar ni, semiotik dia memang tajam... susah nak lukis permasalahan rakyat proletar hanya dengan satu gambar saja...

syabas zunar... kartun dia dalam gila2 dulu..aku tak paham langsung... tapi zunar masuk aliran baru ni.. memang terserlah skill dia...

Tanpa Nama berkata...

KJ pernah berlakon dengan Namewee tahun lepas dalam drama 15malaysia bertajuk Tambang. Cari la kat youtube. Tengok KJ bawak teksi.