Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Oktober 2010

INI SIAPA PUNYA KERJA




DARI FB ZUNAR KES ANWAR:


1. KANTOI: (10 pagi) Tiga yang jadi saksi kerajaan -- Dr Mohd Razali Ibrahim, Dr Siew Sheue Feng dan Dr Khairul Nizam Hassan menyatakan laporan perubatan pertama dibuat pada 13 Julai. Karpal Singh mengemukakan kepada mahkamah laporan perubatan pertama dibuat oleh doktor2 tersebut ialah pada 28 Jun. Mahkamah tangguh.

2. LAGI MAHU TIPU: (12.30 tengah hari)DPP Mohd Yusof memberitahu mahkamah, mereka akan kemukakan laporan pertama oleh 3 doktor2 itu, tapi yang tidak ditanda tangani. Karpal menegaskan semua doktor2 itu telah menandatangi laporan itu. Karpal mahu laporan yang ditandatangani. Mahkamah tangguh esok






CARI BUKTI BETUL BETUL




nota:
besar kemungkinan
dalam lubung jubur
ini akan ditemui surat
akhit teoh beng hock kah kah kah






KES LIWAT : ADA LAPORAN PERUBATAN AWAL KE ATAS SAIFUL, KATA SAKSI
- minsider

KUALA LUMPUR, 25 Okt — Pakar bedah Razali Ibrahim hari ini mendedahkan terdapat laporan perubatan awal berkenaan aduan Mohd Saiful Bukhary Azlan - sekali gus mengejutkan Mahkamah Tinggi yang sedang mendengar kes liwat melibatkan Ketua Umum Pakatan Rakyat Anwar Ibrahim.

Peguam Cara Kanan II Datulk Yusof Zainal Abiden juga kelihatan terkejut dengan keterangan Razali.

“Ini kali pertama saya mendengar perkara ini,” kata Yusof ketika prosiding pagi ini.

Ketika disoal balas oleh peguam utama Anwar Karpal Singh, doktor itu berkata, terdapat laporan awal yang memperincikan pemeriksaan perubatan ke atas Saiful yang dibuat antara 28 Jun dan 13 Julai 2008.

Pada 13 Julai, Razali dan dua rakannya dari Hospital Kuala Lumpur (HKL) - Dr Khairul Nizam Hassan dan Dr Siew Sheue Feng — telah menyatukan nota-nota pemeriksaan mereka ke atas Saiful — yang telah pun diketengahkan di mahkamah sebagai bukti kes.

Bagaimanapun Razali berkata beliau tiada laporan itu dengannya buat masa sekarang.

Justeru, Hakim Datuk Zabidin Mohd Diah mengarahkan prosiding ditangguhkan sementara bagi membolehkan Razali mendapatkan dokumen kontroversi itu daripada HKL.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… BENG HOCK … ADA TULISAN AKHIR…. kah kah kah..

kah kah kah… TETIBA TERJUMPA SURAT AKHIR DARI BENG HOCK…. kah kah kah..

kah kah kah… MALAON INI RUPA RUPANYA…. TELAH DI PERIKSA LEBIH AWAL…. kah kah kah..

kah kah kah... BUKAN SURAT AKHIR.. TETAPI LAPORAN AWAL... kah kah kah

kah kah kah… TUAN HAKIM PUN TERPERANJAT….BILA DENGAR... kah kah kah..

kah kah kah… TAK TAHU SIAPA YANG PEREKSA AWAL..…kah kah kah

nota:
skrip terus berubah ubah
z. lokman pun tak buat
macam ini kah kah kah

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ni laporan awal yang terakhir ke akan ada lagi lepas ni....hehehe

Atau nota terakhir yang terawal...macam2 nthaler labu.

Apsal la ko ngok sgt, cakap le awal2, apa punya tur punya DR

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah!
Melayu bodoh ditipu lagi, perbicaraan kes liwat 2, berkisar dalam lubang jubur.
Para doktor terpaksa menipu kerana nak jaga lubang jubur supaya sentiasa boleh kemut, bercakap pula berbelit-belit supaya perut buncit biar yang dikemut memncut keluar melalui lubang jubur.
kah kah kah!
Selepas ini kalau rakyat melihat para doktor kerajaan seperti lubang jubur jangan marah.

Para pendakwa yang hebat-hebat berpusing-pusing dan beralih-alih kedudukan dan hujah supaya lubang jubur mereka boleh disumbat dengan sempurna. Kerja mereka hanya untuk membuktikan jubur SheikFool berlubang kerana diradak Anwar. Mereka tak kira apa hukum apa hukum hakam dan kesan moral, yang penting lubang jubur SheikhFool. Sedangkan semua orang tahu, bahawa lubang jubur SheikhFool memang telah berlubang sejak lahir.
kah kah kah!
Selepas ini kalau rakyat melihat para pendakwa di mahkamah seperti lubang jubur jangan marah.

Kumpulan pembela pula, menggunakan sepenuh tenaga dan kajian untuk membuktikan bahawa jubur SheikhFool telah berlubang dari asal. Ini terbukti apabila SheikhFool mengemut lubang juburnya setiap pagi untuk membuang taik.

KAMI RAKYAT MALAYSIA ADA HAK UNTUK MELINDUNGI ANAK KAMI DARI DIPERTONTONKAN DENGAN PEMBICARAAN YANG LUCAH.
Anak-anak kamu memang patut menjadi anak jahanam, kerana bapa mereka kaki perosak alam.
Amiiiiiiiiiiiin.

sunsnake@budakbalun berkata...

uweekkk!! shilako punye bro sham!
gambo ini diletaknyerrr!!!

wakakakakak!

stylo!

Tanpa Nama berkata...

Alaa ko ni TT. Ko buat lagi. Dah naik geli aku nak datang blog ko ni, asyik2 gambar2 ***. ><

Datuk berkata...

kah kah kah ..nak pecah perut pun ada
skrip paling hebat abad ini..
hebat! meletoop! .. banyak kejutan!
cakap jer laporan palsu ..senang cite

neh bila nak abih neh ..
asyik tangguuuuh jer ..
buat skrip baru ker ..
suh Rosmah jer wat skrip tu ..
sure pecah panggung ..kih kih kih

Tanpa Nama berkata...

babi.gambar lubang anus..hahaha.cilakak.pasni budak budak gay syok nak usha TT punya blog..haha

Tanpa Nama berkata...

Hakim babi. Patut dah lama gugur kes.

din kaki lutu dreba berkata...

macam lagu kekasih awal dan akhir nyanyian jamel abduleh

serupa lagu noktah terakhir nyanyian alicat

macam mana boleh tersasul macam tur?

abis apa cerita sumpah laknat hari tur?

jubor betol budak tur

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

STANDARD DOKTOR MALAYSIA

kalu tak pinda hilang jawatan
kalu pinda tarikh pun terpinda sekali

mana beli title dokter tu!!!!!

dulu ada propesor kangkong
sekarang timbol dokter kangkong pulak

**mat mongol makin gelisah
sebelah kaki dah tekeluar putrajaya

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni ada surat baru terkeluar dari lubang jubor shitfool

surat ini telah dijumpai oleh izam katak

Tanpa Nama berkata...

bro TT,
biase le tu.dah name pun malaun ....kalu ade gambar malaun semua tu tolong publish la kat sini.nak cam muka semua malaun tu.

Tanpa Nama berkata...

kesian kat dokter tu..sokong lagi BN..tak pepasal jer naik turun mahkamah memalukan diri sendiri..

Tanpa Nama berkata...

Ingatkan umno tak ada masalah nak menang kes ni...tapi tak yakin lagi.
Pendakwa dan hakim dah boleh jadi 'pelakun' buat-buat terkejut.

Tanpa Nama berkata...

astaga....

mendelah mu ni bro...

takde seni langsung...

letaklah gamba bkias2 sikit.....

uwekkk...kau buat putrajaya dn satu msia tak lalu makan ari ni kau tau...kahkahakkh

Khun Pana aka johanssm berkata...

Itu bukan hakim babi..
Itu ialah Hakim AssHole.

Tanpa Nama berkata...

nota yg terakhir ini
cukup ku mengerti
firasat mu terhadapku
semuanya... benar...
-alleycats-

UMNgOk: ini nota permulaan NP
Rakyat: oh
UMNgOk: ini nota awal NA
Rakyat: ohhhh...
UMNgOk: ini nota terawal NT
Rakyat: ah?
UMNgOk: yg ini nota pra-terawal NPT
Rakyat: ahhhh...
UMNgOk: yg ini pulak nota prisiding (preceding) pra-terawal NPPT
Rakyat: eh?
UMNgOk: yg ini pulak nota permulaan prisiding pra-terawal NPPPT
Rakyat: aik??
UMNgOk: dan yg ini nota awalan prisiding pra-permulaan NAPPP
Rakyat: hishhhh!!! kami sebagai hakim nak buat keputusan! nah! ambik kau nota terakhir dari kami seluruh rakyat malaysia!!! (kertas undi prk galas + prk batu sapi + pru13)

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

sifirnya mudah...
kalau diri betul dan benar, asyik tangguh buat apa?

Kah kah kah Lawan tetap lawan kah kah kah
kah kah kah liwat tetap liwat kah kah kah..

kah kah kah natang bewook kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

setan mereka ni sume..bapak setan,jahat gila babi

Tanpa Nama berkata...

bro hisham.. kalo boleh kurangkan pic macam tu.. walaupun lawak.. tapi nanti takut orang lain gunakan ID entry ni untuk flag blog bro.. diorang ada reason untuk flag base pada content yang tak senonoh..

peminat tukartiub