Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 5 Oktober 2010

TENGKU JUH DAN TENGKU RAK





MASUK SIRI KE BERAPA NI ?





ISTANA BUAT LAPORAN KOMPLOT LARIKAN BEKAS SULTAN
- mikini

Istana Mahkota hari ini membuat satu laporan polis berhubung penerimaan Sistem Pesanan Ringkas (SMS) mengatakan bekas Sultan Kelantan, Sultan Ismail Petra akan dibawa lari ke negara Thailand.

Laporan itu dibuat Pegawai Tentera Istana Mahkota Zahari Bakri di Balai Polis Kubang Kerian kira-kira pukul 10.50 pagi tadi.

Zahari yang hadir bersama seorang kakitangan Istana Mahkota ketika ditemui pemberita berkata beliau menerima satu sms daripada individu yang tidak dikenali pada 9.21 pagi, 21 September lepas memaklumkan ada pakatan jahat untuk membawa lari Sultan Ismail Petra melalui jalan darat ke Thailand.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… TAK ABIS LAGI …. kah kah kah..

kah kah kah… DYNASTY DAN DALLAS PUN ADA ENDING…. kah kah kah..

kah kah kah…. DRAMA INI LAMA SANGAT…DAN BERPA KALI JANDA... kah kah kah…

kah kah kah…. NAIK BOSAN… MULA MULA KOYAK TETEK… kah kah kah..

kah kah kah… LEPAS TU… NAK CERAI TAK CERAI…. kah kah kah....

kah kah kah….LEPAS TU.. LARI KE INDON… LARI KE SINGAPURA…kah kah kah..

kah kah kah… NI NAK LARI KE GOLOK PULAK…. kah kah kah..

woit….MACAM MANA MENGAKUI SEBAGAI KEPALA AGAMA ISLAM… kah kah kah..

kah kah kah… PERANGAI TAK SENENEH ARAH…. kah kah kah..

nota
kalau macam ini
tunku adnan yang celup
itu lebih baik kah kah kah

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada tengku juh
ada tengku rak
raja zalim main jauh2
sebab rakyat dah taknak

TT berkata...

woi TT aku sumpah kau jadi kucing...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...macam2 prangai ada...

donia donia....

kah kah3x kau ni pun satu TT, bwat lawak mmanjang...kah kah kah

tengku nek celup kat tengku nok jadi apa? kah

Tanpa Nama berkata...

mat 16:13..

aku pulak sumpah TT jadi tiub beskal

Tanpa Nama berkata...

woi...tolong jgn kutuk tungku...kena dolat nanti lekat kote kat dahi....korang nak ke berhayun cam petai kat dahi..hehe

Sivakumar berkata...

Rak ka?

Ini penasihat Gerakan Lim Keng Yek sudah rak atas presiden Gerakan Koh Tsu Koon...

Dia cakap "so what the shit is this that this president is doing?"

Bukan Ibrahim Ali jer yg pandai cakap shit... kah kah kahh....

HantamSajaLahLabu berkata...

Kah Kah Kah...

...Ampun Tuanku.

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
1.Ada satu persamaan depa dengan hang!!
2.Bulan puasa!musafirr!!bali!!
3.Dari kecik tak puasa!!besaq!!musafirlah nooo!!

opisboi berkata...

tengkuKELING!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah budak ingus kata orang yang tersungkur kat ostolia kah kah kah orang tersungkur tuh banyak berjasa pada bangsa kah kah kah budak ingus lak banyak jasa pada aljub jer kah kah kah bagi aljub tersungkur free kat celah kelengkang bini kah kah kah dapat pangkat dari aljub hasil jasa lendir bini kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

hahaha kesian, sudahlah, kalo sesapa berangan nak jadi sultan, cukuplah... aku ingat jadi sultan, sudah syiouk hari2, boleh pa chu cheng dan pancut atas belakang unta jer... rupanya susah jugak.. nak pancut pun, kene sain dulu.. nak entot2 pun, tak boleh main redah je betina mana gua suka.. kene cop mohor dulu kat ponggong dia, nak menonggeng pun kene buat surat dulu... hahahha

macam aku singgah soho dulu, bukak baju tunjuk tetek, kene EUR20/-, pegang tetek pulak dia tunjuk sebelah tangan EUR5/-, raba2 lain rege pulak..bukak skirt EUR30/-, bukak sepender EUR50/-... HAHAHAHA, nak jilat puki pun dia ada rege... hahahaha...nak entot dia mintak EUR100/-, cilakak betul.. baik la dia cakap nak EUR300/- terus, senang jer aku nak terjah.. ini ayam sederhana punyer rege la.. sejam saja sudah melayang RM1000++.. potong stim betul la dapat ayam macam nih...

kalo nak main ayam, jangan pergi czech.. pompuan dia lawa2... silap haribulan, masuk bilik, kene pow abih duit oleh gangster ayam tadi... lagipun, asian memang dia orang tak mau layan... jangan mareee.. racist jugak ayam2 ni pown..

azmie berkata...

jgn potong stim isham, ni intro utk prk galas nih.

Lang berkata...

aduss... sudah jadi hikayat 1001 malam + hikayat siti zubaidah + hikayat malim demang... perghh panjang melarat ni.

Tanpa Nama berkata...

haha..ko mmg kental TT