Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 24 November 2010

BANGUN MELAWAN - 5 DISEMBER





JANGAN LUPA TURUN BERDEMO




HENTIKAN PROGRAM TABUNG BUDI ATAU HILANG LESEN AIR
- mkini

Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (Syabas) diberi tempoh 14 hari untuk menghentikan kutipan bagi Program Tabung Budi ataupun menghadapi kemungkinan kehilangan lesennya bagi membekalkan air.

Notis bertarikh hari ini dikeluarkan oleh pengarah kawal selia air Selangor, Nor Azmi Diron di bawah Subseksyen 12(2) Akta Pembekalan Air 1997 kerana Syabas dikatakan telah melanggar syarat perjanjian konsesi air.

“Selain menghentikan program tersebut dalam masa 14 hari, Syabas juga dikehedaki memaklumkan kepada Kerajaan Selangor berkenaan pembatalan Tabung Budi. Pembatalan tersebut juga perlu diiklankan di dalam akhbar-akhbar utama di Malaysia,” kata kenyataan dari Sekretariat Akhbar, pejabat Menteri Besar Selangor.

Mengikut notis itu, lesen pembekalan air yang diberikan kepada Syabas mengikut Sub-seksyen 12 (3) Akta Pembekalan Air 1997 akan dibatalkan jika Syabas gagal mematuhi arahan pembatalan program itu.

“Notis tersebut juga telah mengingatkan Syabas bahawa selaku pemegang lesen, syarikat itu hanya boleh mengutip dan menyimpan caj yang masih berhutang (caj tertunggak) oleh pengguna dalam kawasan pembekalan air.

“Syabas tidak boleh mengutip sumbangan daripada orang ramai bagi tujuan membayar caj bekalan air tertunggak seperti yang dilakukannya melalui Tabung Budi,” petik kenyataan itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… RAMAI WARGA TAK TAHU …. APA YANG TERJADI…. kah kah kah..

kah kah kah... RAMAI TAK SEDAR... APA YANG BERLAKU... kah kah kah

woit… INI HASIL DARI DASAR PENSWATAAN AIR….. kah kah kah..

woit… DULU AIR, API, JALAN RAYA …. SEMUA RAKYAT PUNYA…. kah kah kah..

kah kah kah… CILAKA MADEY… BUAT HELAH..DIPANGGIL PENSWASTAAN.... kah kah kah..

kah kah kah....BAGI SEMUA INI PADA KRONI DAN ANAK BINI… kah kah kah…

nota:
tahukah anda berapa gaji ceo syabas
tahukan anda berapa gaji rozali ismail
laknat ini dapat gaji 5.1 juta ringgit setahun
laknat ini dapat gaji 425,000 ringgit sebulan’
ini lah dia dikatakan laknat jual air – sepatutnya air percuma

nota:
tunggu dan nanti
kerajaan selangor akan bocorkan
banyak maklumat para laknat ketuanan melayu
kerjanya menipu orang melayu – tunggu dan nanti


13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila mana kroni diutamakan..
tgk apa dah jadi pada rakyat.. makan, pakaian, tempat tinggal pn x ckup atau tiada langsung...
sungguh memeritkan hidup di tanah melayu, pemimpin melayu, tapi haprak..
duit rakyat kena sebat ( smua dari kutipan cukai tu ooiiiii) bkn duit mak bapak kome..
komisen laagi,, blm rasuah itu dan ini...
pendidikan pon xleh pakai.. dari primary sampai tertiary education.. pelajar tidak diajar utk berfikir...

matstimketum berkata...

ini contoh terbaik orang kaya kutip ufti dari simiskin! ayoh beramailah kita menyertai perarakan tersebut jika tak dihalang oleh banjingan peliharaan umno-bn-apco.

Tanpa Nama berkata...

woit mende yg ko merepek ni labu? KAH KAH KAH

tak cukup ke dgn kemaluan ko yg jatuh hari tu? KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

madey pukimak anak beranak makan najis babi tu pun ramai yg suka kat dia bodoh punya grombolan

madey babi

azza berkata...

Jgn tunggu lama sngt. Dedahkn segera. Dah terang pengerusi syabas ni drpd Umno. Smpai bila pn x kn selesai. Sepatutny pengerusi syabas kena bebas dari fahaman politik. Inilh saki-baki Khir Toyo.

Tanpa Nama berkata...

geng syabas ni nak lobi penswastaan air kat Pahang pulak.....

Tanpa Nama berkata...

gaji blogger kelate 4 juto lagi manyok. dok buak gapo. duduk depe komputo jahh.

Tanpa Nama berkata...

rozali ni memang sial...

Tanpa Nama berkata...

Dengan gaji aku sekarang ni, Aku kena kerja hampir 19 tahun baru sama dengan sebulan gaji ceo syabas.
Woooowwwww. ..... Kagum gendengg aku betapa efisyen nya pemerentahan mamak kutty. .. Syabas kutty. .

Nur Misnan berkata...

salam...
aku tunggu...
kau tunggu
mereka tunggu
semua orang menunggu...

wahhh dahsyat yer bergaji ratusan ribu sebulan...
dahsyat3...

Tanpa Nama berkata...

Ada lagi satu teori: Kontraktor bagi kat sub-con Cina, Sub-con ni upah PATI buat kerja. Gaji x bayar sampai 3 bulan. Lepas tu panggil RELA tangkap PATI. Sebelum kena tangkap, buruh2 tadi dah lubangkan paip2 air, sebelum dipasangkan dalam dinding. Selepas 3 bulan digunakan, baru nampak bocornya. Ini diceritakan oleh puak2 buruh itu sendiri sebagai cara untuk membalas dendam kat kontraktor/sub-con...

Tanpa Nama berkata...

Tangkap mamak mahathir pukimak dengan anak-beranak,seret rozali ni...ikat kat kepala paip.
Panggil polis anjing kerajaan yang gatal tangan nak menembak saje kerjanya,kasi tembak ini mamak anak-beranak haram jadah dan rozali..
Itu M16 kasi habis satu round.

Aminulrasyid apa cerita ?

Setan haram jadah mamak ni...!

Rakyat Pakatan berkata...

Mak oiii! Gaji sebulan dia 19 kali gaji PM. Sapa yang bagi jawatan CEO tu kalau tak PM sendiri. Bagi ada makna tu!!!