Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Oktober 2010

JAGAN LUPA TARIKH TUKAR TIUB




nota:

dijemput semua datang
untuk mendengar pandangan
terkini terbaru dan ternow
dari tukar tiub !



RABU INI TUKAR TIUB DI DEWAN PERHIMPUAN CHINA KUALA LUMPUR


(sila klik untuk senang dibaca- jangan jadi bangang)




TUKAR TIUB DI DEWAN PERHIMPUAN CHINA KUALA LUMPUR


TUKAR TIUB DI KLUANG PARADE JOHOR


nota:
menjemput semua yang cool datang
menjemput semua yang subversive hadir
menjemput semua yang counter culture datang !

yang skema
yang berbaju batuik berlengan panjang dan berperut gendut
sila jangan datang kah kah kah

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Beritahu kawan2 datang ramai-ramai

Jangan melepak kat Bahagian tahu TELAN jer...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

BREAKING NEWS...PECAH BERITA...

source: malaysian insider

Karpal says he is referring to another report prepared & signed by all 3 HKL doctors between July 13 & 28.

DPP Yusof says only July 13 report is available

Karpal insists there was another report that exists between June 28 2008 when Saiful went for HKL check-up & July 13 2008. ..

Judge calls for recess. Ask parties to do a check over status of alleged report.

dpp kantoi...

Tanpa Nama berkata...

pakcik TT..

ari sabtu ni 30hb 8.45mlm kat stedium bkt jalil..

nogori sombilan lawan kelate bolasepak pela malaysia...

nogori main tu..

Tanpa Nama berkata...

Calon Barisan Nasional di Galas, Batu Sapi wakili 1Malaysia - berita hairan

kahkahkah... bn dh nak tersungkor d galas kahkahkah

satu kali pun nama calon PAS d galas tk d sebut dalam artikel panjang berjela tu. kahkahkahkahaa. ayuh, kasi tumbang bn upko.

Tanpa Nama berkata...

'(sila klik untuk dibaca-jangan jadi bangang)'
nak tambah cket...'jangan jadi bangang MACAM UMNGOK'

Pakwe Tiz Zaqyah berkata...

apsal buat kat dewan perhimpunan cina?? apsal tak buat kat dewan perhimpunan melayu tak pun keleng.???? ahahahahahaahhaa

dewan perhimpunan melayu badigol=PWTC

Tanpa Nama berkata...

aku yang perot boroi dan tak pakai baju batik lengan panjang,hanya pakai tshirt jerr....
buleh pergi tak....hhehehehehehe

Tanpa Nama berkata...

gerombolan baju batik berlengan panjang perut gendut tue adakah geng2 salah seorang calon timbalan presiden?

KTB berkata...

'(sila klik untuk dibaca-jangan jadi bangang)'

Teringat pulak Bro, masa ucapan penutup Najib kata dia tanya Rosmah apa erti bangang.

Cuba teka siapa yang bangang?