Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Oktober 2010

EEEE MEMANG KAKI TIPU




EEE TERBONGENG






nota:
untuk tipu orang melayu di pulau pinang
eee telah membuat sakeping surat tipu
surat ini cuba menunjukkan duit bantuan negeri pulau pinang
ini haram

sayangnya eee ini tak berapa pandai menggunakan
bahasa melayu - ini kerana eee menggunakan
bahasa pundek warkrak dengan kaum keluarga dirumah

perhatikan betul betul surat ini
banyak ejaaan bahasa melayu yang salah
termasuk MEMBASIMI

adalah dinasehat agar para eee agar pergi
berjumpa dengan dwwasan bahasa dan minta
dibuat kelas bahasa melayu tambahan untuk
pelajar eee dan panggil program ini
eee-elek melayu kah kah kah



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sekali pandang nampak macam 'Sijil Muflis' ADUN K.Nerang jer...kah kah kah kah

Masih tak nak mengaku Muflis...kah kah kahkah

Walhal nak pergi luar negeri dah tak boleh. Imigresen akan perambat balik...kah kah kah kah...Muflis mana boleh keluar negara

Cepat la mengaku muflis, boleh Melayu K.Nerang terima projek segera.

Tanpa Nama berkata...

aku rasa eee dengan kau isham 2x5 je kalau bab typo nih kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Api kereta

Tanpa Nama berkata...

Apakah pemeriksaan anus Saiful lebih rumit daripada operasi jantung Ibrahim Ali bypass?

Tanpa Nama berkata...

jahatnya 'eeeeeeeeeeee' !!

ha ha ha berkata...

Bro Isham..

Ku Li tak berada di Pusat penamaan Calon Galas???

Adakah Calon Galas Pilihan Ku Li???

Atau Calon Pilihan Bik Mama ..ha ha ha..

Mungkin Ku Li boleh jawab...ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

ini kerana eee menggunakan
bahasa PUNDEK WARKRAK............kah.kah..kah...kah
best kau hahahahaha PUNDEK

Tanpa Nama berkata...

sapa2 org tua amno yg pecaya surat ini, sila masuk sekola tadika balik

belajar cara2 nak tulis surat wasiat dengan betul sebelum mati

jangan jadi bangang

Enche berkata...

orang tua tue semua bila nak mati diorang sebut UMNO sebelum hembus nafas terakhir

Orang Kelawar berkata...

Pekima(Persatuan Mamak)sudah menjadi suku sakat UMNO.Jadi suruh saja mamak-mamak yang ada dalam UMNO selama ini berambus ke Pekima.Azeez,Rizal,Mahathir dan yang sewaktu dengannya.Biakpi dema berlawan dan berentap rebut jawatan dalam Pekima.Mahathir atau Mukhzani jangan harap dapat jadi presiden la.Azeez pula jangan harap jadi ketua putra la.Ketua Sayap Tambipun payah nak dapat.Rezal pulak mungkin tubuh serpihan Pekima untuk jadi ketua.Dalam UMNO bolehla tipu orang Melayu sebab ramai tak reti nak berfikir merentasi survival masa depan Melayu.

Tanpa Nama berkata...

ini jo kerje UMNO dan BN selama ni... ada SIJIL PENERBANGAN MALAYSIA, dah cukup la nak buat bisnes2 surat bodoh cenggini..

Baik amik upah keje bodohkan orang ramai isi borang kat Pejabat Tanah... ISI 10 borang pertukaran hakmilik tanah unuk 8-10 geran, dah boleh charge RM500 sehari!!! Ini kerje kowtim dengan orang dalam pejabat tanah.. kerje menipui orang2 kampong yang tak reti nak isi borang.. kalo isi borang sendiri, dikatakan itu salah, ini salah... kene ulang beli borang RM10-25... cibai la bekas2 pekerja gomen ni... sehari dia boleh isikan borang sebanyak 50-100 borang pertukaran hakmilik tanah... buta2 jer sehari pendapatan dia RM2500-5000.. Lumayan siot!!! Peluang pekerjaan nih untuk lepasan SPM - Sijil Penerbangan Malaysia!! Kalo dulu, RM40 jer semua sekali charges dia.. sekarang sudah melampau2 charges dia.. charge ubah hebah nama satu geran sudah RM200-400... wow.. bisnes2 gomen ni, memang besh!!! membodohkan orang ramai sajo kojo dier!!!