Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 18 September 2010

SEMUA SENYAP MENDENGAR USTAZ KAMAL




MENDERMA LAH KAMU SEBELUM KAMU DI DERMAKAN




nota:
usaz al kamal al hafeez
sedang memberi derma
dalam sebuah masjid di hulu selangor


USTAZ KAMAL DARI MIC DIDAKWA MASUK MASJID - mkini

Ahli parlimen Shah Alam Khalid Samad menyifatkan Umno tanpa syak lagi "berkura-kura", berpura-pura dan memutarbelitkan fakta berhubung isu bukan Islam dibenarkan memasuki surau dan masjid.

Beliau yang juga anggota biro politik PAS juga malah mendakwa pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) dan Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) pula terus menjadi "kesinambungan wadah kepuraan Umno dalam bersandiwara"

Menulis dalam blognya hari ini, Khalid memuatkan kembali beberapa keping gambar, antaranya menunjukkan pemimpin Umno memberikan 'tazkirah'.

Terdapat juga gambar Kamalanathan - yang didakwanya digelar 'Ustaz Kamal' oleh perayu undi Umno semasa kempen pilihan raya kecil lalu - menyampaikan sumbangan dalam sebuah masjid.


KAH KAH KAH

woit… KANTOI… MANTOI…. kah kah kah..

kah kah kah… ADA USTAZ KAMAL PULAK… kah kah kah….

kah kah kah… GEROMBOLAN TAK BISING PULAK… kah kah kah..

kah kah kah… BELIA 4B - BODOH BANGANG BENGONG BAHLUL TAK BUAT LAPORAN POLIS PULAK…. kah kah kah…

kah kah kah... MANA MALIKUL ... TAK ADA FATWA... kah kah kah..

kah kah kah... MUFTI PERAK APA CERITA?.... kah kah kah...

kah kah kah.. JAKIM.. JAIS.. JAWI DAN JAWA.. SENYAP SAJE..TERJAWA KE?... kah kah kah

21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

waktu tu fatwa belum keluar.i belum murka.

amalhaj berkata...

hebat UMno ni oiii! ingat UMno ingat DULU, KINI dan SELAMANYA...
DULU - UMno ade ABANG MIE.
KINI - UMno ade USTAZ KAMAL.
SELAMANYA - UMno ada segalanya.

Tanpa Nama berkata...

ustaz kamal nie dah dapat sijil dari mais dan jais serta di perkenankan oleh sulton.
bukan setakat surau dan masjid dia boleh masuk, semua rumah ibadat agama lain pun boleh dia datang sebab itu negeri sulton yang punya klu ingkar pei negeri lain... ini sulton amat berkuasa tiada yang berani melawan jika murka hingga tujuh keturunan mendapat padah...

Tanpa Nama berkata...

woiii zul nordin...!!!kamalanathan jenis kapiq kategori mana???? kapiq zimmi ke kapiq harbi..???
woiiii mat khusrin...!!!kamalanathan dah mandi wajib ke sebelum masuk masjid?? atau pun tayammun je !!!

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro..

Ustaz Kamal ni dah sunat ke belum?
Kalau belum..raja gopal boleh tolong pancungkan..ha ha ha
Ustaz kamal..dijemput dtg ke musollah kami kat Bdr Putra Permai!! jgn lupa bawak cheque ha!
wakaka wakaka wakaka....

cicit ngah layor berkata...

hoi yb kopiah ketayap. awat diam mcm tikus dh jd bangkai. buat la sidang media bgitau ini crita tipu...palsu....tak betui...aku je yg betui....lurus mcm tangga masjid.

cicit ngah layor berkata...

YB ZUL,cepat panggil sidang akhbar.Bbgi tau 1MALAYSIA,ini putar belit PAS.berita tipu...dusta...dusta...aku sorang yg betul lurus mcm tangga masjid.

Tanpa Nama berkata...

Kah...kah...kah...

"Penis" dah di-picit, mana ada suara keluar ?!

Kah...kah...kah...

Some people have so much respect for their superiors they have none left for themselves.
-: Peter McArthur

Tanpa Nama berkata...

Kah...kah...kah...

"Penis" dah di-picit, mana ada suara keluar !

Woit...!
Mana Zoo Nordin a/l Soil-lek ?
Mana Katak Ali a/l Semin-value ?
Mana Songkok Tinggi a/l Lanzhou ?

Kah...kah...kah...

Some people have so much respect for their superiors they have none left for themselves.
-: Peter McArthur

Tanpa Nama berkata...

ustaz kamal kes lain bro...

Tak baik kutuk dia. Masa dia isi borang nak minta kebenaran raja Gopal. Gopal baru bangun tido.. sangap tak habis lagi. Raja gopal tak perasan main sain aje. Raja gopal memang pantang kapir masuk masjid, surau, madrasah apa aja la.AlmakluM la dia kan kerja JAGA masjid. Aku tau la

Tanpa Nama berkata...

Laki kavita tak murka ke..

Tanpa Nama berkata...

Ustaz Kamal kan dah dapat TAULIAHH dari JAIS.. kah..kah

Tanpa Nama berkata...

apa..lagi bawa gambar g tunjuk sultan selangor...tu....pz jais...keluarkan surat tunjuk sebab pada pengarah jais...kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Ustaz kamal dah sunat ke belum.
kalau lum sunat banyak tahi palat..
nanti tak leh buat tazkirah pasal..

BAU MELANTONG

KAH KAH KAH KAH

Mengoreh bulu idung Rajagopal

kata dulang paku serpih berkata...

ustad kamal tu dah sunat ke belom, kah..kah..kah..
kalau belum kena mandi junob dulu sebelum masuk semejid, kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

kan dia yg panjat masa tampal bocor kat kubah masjid tu...ameno tu tongong sampai tulang itam....

kpd anak2 felda...ayuh!!!lawan penipu zaman berzaman....

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi episod menyebabkan BN merudumkan dalam PRU13 nanti.
Rakyat dah 'fade up' dah.

Tanpa Nama berkata...

ustaz ni takpe masuk mesjid atau surau sebab dia ni lain dari lain... malah bak kata tanpa nama 10:08, ustaz ni bukan setakat boleh langkah keluarmasuk mesjid, berpijak tengah2 gereja, kuil, candi dll pun dia dah dikurnia sijil pengiktirafan melakukannya..
luarbiasanya ustaz ni sedemikian rupa adalah kerana cuma dialah sahaja satu2nya manusia dlm dunia apatah lagi dlm satu malaysia ni, yg dalam dirinya diabadikan sifat2 satu malaysia yg bersifat majmuk berbilang kaum/agama - di mana dia adalah ustaz kamal sebagai seorang melayu/islam hadhari, dia juga adalah mr. alan sebagai seorang cina/kristian, dia pula adalah mr. nathan sebagai seorang india/hindu, malahan dia juga adalah miss mala sebagai seorang perempuan india!
kalau tak percaye dengan kepelbagaian ustaz ni, tanye saje pada ustaz al-malikul muhyi al-sembabi...
kalau masih tak percaye, pergi saje website beliau sendiri dan lihat dlm laman sesawang beliau itu tertempel sijil pengiktirafan edisi khas oleh universiti ternama di australia!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

mat sembab kata nama mamat ni bawa mesej 1 malaysia, kamal- mealyu, alan-cina, nathan- india.... haru betul dapat tpm cam ni.

Tanpa Nama berkata...

Bangun lah BANGKAI BANGKAI
yang buat komen masa yb DAP masuk surau dulu..buat sikit komen..
tentang si KAMAL ni...
Apasal TELO dan BIJIK dah hilang ke?
BARUAH PUNYA BANGKAI...

Tanpa Nama berkata...

Pe le kau ambil gambar sila lawat GAP gambar kalam dari belakand cuma divaranda luar surau sahaja ...bukan macam DAP masuk tak pakai tudung diruang solat.....fitnah kau dah terjawab bodoh