Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Oktober 2010

UJIAN UNTUK MELIHAT BANGANG ATAU CERDIK WARGA GALAS




HANYA SEORANG BOMOH DARI UNIVERSITI MALAYA



nota:
satu ada ijazah doktor perubatan
satu lagi ada sijil spm
mana agkanya yang
lebih bijak
menipu orang
ramai kah kah kah


DENGAN BANGGANYA ADA SPM


SIAPA ANAK MUDA INI ?


nota:
kacak berani
turun ke jalan raya
bukan duduk diopis isi
borang beli saham kah kah kah












KENAPA SATU SAHAJA




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT jawapnya "tidak sepasang" bermaksud geroblan sudah bagi dua atau tiga..rakyat sudah bosan jadi buang sebelah..O LOL.

Sedinya tinggal satu..he he he

shahmetal berkata...

muka macam nak mengayat awek separuh bogel kat facebook je

kahkahkah

adui poster pemilihan calon pon dah dirogol

Tanpa Nama berkata...

TT, kalau nak jawap tak sepasang ni rasenye kena dengar lah dulu lagu 'Sembilan Budak Hitam'. Dengar lah lagu ni sampai abis. Insya Allah last skali tau le jawapan nya.

looes74 berkata...

Hisham,
Beware of BN's campaign. Focus on issues. BN want us to attack the candidate's credibility. Remember Bagan Pinang

Tanpa Nama berkata...

Bro.. kasi tau ler apasal kasut tu sebelah jer... saspen ler.

Tanpa Nama berkata...

mana satu kasut lagi?
= kat jubor sipol

(pukimak betul soalan ni. budak teror sejarah pun boleh fail)