Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 18 Oktober 2010

SILA HULUR KAN BANTUAN




ROSMAH MINTA MASYARAKT DAMPINGI OKU
– berita hairan

Rosmah Mansor, meminta pembuat keputusan pada peringkat organisasi termasuk guru, pembimbing, ahli keluarga dan masyarakat yang masih belum mendampingi orang kurang upaya (OKU) supaya mula berbuat demikian.

Rosmah berkata pendedahan kepada semua pihak mengenai OKU termasuk kanak-kanak amat penting bagi memastikan usaha mengenal pasti keperluan khas mereka terutama akses kepada pendidikan lebih jelas.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



nota:
patut lah tak ada
berita bergambar
dari monte carlo
rupa rupanya ramai oku




KESIAN MINAH OKU - TAK ADA KEPALA TAK ADA KAKI

















MINAH INI BETUL BETUL OKU


















SEORANG LAGI MINAH OKU


nota:

gambar diambil dari laman:
ruang bicara pria malaya blogspot.com
sila layari untuk melihat lebih ramai oku
kah kah kah


6 ulasan:

mosabit berkata...

itu laki najis lah OKU versi baru..

dia masuk versi OKU - Otak Kurang Upaya..

nak buat macamana tu?..

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

cikgu sekolah nak bantu oku macamana?

duit kat sekolah dah tak cukup
duit nak beli barang oku dah tak ada
duit tambang cikgu nak g tengok oku dah tak ada
duit sekolah oku makin tipis

semua duit sekolah dah g kat program pemata
program pemata tu sapa punya?
bik mama punya

pemata punya hal
cikgu tak ada elaun perjalanan

buat apa nak belek oku
baik balik humah dan tido
duit gaji pon tak abis

tanya bijan
nak bantu oku ke nak buat bangunan seratus tingkat
apa bijan jawap

Tanpa Nama berkata...

apa rosmah sibuk-sibuk nih
agaknya tak nengok tv kot
kan dah ada tv tigasuku dan bersamamu

HantamSajaLahLabu berkata...

Kalau gedebab pun kategori OKU jugak.

Tanpa Nama berkata...

haha ni OKU lain..
ni OKU orang kurang ugama..
islamic jadah apa hahaa

Tanpa Nama berkata...

gemok cm anak badak sm cm OKU gk..he he he malu nk sbut