Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 5 Oktober 2010

SENYUM PAGI SELASA




INI DIA GST - GERAKAN SONGKOK TINGGI



nota:
ia ke ni ?
betul ke ni ?
mana belajar ilmu ini ?
kitab mana ni ?
kah kah kah


16 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Tak nampak pulak taman ulasan/sokongan drpd org no 2 malaysia ni berkenaan duit 100 rgt yg ditimbulkan olih kiling karam penang tu.Selalunyer dier ler yg terkehadapan dlm byk isu.Senyaaap jer.Teman ingat no 2 pun tak setuju dgn keling karam ni.Kalau dh no 2 tak setuju...jawabnyer...terkapai2 ler demer.Kesian..

Tanpa Nama berkata...

apa cerita tukar tiub bagi laluan kepada kaum pemodal dalam awak punya blog ni?

Tanpa Nama berkata...

GST...GST...

matstimketum berkata...

songkok ajer tinggi, tetapi kefahaman tentang agama islam sebenarnya pada tahap paling rendah! kesian........kerana meletakkan bangsa lebih utama dari agama. betul kata tuan guru tentang tahap kefahaman islam orang umno!

suis-media berkata...

Salam bro,
Lagi tinggi songkok lagi banyak terima rasuah.
Lagi banyak terima rasuah semakin banyak suntut pempuan.
itu lah lambang geng songkok tinggi.

Tanpa Nama berkata...

kalau magician, dalam topi tinggi nya ada arnab, burung, bunga dan sebagai nya, agak2 nya, dlm songkok tinggi mamat ni ada apa ek?

Aku Nizam berkata...

Aku kesian tgk UMNO ngan balacinya x habis2 nak tiup api perkauman kt malaysia nih. Dah xde kuasa barulah terhegeh2 nak bela melayu kononnya padahal x dapat projek x ngaku lak.

keric berkata...

Tanpa Nama 12:49 :
rasa-rasanya dlm songkok tinggi tu ada bik mama.. hahaha

Tanpa Nama berkata...

Nape duit tu bagi kat umco? tu bukan pulang balik tapi collection utk umco tuhh

Tanpa Nama berkata...

allooo...orang jahil kena ikut orang alim baru betul...ni makcik2 yg tak brape alim pi ikut fatwa gst apahal...alim sangat ke gst. kalo bodo..diam2 dan ikut orang alim, jangnlah bodo pastu bising lak,sian kat anak cucu yg diketawakan org.sampai nangis2 insaf kononnya kahkahkah

Kamben berkata...

haurghkkakkaaaaa
GST Geng SOngkok Tinggi ler
lagi tinggi songkok lagi mulia disisi Ketuanan Melayu
wargkkakkkaaaaa...

Songkok Tinggi juga boleh sembunyikan barang2 curi...

kakka bangang.. kalau duit RM100 tu haram kenapa tak pulangkan kpd Guang Eng je terus... knp nk kumpul mintak PERKOSA yg jadi posmen... wargkkakka
ni mesti ada muslihat disebalik songkok tinggi... wakkkkaka

Tanpa Nama berkata...

songko aje tinggi
akai ciput....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah gile TT wat lwak je,
xnak blah tajuk GST (Gerakan Songkok Tinggi)

opisboi berkata...

melayuKEling dah tak benda nak tibai dah! dapat baliun duit ehsan rm100 pun wokey juga pasai melayu p.p lebih banggang dari lembu.

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 12:49...
itu le masalahnye..apa pun tarak dlm songkok tinggi tu..otak pun elek

Tanpa Nama berkata...

wa tgk yg pulng duit tu sama je cm boss dia...geng eee jgk..lantak la diaorg,depan tv je bagi belakng claim balik bukan xth perangai diorg ni,xde benda lain dlm otk umngok skg ni slain nk jtuh PR..