Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Oktober 2010

BERITA SEDIH PAGI SENIN




TUAN SENATAK MAT EZAM SEDANG BERAPAI API BERPIDATO




SETIA TIDAK BERGANJAK GANJAK



nota:
rapat rapat umum sedang panas dan
bergerak cergas dalam usaha untuk
merampas kembali dari pakatan rakyat.

senatak mat ezam malam kelmarin di bukit gantang
telah berpidato dengan gagah berani
mat ezam telah berjaya membocorkan
kesah kesah lampau beliau ketika
beliau telah berjaya ditipu oleh anwar ibrahim.

rapat umur ini telah di warna warni
dengan kehadiran beribu ribu kerusi
yang tidak berganjak duduk setia mendengar
pidato mat ezam yang berapai-api kah kah kah


16 ulasan:

harris berkata...

kah kah kah!x sangka gua sampai sekeji mcm tu skali senatak mjadi pencacai gerombolan..dah xde maruah mamat senatak nih!

mosabit berkata...

perhhhh...memang berapi sioll....

mat senatak ni memang gagah macam naga...mulut kuar api...terbakar semua orang yg hadir yg tidak terkira ramainya...

ini disahkan oleh seorang buta huruf yg di tugaskan untuk mengira...

penat lah macam ni.....

kah kah kah kah kah kah ...

tahkul berkata...

cakap pasal sampah. anjing pun tak lalu.

Tanpa Nama berkata...

Nasib baik senatak dapat duit yang memberi dia motivasi untuk melalak nonsense demi nonsense, rasa malu dia sudah tak ada lagi kerana tiada audienspun dia terus melalak dan tidak disedarai gerombolan sudah berjaya mengupahnya supaya memporakperandakan PR/PKR/AI tapi tak berjaya, tapi tak berkesan, tapi tembak pistol angin, tapi jilat gerombolan....kesihan...kesihan, aden kalau beri ceramah kalu tak ada orang melainkan kerusi den terus pencen!

Tanpa Nama berkata...

Hiba sungguh aku dengo cite kau skang ni Ezam.. yang sudah tu sudah la.. Kok ye pun ko nak cari makan.. tolong le kesian kat kerusi-kerusi tu..

UMNO Bongok berkata...

bodohnya senatak ni.. bala Allah telah datang kat diri sendiri pun, masih tak sedar2 lagi nih.. mau kene panah petir ka baru nak sedar!

Tanpa Nama berkata...

Aku cadangkan umno selain sayap pemuda dan puteri,

tambah satu lagi sayap,


SAYAP KERUSI

apottyle berkata...

tt,
kesian tengok senatak ni.. tapi takpe.. kerusi-kerusi tu setia mendengar..
woitt.. kerusi.. dengar la ucapan berapi senatak tu sampai pagi.. kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Apasal dua baris depan tu Eeeee je?

hazeim berkata...

apa yg bule dikatakan hanya ketawa shja..hahaha..tapi senatak bule duit byak kot..walaupun x berapa ada org dgn penuh smngat dia berceramah..

Tanpa Nama berkata...

Woi Ezam, lancau la lu... takat nak ceramah kat 2 - 3 kerat pun nak pakai mic ke? Apasal? Yang 2 - 3 kerat tu pekak badak ke hapa? Ehh badak plak.. kang terase plak Bik Mama.. tak yah pakai mic.. membazir letrik ajer..

Orang Kelawsar berkata...

Senatak ezam ni,tak terpakai cakapnya dah.Dulu ditipu Anwar sekarang ditipu Najib.Tak lama lagi ketua cawangan dikampung kampung pula menipu dia.Hidup asyik kena penipu aje la senatak ezam.Memang betulla bidalan orang tua-tua,kalau hidup menipu akhirnya kena tipu.Malang sangat sangat bagi Senatak Ezam dia di tipu awal dan akhir.

Tanpa Nama berkata...

kerusi2 tu cuma jelmaan sahaja... tunggu bila PRU..kerusi2 ini akan mengundi BN...TT jgn pandang remeh kehadiran kerusi2 di setiap ceramah Ezam

Tanpa Nama berkata...

hohh....ramai sungguh yg datang ni....
yang duduk2 kat kerusi tu pun mungkin orang2 yang pasang khemah tu..kesian ezam

Tanpa Nama berkata...

lori tu sewa berapa ringgit?

hafszach berkata...

Korang semua jgn gelakkan ezam mat nok tu...

Korang cuma nampak kerusi kosong tu jerr..

Pada hakikatnya ramai makhluk yang duduk kat kerusi tu..cuma dari pandangan mata kasar memang kita tak nampak...

Ezam mat nok tengah berceramah dihadapan hantu2 yang akan mengundi pada PRU 13 nanti..