Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 5 Oktober 2010

BETUL KE BERITA DADAH INI ?





KERAJAAN LANGIT AYAH PIN




nota:
segala dadah yang hilang
dari balai polis - semuanya
di rembat oleh pengikut kerajaan
langit ayah pin kah kah kah







2 WARGA INDIA CUBA SELUDUP DADAH DITAHAN – berita hairan

Polis menahan seorang penyelia teknologi maklumat warga India selepas cuba menyeludup 5.8 kilogram (kg) dadah jenis syabu bernilai RM1.45 juta di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), Sepang, Jumaat lalu.

Lelaki berusia 27 tahun itu ditahan jam 8 pagi selepas gerak-gerinya dilihat mencurigakan ketika menolak troli mengandungi satu kotak sebaik tiba dari Banglore, India.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Selangor, Asisten Komisioner Nordin Kadir, berkata polis yang memeriksa kotak dibawa suspek menemui 28 paket plastik dadah yang disembunyikan di kiri dan kanan kotak bagi mengelirukan pihak berkuasa.

Sehari sebelum itu, seorang tukang jahit warga India ditahan selepas menyeludup 4.9kg dadah ketamin bernilai RM135,000 dengan menyembunyikannya dalam sembilan bingkai gambar dibalut pembungkus hadiah.

KAH KAH KAH

nota:
kita tunggu dan lihat
apakah dalam kes pertama
dari 5.8 kilo syabu tetiba
menjadi 400 gram.

mustahil?

timbang punya timbang sudah short kah kah kah
buang kes kerana tenikal
ini sering berlaku

mustahil?

tak mustahil kerana
di sekitar sepang banyak
pengikut ayah pin yang
boleh ghaib dan


6 ulasan:

eszol berkata...

kah kah kah

ni semua kerja nak selamat tokan dadahla ni

NI CERITA PAREAMESWARA MELAYU!

Tanpa Nama berkata...

nama mamat tu nordin kadir ke nordin kadri hampir nak sama je... dadah tu nanti dijumpai di negara amerika latin uruguay ke columbia ke, kita yang supply kat diaorang bukan sebaliknya..kah..kah,.,

UMNO BODOH berkata...

Wow..banyaknya melayu celup datang bawak dadah...kahkahkah

Lepas buang kes..boleh buat IC pru13 boleh mengundi grombolon...kahkahkah...grombolan boleh..kahkahkah

Apalah bala jadi orang melayu..kena bodohkan dengan melayu celup..kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Awak..awak..

Adakah kes berkaitan dengan kes ini:

http://www.asiaone.com/News/AsiaOne%2BNews/Crime/Story/A1Story20090504-139032.html

Kalau benar berkaitan dengan kes ini..

Kesian Polis yang tahan dadah tersebut sebab dia tolak Rasuah masa tahan Lori tu sebab ikut ceritanya Polis tersebut menolak tawaran rasuah dari Pemandu Lori Tersebut..lagi satu ..kenapa seorang sahaja yang didakwa sedangkan 3 orang di tahan didalam lori tersebut????

Kalau kes Anwar boleh pinda-pinda tarih...awak rase kalau 700kg dadah tu pinda pertuduhan jadi 500kg dadah tak boleh ke??? Sebab yang penting Dadah tu ada kat situ bukan kat tempat lain..Buat bicara-dalam bicara camana dadah itu hilang. Lain la kalau Lapuran Kimia kata itu bukan dadah..tu kira lain kes....Aku rasa ada yang tak kena dengan kes ini..sebab bukan setakat Bahan bukti yang hilang..malah yang dua orang yang tertuduh turut hilang atau sengaja dihilangkan.

Jadi sukar bagi Hakim untuk menjatuhkan hukum kerana Banyak Bahan Bukti telah hilang atau di sengaja hilang oleh Pihak POLIS...KPN..you own this to the Public..

Tanpa Nama berkata...

gaji tiap taun naik
elaun tiap taun naik
rasua hari-hari masuk
mercun tiap taun tibai
dadah pun nak kebas jugak?

menate demo niii

opisboi berkata...

keling taik merah...baca laju-laju