Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 18 Oktober 2010

BERITA SEDIH DARI PEMBACA





SELAMAT KAN SELANGOR



nota:
nasib baik toyo
sudah rembat penyapu awal awal lagi
kalau tidak susah nak bekerja
menyelamatkan selangor kah kah kah






ROAD SHOW SELAMATKAN SELANGOR


Nampaknya warga Selangor amat degil.

Pasal mereka mereka tidak mahu
turun mendengar ceramah untuk
menyelamat kan Selangor.

Penceramah cukup unggul dan hebat-hebat:
Datuk Satim Diman
Datuk Paduka Lokman Adam
Datuk Seri Senatak Mohd Ezam
Ketua Wira Perkasa
Datok Mat Bushro

Ceramah ini membuktikan UMNO perlu di selamatkan... Walaupon di sebut VVIP sebagai para Pahlawan umno yang hadir pada malam itu namun, kehadiran penonton membuktikan umNO masih sakit dan perlu di selamatkan.


nota:
berita dan gambar diterima
dari mat gerombolan sendiri
yang gagal mendapat projek
menyediakan beg ketika persidangan
gerombolan minggu ini kah kah kah


nota:
apakah ini yang dimaksudkan
oleh rosmah mansor sebagai oku?
kah kah kah



GAMBAR SEDIH LAGI SAYU



ROSMAH MINTA MASYARAKT DAMPINGI OKU - berita hairan

2010/10/18


KUALA LUMPUR: Rosmah Mansor, meminta pembuat keputusan pada peringkat organisasi termasuk guru, pembimbing, ahli keluarga dan masyarakat yang masih belum mendampingi orang kurang upaya (OKU) supaya mula berbuat demikian.

KAH KAH KAH


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itu gambar ceramah belum start..sbb tu tak ramai lagi..apa daaaaaa

mosabit berkata...

OKU 1 original OKU...

yg ini OKU 2 = Otak Kurang Upaya...

OKU 2 ini khas untuk OKU 3 = Orang Kuat Umno....

kah kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/MuhyiddindianugerahUlulAmriKeempatSilatLincah/Article/index_html

cicit ngah layor berkata...

Teman ni nak tergelak pon ader,sedih pon ader biler ditengok jumlah kehadiran yg dtg mendengor ceramah VVIP tu.Tg teman nak tergelak tu,sebelom ceramah,dah ghioh heboh dicanang kononnyer puluhan ribu akan hadir nak dengor.Ghopernyer tak ader sambutan,org seghonok dengor mike tyson lagi.. dr dengor VVIP yg bercakap berdegor2.Yg sedihnyer org kuat no 2 selangor tak lamer lagi nak kener tendang...tak bulih diharap lansong.Duit habih,penyokong tak datang.Siap sedier ler buat bahtera,bawak pengikut berlayor kenegeri lain..

Tanpa Nama berkata...

" OKU 1 original OKU...
yg ini OKU 2 = Otak Kurang Upaya...
OKU 2 ini khas untuk OKU 3 = Orang Kuat Umno....
kah kah kah kah kah kah kah ".

OKU 4 : Organisasi Kroni Umngok...


-URKO

Tanpa Nama berkata...

woi anon 10:36

komen nak penyejuk hati la tu..

ceramah belom start ape pulak..dah start la tu,kalau x,buat ape tercongok kat dalam khemah tu..

kalau belom start,pukul berapa nak start??,tu macam dah malam sangat dah tu..dan yang lain2 pergi mana??,x kan belom sampai lagi,kata ceramah ni hangat sangat..

Tanpa Nama berkata...

jumlahnya lebih kurang emak bapak yg datang mesyuarat pibg kat sekolah teman

din kaki lutu dreba berkata...

ezam kotak yang bagi ceramah
patot la tak ramai

ezam kotak bole bagi apa
bole bagi duit ker?
bole bagi projek ker?
bole bagi jawatan ker?
bole bagi kerja tetap ker?

bagi lanc** bole la

Tanpa Nama berkata...

oku ni kan projek permata,ahh ni sume perabis boreh ni...OKU tu maksudnye AKU ANAK BADAK,ok ke TT..kah kah kah,hentam sj laaa