Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Oktober 2010

ANAK MUDA BERSEDIA - DUNIA INI AKHIRNYA MILIK KAMU




BARU BUAT STADIUM



nota:
buat jalan - jalan runtuh
buat rumah - rumah runtuh
buat jambatan - jambatan runtuh
buat stadium - stadium runtuh

nak buat loji nuklear ?
kah kah kah

sila ambil pasport dan pindah ke acheh
lagi selamat kah kah kah


LOJI NUKLEAR CHERNOBYLL YANG RUNTUH



KAWASAN PERKAMPONGAN YANG DI TINGALKAN




KOTA CHERNOBYLL DITINGGALKAN



MANGSA LOJI NUKLEAR






ANAK ANAK JADI MANGSA




AWARD FOR NUCLEAR PLANT AS EARLY AS 2014 -mkini

If the Economic Transformation Programme (ETP) is to be followed to a tee, the contract for Malaysia's first-ever nuclear power plant will be awarded as early as 2014.

This is in order to ensure that the twin unit power plant begins operations in 2021.
According to the ETP timeline, which is “still under development”, all studies will be completed by the end of next year, while planning will be concluded by the start of 2013.

However, procurement work will start midway into 2012, while construction in earnest will begin in 2017.]


ANAK MUDA DUNIA INI AKHIRNYA MILIK KAMU



nota:
rakyat malaysia tidak banyak pilihan
mampoos terbakar oleh bahan radio aktif
atau menghumbankan gerombolan dari tampok kuasa

loji nuklear ini telah di haramkan oleh kerjaan selangor
apa langkah kerajaan kelantan
apa langkah kerajaan kedah
apa langkah kerajaan pulau pinang

kawasan yang akan dipilih nanti
pasti berhampiran dengan sungai
air digunakan dengan banyak dalam loji ini
maka kawasan di tepi sungai perak
kawasan di tepi sungai pahang
akan menjadi sasaran

air ini juga perlu dialirkan kan keluar

ini amat baik sekali
kalau di sungai pahang maka ikan patin
akan menjadi besar berkali kali ganda
kalau di sungai perak maka ikan keli
akan membesar seperti anak buaya kah kah kah


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pak cik felda ingat loji nuklear ni kilang aiskerim mongolia

Makcik felda pulak ingat loji nuklear ni kilang air batu

Bila dengar cerita ni
aku terus muntah

Tanpa Nama berkata...

ade jugak org nk bekap menara 110 tgkat kan.. ish2..

http://lensarosak.blogspot.com/search?updated-max=2010-10-24T19%3A57%3A00%2B08%3A00&max-results=2

Sudin berkata...

Tiada jalan lain melainkan humban saja lanun gerombolan.

KOMISEN,RASUAH,
Dalam kepala otak mat monggol ini tiada lain duit dan burit.

Apa salahnya tunjuk contoh bahawa ianya selamat.....
Woit....!Mat monggol lu pergi ke CHERNOBYLL tanpa pakaian,tanpa seluar dalam,minum air di perkampungan tu kendian balik kesini.
Lagi baik bawak bik mama,mahafirauan, geng songkok tinggi dan presidennya sikatak moga-moga lepas minum air di CHERNOBYLL boleh menyehatkan badan dan panjang umur hingga 400 tahun.

Udah tak peduli nasihat orang....
menipu,telan kemudian lingkup...!

Tanpa Nama berkata...

Negeri pakatan tentulah takleh buat, tambah lagila kelantan. Buat je kat putrajaya. Biar puak2 BN ceduk radiasi tu ari2, untung2 dapat transform jadi beruk.

Pakwe Tiz Zaqyah berkata...

check tiang rumah ko syam..takut2 nanti runtuh..mana tau kontraktor nya pun ada bau2 UMNO... ahahahahahahahaa jelebu ni..area2 rais anak yatim..ahahahaha

Tanpa Nama berkata...

seronok juga mung nanti
dapat main bom nuklear
bawa masuk kat kelab malam ETP

budu punya piem

Tanpa Nama berkata...

mintak-mintak cucu cicit org amnu ni cacat le kena bahan nuklear

Tanpa Nama berkata...

kimak najis ni nk bg rakyat mati ke,pastu hng perintah malaysia ye,cibai lu

Tanpa Nama berkata...

komen di sini.
kenapa ayat ayatnya persis macam isham?
Jangan terpengaruh ngan isham.
Isham tak suruh pun orang terpengaruh ngan dia.

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak badan macam bik mama, mandilah di sungai Perak.

Tanpa Nama berkata...

Saya sebagai jurutera profesional yg berpengalaman dlm bidang penjanaan & penghantaran elektrik mengesahkan bahawa teknologi nuklear adalah sangat selamat, murah & bersih. Stim & air yg dikeluarkan dari loji nuklear juga adalah bersih...cuma orang yg tidak berpengetahuan dalam bidang sains akan menuduh sembarangan tentang 'pencemaran nuklear'.

Tapi saya tetap tak sokong teknologi nuklear di Malaysia kerana 3 sebab:

1. Kerosakan loji nuklear yg disebabkan oleh peperangan & bencana alam.
2. Sekatan politik & ekonomi oleh kuasa-kuasa besar dunia.
3. Rasuah yg mungkin menyebabkan kualiti loji nuklear menurun.